Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?

Vierailija
03.06.2013 |

Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."

Mitäs teillä?

Kommentit (340)

Vierailija
41/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus herra alko kesken kaiken "Aha aha, oho oho, aha aha.." sillee Tuuli-sävelellä.. :D

Vierailija
42/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiseni tokaisi kesken aktin: "sä oot lihonnu ja se näkyy eritoten tossa keskivartalolla tosi inhottavasti"

noh. se onkin jo entinen sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oota hetki mä pierasen"

Tuosta lauseesta tietää olevansa ollut naimisissa 15 vuotta.

Vierailija
44/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kerran justiin ennen kun oli tulossa sisääni " NYT MINÄ SEN SUJAUTAN" lapsiäänellä.... 50 kymppinen mies.. hyhhyh.

Vierailija
45/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten helvetin kiva olla sinkku.

Vierailija
46/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monet miehet on huonoja sängyssä.
hyh. mulla on ollut kaksi suorastaan suuhun kuolaavaa tyyppiä, toinen vielä innoissaan selitti, miten kiihottavaa se on. sama mies oli myös todella anaali-fiksoitunut: meni fiilikset kun kesken muuten hyvän suuseksin alkaa tunkea sormia takapuoleen suunnilleen kaivellen.

Vierailija
47/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helkutti!! :D

Vierailija
48/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha täällä on ihan liian hyviä juttuja! saa nauraa vedet silmissä :D

Vierailija
49/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies huohotti, ulisi ja vääntelehti kyrpä lerpallaan koko aktin (yrityksen) ajan...Olisin halunnut juosta heti karkuun, mutta kestin kohteliaasti vielä seuraavat 5 minuuttia loppuun asti.

Vierailija
50/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies yritti nuolla minua iihan väärästä paikasta.. päätin sitten potkaista sitä päähän, oho :D

Vierailija
51/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:51"] Herraisä! Ei oo todellista. Hajosin tolle Simballe. Ja mikä siinä on että jos miehelle sanoo että pitää vähän rajummasta seksistä niin se pitää heti vetää överiksi, juurikin tuollein huorittelemalla ym.. Ei voi käsittää.Mulla ex veti jostain kaapista esiin dildon ja työnsi sitä mun suuhun käytön jälkeen, olin ihan et joo no thanks tää leikki loppukin sit tähän.[/quote]
Mitä pahaa siinä on? Kyllä minäkin olen maistanut itseäni

Vierailija
52/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on melko rajoittunutta porukkaa...mä nautin kun mun mieheni hokee mulle lutkaa ja huoraa, lykkää ties missä olleet sormet/dildon mun suuhun ym. Me nautitaan villistä seksistä eikä olla rajoitettu sitä mitenkään (ok, ei pissa/kakkajuttuja). Ja anteeksi, tää oli ihan OT!

Vierailija
53/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää näitä!!

Vierailija
54/340 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 21:18"]Täällä on melko rajoittunutta porukkaa...mä nautin kun mun mieheni hokee mulle lutkaa ja huoraa, lykkää ties missä olleet sormet/dildon mun suuhun ym. Me nautitaan villistä seksistä eikä olla rajoitettu sitä mitenkään (ok, ei pissa/kakkajuttuja). Ja anteeksi, tää oli ihan OT![/quote]

Kuin myös, mutta se toimiikin vain suhteessa. Jos joku uus panokaveri lykkii dildoa suuhun tai ujo nörtti hokee että alistu huora alistu huora, niin huora joutuu kyllä antautumaan naurulle. Ei pysyis mulla pokka. Ja sormet pepussa kesken suuseksin on jotain aivan ihanaa, mutta ei kiitos kenenkään muun kanssa kuin pitkäaikaisen kumppanin.

Ylipäätänsä se, että mies (tai no miksei nainenkin) hokee jotain mantraa sängyssä, on naurettavaa. Musta on ihanaa, jos mies läimäyttää pepulle ja käskee huoran alistua, tai huokaisee seksin aikana miten ihanalta mun pillu tuntuu. Se sitten on komiikkaa, jos silmälasit vinossa hokee monotonisesti jotain lausetta "alistu huora, alistu huora"x27 putkeen, vielä sillai korkealla huippua kohti kimenevällä äänellä, tai vaihtoehtoisesti "ihana pimppi" (ylipäätään koko sana "pimppi", hyi, pimppi ja pimpsukka on juuri tämän etupyllyn löytäneen tytön osia eikä aikuisen naisen jota pannaan).

Toivottavasti tähän mun vastaukseen tulee kappalejako - mitä tää palsta tänään oikein sekoilee, ku kappalejako on päin @$£#¤% ja vastaustila ainakin mulla ehkä puolentoista sentin korkuinen?

Vierailija
55/340 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuteen päivään!

Vierailija
56/340 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kertokaa lisää!

Vierailija
57/340 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin aikana kumppani pueraisi tuhnun pierun, kun vedin sormen peppureiästä pois. Meni halut multa ja jormalta.

Vierailija
58/340 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli päällä ja hikoili kuin sika, sain väistellä putoilevia hikipisaroita - ja niitä oli paljon. Laukeamisen hetkellä karjui vittuvittuvittuvittu ihan täysiä. Mua hävetti jos naapurit kuuli. Se suhde loppui siihen.

Vierailija
59/340 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 21:18"]Täällä on melko rajoittunutta porukkaa...mä nautin kun mun mieheni hokee mulle lutkaa ja huoraa, lykkää ties missä olleet sormet/dildon mun suuhun ym. Me nautitaan villistä seksistä eikä olla rajoitettu sitä mitenkään (ok, ei pissa/kakkajuttuja). Ja anteeksi, tää oli ihan OT![/quote]

no mun ei tartte olla lutka tai huora, jotta voisin nauttia seksistä. voin ihan hyvin olla normaali nainen ja silti seksuaalisesti erittäin himokas.

Vierailija
60/340 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 18:51"]

no mun ei tartte olla lutka tai huora, jotta voisin nauttia seksistä. voin ihan hyvin olla normaali nainen ja silti seksuaalisesti erittäin himokas.

[/quote]

Näinpä. Ne pissa- ja kakkaleikkejä harrastavat voivat sitten sanoa muille, että ovat rajoittuneita, koska eivät näitä leikkejä harrasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan