Vaikea sopeutua pieneen ison jälkeen
Tällä palstalla on nyt vatuloitu tätä peniksen pituus -asiaa iäisyys. Tiedän, että se ei ole parisuhteessa olennaisimpia asioita ja että mies ei mahda sille itse mitään, joten hänen syyttäminen tästä asiasta on jotenkin epäreilua. Kuitenkin, itselleni - ehkä olen itsekäs hedonisti - on ollut vaikeaa sopeutua nykyisen mieheni pieneen (epäilisin olevan jotain 12-14 sentin väliltä ja ohut) penikseen ex-miehen jälkeen. Rakastan ja arvostan miestäni todella paljon haluan elää elämäni hänen kanssaan (nyt yhdessä viisi vuotta), mutta penis oli kyllä exällä paljon parempi! Eniten ehkä itsesyytöksiä tässä aiheuttaa se, että asia vaivaa minua siitä huolimatta, että seksielämämme on muuten erinomaista. Jotenkin en vaan pääse eroon tästä ajatuksesta siitä huolimatta...
Onko muita naisia, joilla vastaava ongelma?
Kommentit (56)
Tottakai noilla asioilla on väliä - myös itselläni on se tilanne, että nykyisellä entistä paljon pienempi enkä myöskään nauti seksistä yhtä paljon. Mutta sen olen oppinut, että jokaisessa on vikansa ja minusta sellainen ihminen, joka muuten täydellisestä kumppanista luopuu peniksen koon kaltaisen seikan takia on hullu ja takuulla vielä katuu. Kaikissa on vikansa, ja peniksen koko kai herranen aika niistä pienimpiä!?
peniksen pidennys ja paksunnos leikkaukset maksavat n. 1000€-2000€.Ei ole iso hinta hyvästä seksielämästä....
Tottakai noilla asioilla on väliä - myös itselläni on se tilanne, että nykyisellä entistä paljon pienempi enkä myöskään nauti seksistä yhtä paljon. Mutta sen olen oppinut, että jokaisessa on vikansa ja minusta sellainen ihminen, joka muuten täydellisestä kumppanista luopuu peniksen koon kaltaisen seikan takia on hullu ja takuulla vielä katuu. Kaikissa on vikansa, ja peniksen koko kai herranen aika niistä pienimpiä!?
Mun miehellä on pieni kalu ja siltikin nautin seksistä, paljon enemmän kuin edellisessä suhteessa, olenko poikkeus vai mikä? Mies kyllä nuolee ja hyväilee aikaa käyttäen mut yleensä. Mutta joskus käymme suoraan asiaan ja silloinkin rakastelu hänen kanssa tuntuu taivaalliselta.
En voi ymmärtää, miksi joillakin miehillä on iso kynnys ottaa dildoja ym. apuvälineitä käyttöön tuossa tilanteessa. Eivät ne ole uhka, vaan mahdollisuus - ja parhaimmillaan lähentävä tekijä. Ainakaan oman mieheni miehisyys ei minulle vähene yhtään siinä, että hänen puuttuvia senttejänsä vähän autetaan apuvälineillä.
Johannna Tukiaisen keskustelu jonkun kanssa on julkaistu osoitteessa http://www.muskleforum.com/index.php
Ei liene epäselvää siitä mikä on kauppatavara.
Keskustelua ei pysty siirtämään tänne. Rekisteröityminen kestää minuutin. Kohdassa haastattelut on tuo pätkä, loppuvaiheessa...
http://www.muskleforum.com/index.php
Tervehdys!
En kyllä ymmärrä teitä naisia, miksi tehdä tästä isoa (kirjaimellisesti) ongelmaa itsellenne. Liikaa rakastumisen tunteita pelissä. Itse seurustelin naisen kanssa jolla väljä (tuntui kuin uittaisi penista haaleassa vesiämpärissä) ja koko ajan oli muut mielessä. Sorruin tämän takia pettämäänkin, joka vasta kierteeseen johtikin, sillä aina pettäessä sai konkreettisesti havaita eron tiukkuudessa jonka merkitystä sitten yritti itselleen vähätellä omassa suhteessa. Lopulta sitten otin itseäni niskasta kiinni ja kysyin halusinko "kärsiä" tästä koko ikäni. En halunut ja otin eron vaikka suhde oli muuten hyvä.
Tämä oli tarkoitettu siis vastaukseksi niihin viesteihin, joissa kovasti yritettiin vakuttaa suhteen voivan hyvin, mutta silti takaraivossa kutkuttavan isot penikset. Ei ne mielihalut sieltä häviä vaikka kuinka yrittäisitte. Ihmisen mieli on julma. Joko tyydytte osaanne tai teette asialle jotain.
Itse seurustelin naisen kanssa jolla väljä (tuntui kuin uittaisi penista haaleassa vesiämpärissä) ja koko ajan oli muut mielessä.
Kai se siltä tuntuu jos on pieni muna.
Vierailija - 06.05.10 08:31 (ID 10427323)
Itse seurustelin naisen kanssa jolla väljä (tuntui kuin uittaisi penista haaleassa vesiämpärissä) ja koko ajan oli muut mielessä.
Ei, kyllä tässä ilmeisemmin on kyseessä palveluksesta naista kohtaan.
