Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?
Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."
Mitäs teillä?
Kommentit (340)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 11:28"]
Hauska aloitus menee hukkaan, kun sivutolkulla väännetään, kenen mieltymykset ja tapa harrastaa seksiä on eniten oikein.
[/quote]
Totta, se mikä toisen mielestä on ällöä ei välttämättä kaikkien mielestä ole, mutta ei se oikeuta ketään väheksymään toisen kokemuksia tai seksielämää tai haukkumaan rajoittuneeksi. Täällä palstalla kaikki keskustelut pilataan toisen haukkumisella ja väheksynnällä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 21:18"]Täällä on melko rajoittunutta porukkaa...mä nautin kun mun mieheni hokee mulle lutkaa ja huoraa, lykkää ties missä olleet sormet/dildon mun suuhun ym. Me nautitaan villistä seksistä eikä olla rajoitettu sitä mitenkään (ok, ei pissa/kakkajuttuja). Ja anteeksi, tää oli ihan OT![/quote]
no mun ei tartte olla lutka tai huora, jotta voisin nauttia seksistä. voin ihan hyvin olla normaali nainen ja silti seksuaalisesti erittäin himokas.
[/quote]
Ei munkaa tartte olla, mutta nautin siitä kun mies niin sanoo! Ihan perusmamma mä oon, ulkoisestikin hyvin perinteinen nainen, en tippakaan huorahtava :)
t. nro 54
[/quote]
onko vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät nauti samoista asioista? itsellä ainakin fiilikset laskisi nollaan jos mies huorittelisi seksin aikana.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 22:25"]
Mäkään en arvostais sitä lainkaan, että joku laukeis takaapäin mun päälle. Musta se on rumaa ja loukkaa naista - ja huom, on eri asia, jos suhteessa on sovittu jostain muusta ja nainen on toivonut, että mies saa alistaa. Jos ei ole sovittu, niin tollanen toiminta loukkaa.
[/quote]
Jaa... mä en näe tuossa mitään alistamista?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 12:07"]
Mäkään en arvostais sitä lainkaan, että joku laukeis takaapäin mun päälle. Musta se on rumaa ja loukkaa naista - ja huom, on eri asia, jos suhteessa on sovittu jostain muusta ja nainen on toivonut, että mies saa alistaa. Jos ei ole sovittu, niin tollanen toiminta loukkaa.
[/quote]
Jaa... mä en näe tuossa mitään alistamista?
[/quote]
ihmiset ovat erilaisia, yllättääkö tämä tieto sinua??
hieroi sormillaan alapäätä ja keskittyi hypistelemään emättimen aukkoa. eihän se tunnu erikoiselta. jonkin aikaa siitä hypisteli ja kehoitin koskemaan klittaan, se vasta tuntuukin. mutta juuri kun multa oli tulemassa lopetti koskettelun ja työnsi kikkelin sisään :( harmitti ihan vietävästi. tein sitten itse sormiorkut kun tämä lähti vessaan.
Kerran pantiin hotellin tosi isolla sängyllä ulkomailla sen jälkeen, kun oltiin käyty ravintolassa syömässä. Mies tuli takaa ja jynkytti ihan täysillä, oltiin siinä maisteltu illallisella muutamat alkoholilliset. Minä tulin ensin ja mies vielä jumputti oman hommansa loppuun vaan kuinkas kävikään... Laukeamisen hetkellä mieheltä pääsi jäätävä pieru jonka mukana LENSI RIPULIA HOTELLIN SEINÄLLE. Siis samalla hetkellä kun tuli sisälleni... Vaikka silloin oksetti ja vitutti niin nyt naurattaa :D
Mulla on varmaan ollut hyvä tuuri, koska ei tule mitään ihmeellisen ärsyttävää tai ihmeellistä mieleen. Joskus on ollut ex poikaystävää vaikea saada heittäytymään mukaan, mutta ei mitään kauheita maneereja tai tempauksia ole ollut kenenkään kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:20"]
Kerran pantiin hotellin tosi isolla sängyllä ulkomailla sen jälkeen, kun oltiin käyty ravintolassa syömässä. Mies tuli takaa ja jynkytti ihan täysillä, oltiin siinä maisteltu illallisella muutamat alkoholilliset. Minä tulin ensin ja mies vielä jumputti oman hommansa loppuun vaan kuinkas kävikään... Laukeamisen hetkellä mieheltä pääsi jäätävä pieru jonka mukana LENSI RIPULIA HOTELLIN SEINÄLLE. Siis samalla hetkellä kun tuli sisälleni... Vaikka silloin oksetti ja vitutti niin nyt naurattaa :D
[/quote]
Tätä kutsutaan paremmissa piireissä termillä Fucking fromage :)
Yks hoito jäi aktin jälkeen hiplaamaan emättimen aukkoa. Tunki sormen sisääni ja mittaili, miten pitkälle menee. Totesi sitten vaan, että onpas jännää. Jäin sanattomaksi. Ei enää koskaan insinööriopiskelijoiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:40"]
Yks hoito jäi aktin jälkeen hiplaamaan emättimen aukkoa. Tunki sormen sisääni ja mittaili, miten pitkälle menee. Totesi sitten vaan, että onpas jännää. Jäin sanattomaksi. Ei enää koskaan insinööriopiskelijoiden kanssa.
[/quote]DI:n kanssa aikanaan seurusteltuaan niin en huomannut mitään moista....naureskelee
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:48"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:43"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:23"]Selittäkää mulle toi Simba-juttu, en tajua sitä! :([/quote] siinä sulle vastaus :D [/quote] Mm'kay.. Olen ilmeisesti tosikko, ei naurata kyllä yhtään. t. 30[/quote] niin no... eipä mekään sille täällä olla naurettu, että se hauskaa olisi ollut, vaan se, kuinka TYHMÄ TEKO se oli, ja kuka idiootti noin tekee :D[/quote]
Ite tein simbat silleen että heitin spermat naisen selkään ja otin siitä peukaloon vähän ja ku se makas siinä tyytyväisenä nii tein viivan otsaan ja sanoin vaa "Simbaa..." oli se ilme kokemuksen arvonen :)
Voi voi miten surkeita miehiä! Ja me tytöt sitä parasta aata..
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 09:00"]
Voi voi miten surkeita miehiä! Ja me tytöt sitä parasta aata..
[/quote]
Olet ehkä ymmärtänyt aloituksen väärin. Täällä ei kukaan väittänyt ettemmekö me naisetkin tekisi virheitä, vaan tarkoitus oli ihan hupimielessä kerätä outoja/ällöjä juttuja, joita miehet on tehneet seksin aikana.
Hassua en ole ikinä ajatellut että siinä olisi jotain alistavaa. Tehdään usein niin jos esim kortsut loppuu/ei jakseta käyttää. (Keskeytettyä yhdyntää käytettiin monta vuotta ehkäisykeinona enkä kertaakaan tullut raskaaksi, ja kun alettiin yrittämään lasta niin tulin ekasta kierrosta.) -72
[/quote]
Mieheni tuumasi pääsiäisen aikaan, että " Taitaa tyttö kohta saada vähä toisenlaista munaa mitä oli ajatellut.." Tuo tytöttely ei nyt enää oikein iske kohta 40-v naiseen..
Mieheni kanssa kävi kerran sillä lailla, että juuri laukeamisen hetkellä miehelle iski suonenveto jalkaan, kulli luiskahti ulos ja ampui spermat suoraan silmääni. Se oli aika hervoton tilanne :D
Seurustelin kauan sitten urheilullisen nuoren miehen kanssa. Ihanat lihakset, mutta HUH sitä hien määrää! Olin aina mieluiten itse päällä, koska päälle läiskähtelevät hikipisarat ovat todellakin ällöttäviä.
Otin mieheltäni suihin suihkussa, ja hän laukesi naamalleni. Spermaa lensi vähän silmään. Mieheni siihen, että "Ei tullu ihan bull's eye, mutta cow's eye!" Olin NIIIIIN kiukkunen, vaikka hänen mielestään se oli ollut hauska vitsi :D Sanoin, että suihinottoa hän ei vähään aikaan saa, mutta onnistui se sitten lepyttelemään minut...
Ex-poikaystäväni pieraisi hirveän pärinäpierun kun otin häneltä suihin... yök.
Mikään määrä rivoilua ei ole koskaan minua ällöttänyt. Siinä sen sijaan meni fiilikset kun eräs mies kerran sängyssä sanoi "ota suukkuun". En voinut olla miettimättä minkä ikäisiltä se yleensä suihinottoa pyytää, ja koko homma kertakaikkiaan lopahti siihen.