Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö ketään muuta nämä "pano"-aloitukset?

Vierailija
19.04.2010 |

Silläkin uhalla, että kiviä sataa ja mut leimataan niuhoksi (tai miksi vaan) kyselen, että eikö kettän muuta häiritse nämä "yhden yön pano halusi anaaliin" jne aloitukset?

Koska se seksi palstakin on olemassa, johon tämän kaltainen aloitus sopii oikein hyvi, niin miksi ei näitä aloituksia kirjoiteta sinne?

Kyllä täälläkin voi mielestäni seksistä puhua, mutta hieman eriasia on keskutella nuolemisesta ja panoista kuin seksin merkityksestä parisuhteessa (esim nämä aloitukset siitä, kuinka mies suuttuu kun ei saa seksiä tai pienet lapset estävät/ aiheuttavat haluttomuutta jne)

Ymmärtääkö kukaan, miksi mua ärsyttää? Tänään vasta oikein kolahti tämä asia :)

En ole uskovainen, enkä mielestäni kovin niuhokaan (mielipide-asia, kyllä), mutta tiettyä säädyllisyyttä haluaisin tähän nykyaikaankin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta tunnut odottavan keskustelua, toisaalta olet hirvittävän iloissasi, kun joku on kanssasi samaa mieltä. Viesteistäsi kuultaa läpi sellainen ajatus, että samanmieliset ovat jotenkin oikeassa.

Viittasin siis tuolla kommentillani, josta aiemmin kysyit, siihen, että ensimmäisessä vastauksessasi kiittelit vain sitä yhtä vastausta, joka oli samaa mieltä kanssasi, vaikka kaikki muutkin olivat aivan asiallisesti vastanneet kysymyksiin.

Jos mielestäni seksi osana parisuhdetta on ok aihe, niin kävisikö otsikko "Mieheni haluaisi panna anaaliin - mitä teen?", kun kerran tuo yhden yön juttu ei aiheena kelvannut :)

Vierailija
42/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitukset tuntuvat täällä vaan lisääntyvän koko ajan. Samoin on kaikenlaisia oikeasti pervoja kirjoituksia ollut viime aikoina enemmän, kuten myös muita "sekopäisiä" juttuja. Tämä kevätkö saa kaikki päästään vialla olevat ulos koloistaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstasta haluaisi enemmän kahvipöytäkeskustelumaisen, niin pitäisi ottaa nimimerkit käyttöön. AV on vähän villimpi paikka, ei tällaisia asioita kahvipöytäkeskusteluissa oteta esille. Musta on kivaa, että on olemassa joku näin...miten sen nyt sanoisi...JÄRJETÖN paikka kuin AV, jossa yhdessä aloituksessa kysellään vinkkejä vauvanhoitoon, yhdessä avaudutaan jostain todella kipeästä asiasta, yhdessä pyydetään leipomisohjeita ja yhdessä puhutaan perseseksistä.

Ainoa asia, jota toivoisin AV:lle olisi se, että ihmiset kertoisivat selvemmin otsikossa, mitä viesti käsittelee. Mua ei useimmiten kiinnosta seksiaiheiset avaukset, joten esimerkiksi eilen hieman vitutti, kun jonkun aloituksen takana olikin kysymys kolmen kimpasta. Ehkä mun närkästys johtui enemmänkin siitä, että sain jotenkin AP:stä tosi typerän kuvan, kun haluaa sillä tavalla paljastella jotain omasta elämästään, tavallaan väkisin.

Mutta joo, olen ehdottomasti sitä mieltä, että räävittömätkin seksikeskustelut kuuluu AV:lle, koska mun mielestä tää nyt yksinkertaisesti on niin absurdi paikka, että olen aivan täysin koukussa. Aiheiden kirjon lisäksi mua viehättää suuresti se erilaisten ihmisten kirjo, joka täällä käy.

Vierailija
44/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe vapaalla saa olla niin kuin aihe vapaalla. Miksi sitä on niin vaikea hyväksyä?

Vierailija
45/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin!

Lisää pano-aiheisia viestejä kiitos!!

ainoita mielenkiintoisia aloituksia av:llä.

komppaan täysillä :D

Vierailija
46/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii avata niitä jos ei kerta kiinnosta. helppoa.

Vierailija
47/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen itse, mitä ketjuja luen. Hyväksyn myös kirjoittelun avioliiton ulkopuolisesta seksistä, avioseksin lisäksi. Luonteeltani ole aika niuho ja ehdottomasti olen uskovainen.

Vierailija
48/49 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona lapset käyttävät samaa konetta ja av saattaa olla jäänyt auki.

Vierailija
49/49 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri alueilla on eri ihmiset vastaamassa. Siksi on hyvä jutella av:n puolella?