Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stereotyyppi-esimerkki tämän palstan lukijasta

Vierailija
01.05.2010 |

Vähätuloinen kouluttamaton kotiäiti kaupungin vuokrakämpässä, joka purkaa ahdistustaan netissä, kun ei ole rahaa taikka sivistystä harrastaa mitään muuta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähätuloinen ja kotiäiti kyllä (hoitovapaalla)

kouluttamaton.. no kauppiksen olen käynyt peruskoulun jälkeen :D

kerrostaloasunnossa asutaan mutta se on oma, ei vuokrattu.

Vitutusta puran täällä kyllä toisinaan, vaikka harrastuksiakin löytyy.

Vierailija
2/20 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistusasunto 5h+k+s rivarista. Vitutusta puran täällä hyvin hyvin harvoin, sitä harvoin onkaan, harrastuksia ei juuri ole, vuorotyö, kaksi lasta ja yksinhuoltajuus riittää tekemisiksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni taas akateeminen uranainen, joka ei tunne huonoa omatuntoa parin viikon lomamatkasta, kun puolivuotias on mummolassa. Arkena sitten käydään päivittäin töiden jälkeen kuntosalilla, kun se on siinä työpaikkaa vastapäätä, eikä se kuulu niille päiväkodin tädeille pätkääkään, vaikka hoitopäivät venyisivätkin salilla käynnin ansiosta 8 tuntisesta melkein 10 tuntiseksi.

Vierailija
4/20 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähätuloinen kätilö VVO:n vuokrakämpässä. Ei ole aikaa eikä energiaa harrastaa mitään muuta.

Vierailija
5/20 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osunut. Ylempi akateeminen tutkinto, omistusrivari ja töissä olen toistaiseksi (nykyinen työsuhde loppuu kyllä kohta). Keskituloinen, mutta pienimenoinen.

Vierailija
6/20 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähätuloinen, kouluttamaton (vain lukio) kotiäiti(1,5v poika ja toinen tulossa) kaupungin vuokrakämpässä, kyllä. En koe kuitenkaan tarvetta purkaa ahdistusta av:lle :) sitä en siis tee, ja olenkin ihan tyytyväinen elämääni enkä arvostele tai hauku muita, vaan annan muiden elää elämäänsä haluamallaan tavalla. Tätähän tuntuu olevan niin vaikea ihmisten ymmärtää. Varsinkin kun olen vasta ihan pentu, 21v :) omasta mielestäni kuitenkin ihan fiksu, ja pyrin olemaan hyvä ihminen. En myöskään ymmärrä, että kuvitteleeko joku oikeasti että jok'ikinen tämän palstan lukija kuuluu johonkin tiettyyn muottiin. Ahdas maailmankuva minusta tuollainen.

Vierailija
7/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähätuloinen oli kohta ,joka sopi minuun.

Vierailija
8/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähätuloinen opiskelijaäiti, oma talo miehen kanssa maalla, tosin paljon lainaa, en jaa ahdistusta vaan raskaus saa taas lukemaan vauvajuttuja

Vierailija
9/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen lapseton sinkku opiskelija ja ikää löytyy 24 vuotta.

Vierailija
10/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen juttuja on mukava lukea ja kommentoida.

Vierailija
11/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pelkkiä provoja

Vierailija
12/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienostoalueen omakotitalossa. Vituttaa vähän väliä asia kuin asia, tänne on niin mukava vinkua kun ei tule suututettua ketään irl.

Lisäksi luonteeni on pirullisen ilkeä, tulee hyvä mieli kun saan veistelytä rumasti toiselle palsta mammalle.

Vierailija
13/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä saanut kuulla, etten palstalle kuulu :)

Vierailija
14/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä palstalla käyvät vauvojen äidit ja isät. Etupäässä äidit. Mutta yllätys oli suuri kun luin juttuja että täällä pyörivät myös kouluikäisten lasten vanhemmat ja lapsettomat sinkut. Ajattelen vaan että mitä iloa tästä vauva palstasta on ns. ei kohderyhmälle? Vai eikö mitään muita kiinnostavia nettipalstoja ole?

