Kuinka usein teillä imuroidaan ?
Kommentit (19)
- koska mies imuroi. Kissa ja lapsi -> murusia ja karvoja
jos tulee paljon hiekkaa kenkien mukana, niin joka päivä
eteisen ja keittiön joutuu imuroimaan sit vähintään kerran siinä välissä...
Siivooja imuroi (+ pesee lattiat) kerran viikossa ja itse imuroin toisen kerran viikon puolessa välissä. Muutama kuukausi ostin kotiin Eletroluxin varrellisen rikkaimurin (sama kun nyt oli hulluilla päivillä muuten myynnissä) ja sitä tulee käytettyä ainakin kerran tai pari päivässä. On muuten loistava vehje, kunnon imuteho eikä sitä ärsyttävää imurin perässä vetämistä ja johtoa. Suosittelen!
aina kuvittelen, että saisin aikaiseksi useammin, mutta ei vain aika ja viitseliäisyys riitä.
Aikaisemmin imuroin joka päivä vähintään kerran, mutta nyt olen vähän osannut relata. Mutta kyllä mua häiritsee...
Yritän silti vähentää imurointia, mutta kun takalla lämmitetään paljon ja on kolme murustelevaa lasta, niin vaikeeta on harventaa.
juurikin tuolla electroluxin imurilla, pöydän alusen imuroin joka ruokailun jälkeen, jos/kun imuroitavaa on. Isolla imurilla vetelen kerran viikossa kaikki paikat (sängyn ja sohvan aluset yms..) Keskellä viikkoa imuroin yleensä kevyemmällä imurilla toiseen kertaan näkyvistä paikoista.
Muut huoneet 3-4 kertaa viikossa.
imuroidaan kerran päivässä, kuisti ainakin kaksi kertaa päivässä ja muualla tarpeen mukaan, ainakin kerran viikossa.
Kerran viikossa kun olen töissä. Jos on vapaata niin pari kolme kertaa viikossa riippuen kuinka sotkuista on.
enkä ole imuroinnut vielä kertaakaan enkä aikonut imuroidakaan vielä vähään aikaan.
imuroidaan, lapsi kyllä huolehtii pölyjen poistosta kontatessaan muulloin.
Yläkerran muutaman kerran korkeintaan kuussa. Tässäkin nähtävästi vaikuttaa vuodenaika, talvella ei ole niin pölyisää kuin kesällä. Ja sinne ei kantaudu muu kuin pölyt ihosta ja vaatteista.
Alakerrassa imuroin ehkä kerran viikossa kaikki huoneet mutta eteinen, rappukäytävä ja keittiö -akselilla tarttee joskus useammin. Näin kun piha on lumien jäljiltä vielä märkänä ja sama syksyllä pitää miltei päivittäin. Haaveilen pihaan jostain kivetyksestä!
Meillä on kolme alle kouluikäistä jotka ulkoilee paljon. Koiran valtakuntaa on alakerta.
Märkänä aikana koiraa suihkutetaan lenkin jälkeen kellarissa, turkki kuivataan ja ennen vapauttamista kuivuu vielä varmuudet keittiössä. Turkkia koitetaan rapsutella lenkillä.
Etenkin kun koko perhe on ollut rs-viruksen kourissa niin lattia on - noh - aika roskainen!
Tulee sotkuista mutta en välitä. ei ole siivoamisen väärti. Kerran kahdesa viikossa myös lattiat pyyhitään eli kerralla parempi siivous.
Lakaisen keittiön ja ruokapöydän alustan joka päivä ja pyyhin lapsen heittämät ruuat pois lattialta. Muutaman kerran tuon parin viikon aikana lakaisen tarvittaessa myös pari muuta kohtaa.
Hiuksia ja pölyä kertyy tuossa ajassa nurkkiin mutta ei mielestäni liikaa. ei haittaa meitä. lepo on tärkeämpää.
Muut huoneet pari kertaa viikossa. Viikkosiivous luutuamisineen, pölyt pois jne. kerran viikossa.
Kuusi lasta.
Vuosikas haluaa syödä itse ihan välttämättä. Pakko siis imuroida.