M34
ette naiset tiedä miltä tuntuu omistaa pieni kikkeli aviossa 20v.vieläkin kysyn vaimolta teeskenteletkö orkkua kun tää on niin mitättömän pieni.en kehtaa muiden kans käydä saunassa ssatipa sauna illassa vaimoni varmaa häpeäisi jos hänen ystävät näkisivät kikkelini.
Mutta ei niin järisyttäviä kuin isolla. Älä vain päästä naistasi kokeilemaan isoa.
ette naiset tiedä miltä tuntuu omistaa pieni kikkeli aviossa 20v.vieläkin kysyn vaimolta teeskenteletkö orkkua kun tää on niin mitättömän pieni.en kehtaa muiden kans käydä saunassa ssatipa sauna illassa vaimoni varmaa häpeäisi jos hänen ystävät näkisivät kikkelini.
siis todella pieni kalu. Olisi vallan tyytyväinen keskivertomittaan. Kyllä koolla on se verran väliä että pitäisi se kalu sentään jossain tuntua.
Naiset voivat treenata tavaransa tiukemmaksi, ja jos asia vaivaa niin ihan oikeasti kannattaa erota ennemmin kuin musertaa sen miehen itsetunto.
Ensimmäisessä suhteessani ei ollut mitään onnistumisen mahdollisuutta. Mies oli varattu ja aikanaan sitten minut lemppasi kylmästi. Mutta muistot seksistä hänen kanssaan ovat hienoja. Nykyinen mieheni oli alussa aika pettymys - kokematon, arka ja pienikaluinen, mutta hauskaa se seksi hänen kanssaankin nykyään on.
Kysyisin vastaajalta 34, mikä on todella pieni? Uudella miehelläni on 13 cm pitkä ja ympärys 11 cm - ja naurussa on kyllä pitelemistä. Toisaalta vituttaa niin paljon ettei kyllä nauratakaan...
aika pelottavaa luettavaa näin mies näkökulmasta.itsekkin kärsin riittämättömyyden tunteesta. omalla vehkeellä olen onneksi saattanut maailmaan kaksi ihanaa lasta. 17/4,5 tuntuu ettei moisella hukkapätkällä ole mitään virkaa. asia ei vaivannut nuorena miehenä ollenkaa mutta nyt 40 vuotiaana istun tietokoneella ja etsin kaikenmaailman venytysohjeita ja muita poppakonsteja.
Tällä palstalla on nyt vatuloitu tätä peniksen pituus -asiaa iäisyys. Tiedän, että se ei ole parisuhteessa olennaisimpia asioita ja että mies ei mahda sille itse mitään, joten hänen syyttäminen tästä asiasta on jotenkin epäreilua. Kuitenkin, itselleni - ehkä olen itsekäs hedonisti - on ollut vaikeaa sopeutua nykyisen mieheni pieneen (epäilisin olevan jotain 12-14 sentin väliltä ja ohut) penikseen ex-miehen jälkeen. Rakastan ja arvostan miestäni todella paljon haluan elää elämäni hänen kanssaan (nyt yhdessä viisi vuotta), mutta penis oli kyllä exällä paljon parempi! Eniten ehkä itsesyytöksiä tässä aiheuttaa se, että asia vaivaa minua siitä huolimatta, että seksielämämme on muuten erinomaista. Jotenkin en vaan pääse eroon tästä ajatuksesta siitä huolimatta...
Onko muita naisia, joilla vastaava ongelma?
koska sä tota vieläki ajattelet niin ET TULE koskaan pääseen yli tosta.
ihan sama ku otat liian ruman puolison. tulet AINA tuntemaan syyllisyyttä siitä että kattelet kauniimpia JA TIEDÄT että saisit paremmankin, kauniimman tai komeamman. SE EI TULE MUUTTUMAAN. KOSKAAN.
"Uudella miehelläni on 13 cm pitkä ja ympärys 11 cm - ja naurussa on kyllä pitelemistä. Toisaalta vituttaa niin paljon ettei kyllä nauratakaan... "
Niin no minulla on suurinpiirtein tuon kokoinen tai sanotaan 12-14cm riippuen kiihotustilasta ja olen luullut, että se on ihan riittävä kun vain alle 1-2cm alle keskikoon, mutta toisaalta en ole kamalasti kehdannut sen kanssa suhteissa olla. Olenkin jo päälle 25v, mutta tuo asia on minut jotenkin rampauttanut juuri tämän takia. Onhan niitä pienempiäkin toki.
Lakatkaa nyt naiset sitten edes valehtelemasta joka helvetin paikassa, kuinka "ei sillä koolla ole mitään väliä". Luuletteko te raukat tosiaan, että se menee kenellekään täysjärkiselle läpi? Mutta ei, on niin "sivistymätöntä" ja "hävettävää" ja "ei yleisesti hyväksyttyä" sanoa tuota totuutta ääneen...
Epärehelliset paskiaiset.
näin miehenä se että muijani ei oikein nauti seksistä kanssani. tunnusti tämän kännissä. itselläni siis noin 15cm pitkä ja normaali paksuus. muijan exällä oli yli 20cm ja ennen kaikkea paljon paksumpi kuin minulla. vaan minkäs teet kun ei tuo kullini kuitenkaan tuosta pitene eikä paksune.
itse kyllä tykkään että muijani pillu tuntuu hyvältä.