Itse en viihtyisi täällä roikkumassa jos lapseni olisivat jo isompia tai olisin lapseton sinkku.

Vierailija
15/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen, lapseton, asunnon ja osakkeita omistava 30+ nainen täällä kirjoittaa...

Vierailija
16/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä palstalla käyvät vauvojen äidit ja isät. Etupäässä äidit. Mutta yllätys oli suuri kun luin juttuja että täällä pyörivät myös kouluikäisten lasten vanhemmat ja lapsettomat sinkut. Ajattelen vaan että mitä iloa tästä vauva palstasta on ns. ei kohderyhmälle? Vai eikö mitään muita kiinnostavia nettipalstoja ole? Itse en viihtyisi täällä roikkumassa jos lapseni olisivat jo isompia tai olisin lapseton sinkku.

hyvin vilkasta keskustelua ja aiheetkin vaihtelevat laidasta laitaan. Itselläni ei ole (vielä) lapsia, mutta ihan mielenkiintoista käydä kurkkaamassa tätä palstaa. Mielipiteitä löytyy aika lailla laidasta laitaan, että toi stereotyyppi ei kyllä pitäne juuri paikkansa. (väittämättä, että jokunen kirjoittelijoista voi sitä hyvin edustaakin ;))

Vierailija
17/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tosi mukava tietää että millaisia ihmisiä täällä oikeasti käy

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1160888/millainen_av…

Vierailija
18/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin alunperin palstasta erään ystäväni kautta, jolla on lapsi. Eksyin tänne lukemaan juttuja, ja aiheethan koskettavat paljon muutakin kuin lapsia tai lapsiperheitä.

Täällä ymmärtää sen valtavan ihmistyyppien kirjon, mikä tässäkin maassa on.

Yhtään väheksymättä huumoriarvoa ja sitä, että saa tuntea itsensä tosi älykkääksi toisinaan. Eipä sillä, kyllä täällä pahankin mielen voi saada helposti, ja siksi en juurikaan tykkää vastailla ketjuihin, kun neutraaleimmastakin sävystä nyhdetään riidan aihetta.

Sori, ap, että meni näin aiheen vierestä.

Vierailija
19/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskituloinen ja omassa kerrostaloasunnossa asuva. Palstalle tulin aikanaan lapsettomuus-ketjun kautta. Nyt olen raskaana ja seurailen niin tätä av-palstaa kuin myös odotus-ketjuja.

Vierailija
20/20 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen, akateeminen, omassa omakotitalossa asuva, enkä koskaan pura palstalla omia aggressioitani.

Omat lapseni ovat jo koululaisia, mutta täällä liikkuvat aihepiirit liittyvät silti hyvin usein omaan elämääni. Vaikka en ole enää vauvan vanhempi, olen ollut sitä viisi kertaa elämäni aikana. Useimmiten aiemmat kokemukset auttavat ymmärtämään myös muiden kokemuksia, kantaa voi ottaa vauva-asioihin myös sen aiemman perusteella.

Kiinnostavaa tällä palstalla on myös aiheiden ajankohtaisuus. Päivittäisten uutisten käsittely alkaa reaaliajassa. Ikävää palstalla on asiaton käytös ja suvaitsemattomuus.

että täällä palstalla käyvät vauvojen äidit ja isät. Etupäässä äidit. Mutta yllätys oli suuri kun luin juttuja että täällä pyörivät myös kouluikäisten lasten vanhemmat ja lapsettomat sinkut. Ajattelen vaan että mitä iloa tästä vauva palstasta on ns. ei kohderyhmälle? Vai eikö mitään muita kiinnostavia nettipalstoja ole?

Itse en viihtyisi täällä roikkumassa jos lapseni olisivat jo isompia tai olisin lapseton sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme