Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo kun mies ei tajua nolaavansa minut!

Vierailija
21.04.2010 |

Kyse on työasioista ja sanokaa mulle pliis ettei tämä ole niin vakavaa... Miehellä on siis toiminimi ja teen joskus freelance-hommia myös hänen projeteihinsa. Nyt häneltä tuli yksi pikkudiili mulle tehtäväksi ja hän oli TAAS kinunut asiakkaalta 40% etumaksun 200 euron työstä! Voi hemmetti soikoon ja ¤%#¤%&! Mesosin sille tänään jo ihan kypsänä että en tee enää yhtään työtä sen kanssa tätä menoa.

Minun mielestäni se että noin pienestä summasta kinutaan förskottia on äärimmäisen noloa. Se on ensinnäkin epäluottamuslause asiakkaalle. Sikstoisekseen projekti saa heti luuserit-leiman saman tien. Kuka muu kuin TODELLA pahoista elämänhallinan ongelmista kärsivä pyytää ylipäänsä förskottia, ja lisäksi vielä tollasesta summasta! Olen sanonut miehelle lopeta heti amerikkalaisten bisnesoppaiden lukeminen ja palaa todellisuuteen! Kun ei me nyt todellakaan tarvita rahaa niin kipeästi että pitää 40 prossaa saada tekemättömästä työtä. Vajoan maan alle.

Olen tosi kiitollinen, jos kaikki on eri mieltä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän projektista. Voisitko kertoa mitä miehesi sitten tekee? Jos on jotakin sellaista, johon miehesi esim joutuu hankkimaan tarvikkeita tai ajamaan pitkiä matkoja niin sittenhän sen ymmärtää.

Vierailija
2/4 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän projektista. Voisitko kertoa mitä miehesi sitten tekee? Jos on jotakin sellaista, johon miehesi esim joutuu hankkimaan tarvikkeita tai ajamaan pitkiä matkoja niin sittenhän sen ymmärtää.

Ukko sai tollasen päähänpinttymän luettuaan jotain Sitepoint-freelance-jenkkimatskuja. Ymmärrän menettelyn silloin kun asiakkaat on epäilyttäviä, ts. ei ikinä ole varmaa tuleeko työstä maksu. Mutta tämä meidän nykyinen asiakaskin on sataprosenttisen luotettava. Ack. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hajos telkkari, ja se on nyt ollut huollossa jo 2 vai 3 viikkoa. Nyt yks päivä mies tuli kotiin naureskellen, että nyt se telkkari olis valmis, mutta ei ne lähetä sitä sieltä ennen kuin korjauslasku on maksettu! Meistä se oli aika ennenkuulumatonta. Mutta eihän siinä muu auttanut, kun taas odottaa puoli viikkoa, että posti tuo sen laskun ja sitten maksettiin lasku. Nyt on sitten taas odotettu melkein viikko sitä telkkaria saapuvaksi. Eipä oo toosaa vielä näkynyt...

Nyt kun oikein ajattelen, niin oot ap oikeessa, noloa tuo on. Mutta eipä siitä auta täällä kotona raivota, kun korjaaja ei palauta telkkaria. Jos se haluaa toimia noin niin toimikoon. Eiköhän me se telkka joskus saada vielä takaisin.

Mutta se on varmaa, että seuraava telkkari on eri merkkinen, jotta sen korjaaminen olisi mahdollisesti edes hitusen helpompaa.

Vierailija
4/4 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminta kuulostaa kyllä kieltämättä ihan hirveän huonolta asiakaspalvelulta ja taatusti vaihtaisin minäkin merkkiä. Ainakin pitäisi tehdä asiakkaalle menettely selväksi heti saman tien kun telkku vielään korjattavaksi.

Mun tapauksessa mies on laittanut asiakkaan maksamaan vaikka työtä ei vielä edes päästä aloittamaan hetkeen. Niin joo, ja yksi lisänolouspiste tulee kaikesta kirjanpidollisesta hässäkästä mitä tollasesta voi seurata maksajalle. ap