Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?
Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."
Mitäs teillä?
Kommentit (340)
exän kanssa joskus takaapäin laittaessa se hiplasi samalla mun kakkosta, mikä oli ihan kiihottavaa. kerran sitten ison o:n ollessa lähellä ulvoin, että laittais sormen pyllyyn. mitään ei tapahtunut mutta ex alkoi murista että tuntuupa hyvältä..... oli tunkenut sormensa omaan takapuoleensa. huoh.
Joku poikaystävä alkoi ihmetellä kesken aktin että onpa sulla ruskea alapää. Paljon ruskeampi kuin kenellekään aiemmin. Tarkoitti ihoa genitaalialueilla. Nice..
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 21:18"]Täällä on melko rajoittunutta porukkaa...mä nautin kun mun mieheni hokee mulle lutkaa ja huoraa, lykkää ties missä olleet sormet/dildon mun suuhun ym. Me nautitaan villistä seksistä eikä olla rajoitettu sitä mitenkään (ok, ei pissa/kakkajuttuja). Ja anteeksi, tää oli ihan OT![/quote]
no mun ei tartte olla lutka tai huora, jotta voisin nauttia seksistä. voin ihan hyvin olla normaali nainen ja silti seksuaalisesti erittäin himokas.
[/quote]
Ei munkaa tartte olla, mutta nautin siitä kun mies niin sanoo! Ihan perusmamma mä oon, ulkoisestikin hyvin perinteinen nainen, en tippakaan huorahtava :)
t. nro 54
Tämä tapahtui 90-luvulla. Koulun asuntolassa asui eräs Kirsi -tyttönen. Kirsi ei pihdannut, vaan antoi mielellään likimain kaikille halukkaille. Eräänä iltana, Kirsin ovella oli jonkinlainen jono halukkaita nuoria miehiä. Kahdeksas mies saikin kokea yllätyksen. Kova junttaaminen oli pistänyt Kirsin vatsan sekaisin ja kahdeksannen miehen kohdalla Kirsin sulkijalihas petti...
t:Yhdeksäs, joka jätti siltä illalta väliin
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 14:18"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 14:16"]Simba :). Mulla ex, todella, todella ex, takaapäin nainnin jälkeen veti kalunsa ulos ja antoi tulla spermansa selkääni. Se oli todella ällöä ja ei mennyt kauan, niin erosin hänestä. Onnea vaan sille, joka alkoi olee hänen kanssaan...[/quote] Ja tämäkö on jotenkin erityisen ällöä?[/quote]
Eikö muka saisi olla ällöä? Kyllä tuo ainakin minusta on ällöä, jos toinen tekisi sen ihan yllättäen. Jos pannaan, niin eikö sitä voi laueta sisään? Pitääkö sitä merkata akkansa nesteillään?
Yhden yön poka sormetti mulle orgasmin, ja kun tulin, alkoi kikattaa hysteerisesti kun se oli niin hassua.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 22:01"]
Yhden yön poka sormetti mulle orgasmin, ja kun tulin, alkoi kikattaa hysteerisesti kun se oli niin hassua.
[/quote]
Mulla on muuten hyvin samankaltainen kokemus. Yks mies teki mulle käsin ja loppupuolella, kun tietty olin märkä, sanoi, että lortsis, lörtsis! Orkku jäi tulematta.
Olen nainen ja en kyllä ymmärrä yhtään mitä ällöä tuossa muka on :D Ihan perusmeininkiä. Enkä ole edes mikään seksihullu.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 14:18"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 14:16"]Simba :). Mulla ex, todella, todella ex, takaapäin nainnin jälkeen veti kalunsa ulos ja antoi tulla spermansa selkääni. Se oli todella ällöä ja ei mennyt kauan, niin erosin hänestä. Onnea vaan sille, joka alkoi olee hänen kanssaan...[/quote] Ja tämäkö on jotenkin erityisen ällöä?[/quote]
Eikö muka saisi olla ällöä? Kyllä tuo ainakin minusta on ällöä, jos toinen tekisi sen ihan yllättäen. Jos pannaan, niin eikö sitä voi laueta sisään? Pitääkö sitä merkata akkansa nesteillään?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 21:27"]
exän kanssa joskus takaapäin laittaessa se hiplasi samalla mun kakkosta, mikä oli ihan kiihottavaa. kerran sitten ison o:n ollessa lähellä ulvoin, että laittais sormen pyllyyn. mitään ei tapahtunut mutta ex alkoi murista että tuntuupa hyvältä..... oli tunkenut sormensa omaan takapuoleensa. huoh.
