Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapääpyyhe... voi helvata!!!

Vierailija
21.04.2010 |

Mieheni isoäiti ja mieheni äiti harrastavat alapääpyyhkeensä pitämistä WC:ssään sellaisella paikalla, että on suuri mahdollisuus, että lapsemme kuivattavat näihin alapääpyyhkeisiin kätensä.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan silloin kun on menkat ja siinä saattaapi olla myös verta. Mutta otan sen pois,jos tulee vieraita. Pojalla on myös pyllypyyhe, mutta se on vessan nurkassa alempana, tuskin siihen kukaan kuivaa käsiään, koska meillä on myös vieraspyyhe, joka vaihdetaan usein.

Vierailija
2/100 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2010 klo 06:56"]

Mieheni isoäiti ja mieheni äiti harrastavat alapääpyyhkeensä pitämistä WC:ssään sellaisella paikalla, että on suuri mahdollisuus, että lapsemme kuivattavat näihin alapääpyyhkeisiin kätensä.

[/quote]

Haaa! Löysin aloittamani ketjun "Av:n legendaariset ketjut" -keskustelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vanha ketju on helmi :D Kiitos nostosta, pelastit iltani!

Ja oma mielipiteeni pyyhekeskusteluun:  Kaikkein ahdistavinta mielestäni kylässä käydessä on rivi samanlaisia käsipyyhkeitä naulassa, ilman mitään infoa käyttötarkoituksesta ('kädet', 'vieras', jne). Käsienpesun jälkeen onkin sitten eräänlainen venäläinen ruletti siitä, mihin pyyhkeeseen kuivaa kätensä. Voi olla, että tulee hyvällä tuurilla kuivanneeksi käsipyyhkeeseen, tai sitten osuukin siihen appiukon persepyyhkeeseen.. you never know.

Eli minun puolestani ihmisillä saa olla pyyhettä vaikka mihin tarkoitukseen, ja ne saavat olla esillä. Ei haittaa. Mutta, hei kiltit, merkatkaa edes se käsi- tai vieraspyyhe!!!

Vierailija
4/100 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, en ole ikinä ennen tätä kuullutkaan alapääpyyhkeistä! Nyt alkoi hirvittää mihin sitä onkaan tullut vuosien varrella kyläreissuilla käsiä kuivailtua... :D

Vierailija
5/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provolta haiskahtaa...

Vierailija
6/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä lukee päällä pylly pyyhe :)

Vierailija
7/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihan oikeita pyyhkeitä?

Näytät vaan lapsille, mihin pyyhkeisiin siellä saa kuivata ja mitkä ovat mummojen omia.

Vierailija
8/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun peräpyyhkeeseen :-) hauskaa :-)

Vierailija
9/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä lukee päällä pylly pyyhe :)

Vierailija
10/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole koskaan törmännyt moiseen, enkä ymmärrä mihin sitä tarvitaan? Voisko joku valaista.

Vierailija
11/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan mistään pyllypyyhkeistä. Ap:lla varmaan hauskaa!!! :-D

Vierailija
12/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä olevien äideillä ja isoäideillä jo selvästi enemmän.

Vierailija
13/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikaan ja esim. nyt raskauden aikana huuhtelen alapäätä muutenkin kuin suihkussa käydessäni ja daa-a, en tosiaan käsipyyhkeeseen kuivaile.

Toki mua ei ihmetytä ollenkaan, ettei av-mammat pese peräänsä muuta kuin silloin kerran tai kaksi viikossa kun on muutenkin saunapäivä.

Vierailija
14/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joskus vanhempana teininä ihmettelin kakkosvessassamme pöntön vieressä melko alhaalla roikkuvaa pikku pyyhettä.

Vierailija
15/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini ei pese alapäätään kovin usein, itse pesen jokaisella wc-käynnillä, mutta kuivaan vessapaperiin, tyttäreni pesee aamuisin ja iltaisi alapäänsä ja kuivaa pyllypyyhkeeseen, kun pitää vessapaperiin kuivaamista hankalana.

Vierailija
16/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikaan ja esim. nyt raskauden aikana huuhtelen alapäätä muutenkin kuin suihkussa käydessäni ja daa-a, en tosiaan käsipyyhkeeseen kuivaile. Toki mua ei ihmetytä ollenkaan, ettei av-mammat pese peräänsä muuta kuin silloin kerran tai kaksi viikossa kun on muutenkin saunapäivä.

käydessäni mutta en silti käsitä mihin sitä erillistä pyyhettä tarvitaan ja jos käytän joskus ns. alapääsuihkua wc:ssä niin osaan kyllä pyyhkiä paperillakin.

Vierailija
17/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan halua mihinkään paperiin pyyhkiä.

Menkkojen aikaan ja esim. nyt raskauden aikana huuhtelen alapäätä muutenkin kuin suihkussa käydessäni ja daa-a, en tosiaan käsipyyhkeeseen kuivaile. Toki mua ei ihmetytä ollenkaan, ettei av-mammat pese peräänsä muuta kuin silloin kerran tai kaksi viikossa kun on muutenkin saunapäivä.

käydessäni mutta en silti käsitä mihin sitä erillistä pyyhettä tarvitaan ja jos käytän joskus ns. alapääsuihkua wc:ssä niin osaan kyllä pyyhkiä paperillakin.

Vierailija
18/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas mihinkään perseiseen pyyhkeeseen pimppiäni pyyhi, vaan wc-paperiin, jota vedetään edestä taaksepäin ja pyyhinnän jälkeen se heitetään pönttöön. Onpa kiva hinkata sitä lootaa samalla pyykeellä, johon on peräaukko kuivattu. Yyh.

Vierailija
19/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas mihinkään perseiseen pyyhkeeseen pimppiäni pyyhi, vaan wc-paperiin, jota vedetään edestä taaksepäin ja pyyhinnän jälkeen se heitetään pönttöön. Onpa kiva hinkata sitä lootaa samalla pyykeellä, johon on peräaukko kuivattu. Yyh.

Vierailija
20/100 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun kerran aloitettiin

Mulla on alapääpyyhe, koska ihoni herkkä ja kuiva. En voi käydä suihkussa joka päivä, mutta alapää on silti pidettävä puhtaana. En myöskään viruta lapsiani suihkussa päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän