Ällöttävintä / oudointa, mitä kumppani on tehnyt petipuuhien aikana?
Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."
Mitäs teillä?
Kommentit (340)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:46"]
Kun ehdotin miehelle että tykkään jossain määrin vähän kovakouraisestakin seksistä ja ei haittaisi jos joskus vähän satuttaa, niin seuraavalla kerralla mies uhosi koko panon ajan kovaan ääneen "huora, hiljaa, huora, alistu" ja lopuksi kusi mun päälle. Se kuseminen oli melkoisen yök.
[/quote]
miten pysyit nauramatta jatkaa kusivaiheeseen saakka? :D
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 16:08"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:46"]
Kun ehdotin miehelle että tykkään jossain määrin vähän kovakouraisestakin seksistä ja ei haittaisi jos joskus vähän satuttaa, niin seuraavalla kerralla mies uhosi koko panon ajan kovaan ääneen "huora, hiljaa, huora, alistu" ja lopuksi kusi mun päälle. Se kuseminen oli melkoisen yök.
[/quote]
[/quote]
Se oli aika haastavaa, varsinkin kun tyyppi oli olemukseltaan aika ujonoloinen nörtti, joten ei ihan kauhean uskottavasti tuo huorittelu tullut. Vähän kuin pikkupoika koittaisi esittää isoa kovaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 16:08"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:46"]
[/quote]
[/quote]
Se oli aika haastavaa, varsinkin kun tyyppi oli olemukseltaan aika ujonoloinen nörtti, joten ei ihan kauhean uskottavasti tuo huorittelu tullut. Vähän kuin pikkupoika koittaisi esittää isoa kovaa miestä.
[/quote]
Annoitko ihan tyynesti pissiä päälle?! Hyi yök. Mä olisin kyllä käskenyt saman tien menemään vessaan asioille.
Mies hoki aktin aikana "ihana pimppi, ihana pimppi!" eipä tuo nyt mitenkään ällöä ollut mutta jotenkin niin huvttavaa että itseltä kyllä tunnelma latistui..
Mies (jos nyt mieheksi voi kutsua) katsoi kellosta aikaa kauanko on mennyt, yritti jotakin ennätystä. Kysyi vielä otetaanko uusiksi - siis kesken session. Olisi saanut edes sen ekan kerran hoidettua ilman kelloa, mulla veti samantien kuivaksi. Mut oli jyystetty vereslihalle, todellakaan ei lohjennut enää.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 13:42"]Oma exä oli jostain kuullut hauskan jutun nimeltä "Leijonakuningas". Puuhien jälkeen mies tökkäsi sormen "sinne" ja sen jälkeen pyyhkäisi sillä sormella mun otsaa ja kuiskasi "Simba..."
Mitäs teillä?[/quote]
Ei hyvää päivää mä en voi lakata nauramasta!!!! :D :D :D
Selittäkää mulle toi Simba-juttu, en tajua sitä! :(
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:23"]Selittäkää mulle toi Simba-juttu, en tajua sitä! :([/quote]
siinä sulle vastaus :D
Mulla pokka petti kerran pahemman kerran, kun exän kanssa olimme aktissa takaapäin, kunnes päätettiin vaihtaa asentoa, mies veti hyvin hyvin hitaasti itsensä ulos sisästäni ja teki samalla samaa ääntä kuin kuorma-autot peruuttaessa, TUUT TUUT TUUT TUUT
Meni halut :(
mies kerran "dippasi" sormeaan peppureijässäni ja kysyi " ootko käyny suihkussa tänään?"
Loppu homma muuten siihen.
Exä kerran ilmoitti " Sä tuoksut samalta kun mun äiti!"
Ihmetteli moukka vielä sen jälkeenkin miksei haluttanu.
Aikoinaan joku baarista raahattu hemmo kysyi kauheella murteella "onko tää siun eka kerta?" ja katto suoraan silmiin kesken hommien. yhh
"Täähän on ihan rutikuiva" niin varmaan on, jos kesken pyykkienlajittelun tulee vetää housut pois.
Joskus kesken actionin sanoin miehelle "oletpas kova" ( tiedän, että tykkää siitä ;) )
Takasin tuli kommentti Putouksen Jani-Petteri äänellä " Haittaaks se?"
arrrg
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:32"]Mulla pokka petti kerran pahemman kerran, kun exän kanssa olimme aktissa takaapäin, kunnes päätettiin vaihtaa asentoa, mies veti hyvin hyvin hitaasti itsensä ulos sisästäni ja teki samalla samaa ääntä kuin kuorma-autot peruuttaessa, TUUT TUUT TUUT TUUT
Meni halut :([/quote]
EI SAATANA! Repesin ihan täysin :D
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:23"]Selittäkää mulle toi Simba-juttu, en tajua sitä! :([/quote]
siinä sulle vastaus :D [/quote]
Mm'kay.. Olen ilmeisesti tosikko, ei naurata kyllä yhtään.
t. 30
mies kesken hommien koitti mua sormella ja totes et mämämämämäärkääää
( petri nygårdin biisin tahtiin...)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:29"]
siinä sulle vastaus :D [/quote]
Mm'kay.. Olen ilmeisesti tosikko, ei naurata kyllä yhtään.
t. 30[/quote]
niin no... eipä mekään sille täällä olla naurettu, että se hauskaa olisi ollut, vaan se, kuinka TYHMÄ TEKO se oli, ja kuka idiootti noin tekee :D
Eipä mitään hirveän outoa, paitsi että yksi mies jonka kanssa seurustelin, onneksi ihan alussa vasta, alkoi ynisemään kesken panemisen että "ihanaa voi Merja, Merja", paitsi että mun nimi ei ole Merja se oli sen exä. Meidän juttu loppuikin siihen :D