[/quote]
Oioi, vedet valuu silmistä minulta ja mieheltä:) Onneksi mún mies tietää mihin sen sormensa tunkee;D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 21:44"]
[/quote]Olen nainen ja en kyllä ymmärrä yhtään mitä ällöä tuossa muka on :D Ihan perusmeininkiä. Enkä ole edes mikään seksihullu.
[/quote]
Mäkin olen nainen, mutta ei tuo mulle ole mitään perusmeininkiä, enkä todellakaan arvostaisi sitä, jos joku tekisi mulle noin.
Mäkään en arvostais sitä lainkaan, että joku laukeis takaapäin mun päälle. Musta se on rumaa ja loukkaa naista - ja huom, on eri asia, jos suhteessa on sovittu jostain muusta ja nainen on toivonut, että mies saa alistaa. Jos ei ole sovittu, niin tollanen toiminta loukkaa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 14:19"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 14:15"]Kysyi voisinko laittaa talvisaappaat jalkaan. En laittanut todellakaan.[/quote] Talvisaappaat? Ihan huippua![/quote]
Mun miehellä on kenkä fetissi. Saappaita käytän usein tyydyttääkseni mieheni, tosin niissä pitää olla korkeat korot. Joten sun outo on mun normi ;)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 22:25"]
Mäkään en arvostais sitä lainkaan, että joku laukeis takaapäin mun päälle. Musta se on rumaa ja loukkaa naista - ja huom, on eri asia, jos suhteessa on sovittu jostain muusta ja nainen on toivonut, että mies saa alistaa. Jos ei ole sovittu, niin tollanen toiminta loukkaa.
[/quote]
Mitä hemmettiä? Ootteko ihan tosissaan? Mun mielestä oksettavaa on enemmänkin se että työntelee sormiaan toisen tai omaan paskaiseen persereikään. Paskan haju ei kuulu seksiin. Mutta jos spermat tulee selälle, niin entäs sitten, en todellakaan käsitä, voi mies parkojanne jos oin noin estyneitä naisia heillä.
Miksi on "estynyt", jos ei tykkää sperman ruiskuttelusta ympäriinsä? Samalla tavallahan voi pitää estyneenä, jos ei tykkää persejutuista. Nämä ovat makuasioita. Miksi toisilla on niin hirveän kova tarve määritellä toisten seksielämä ja se, mistä toisten pitäisi pitää?
Hauska aloitus menee hukkaan, kun sivutolkulla väännetään, kenen mieltymykset ja tapa harrastaa seksiä on eniten oikein.
Mulla oli kerran sellainen yhden illan juttu, etten voi vieläkään muuta kuin nauraa: mies näytti päällisin puolin ihan normilta. Kun oli saatu vaatteet riisuttua, niin paljastui, että hänellä oli tolkuttoman pitkät raajat, sekä kädet että jalat. Oli ihan kuin hämähäkki.
Seksi sinänsä olisi ollut ihan ok, mutta mun oli koko ajan pideltävä nauruani.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 11:28"]
Hauska aloitus menee hukkaan, kun sivutolkulla väännetään, kenen mieltymykset ja tapa harrastaa seksiä on eniten oikein.
[/quote]
Ihmiset eivät viitsi jakaa kokemuksiaan, kun saavat vain kuulla olevansa seksuaalisesti rajoittuneita ja estoisia. Siinä meni hauskuus.
ällöä, häpeän taas kerran sitä, että edustan mies sukupuolta
Mies tunki kielen vuoroin kummankin korvan sisään. Siis sinne syvälle korvakäytävään ja nuoleskeli, hyi hemmetti, enkä ollut edes putsannut korvia lähiaikoina. Mahtoi olla hyvää.