Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö ketään muuta nämä "pano"-aloitukset?

Vierailija
19.04.2010 |

Silläkin uhalla, että kiviä sataa ja mut leimataan niuhoksi (tai miksi vaan) kyselen, että eikö kettän muuta häiritse nämä "yhden yön pano halusi anaaliin" jne aloitukset?

Koska se seksi palstakin on olemassa, johon tämän kaltainen aloitus sopii oikein hyvi, niin miksi ei näitä aloituksia kirjoiteta sinne?

Kyllä täälläkin voi mielestäni seksistä puhua, mutta hieman eriasia on keskutella nuolemisesta ja panoista kuin seksin merkityksestä parisuhteessa (esim nämä aloitukset siitä, kuinka mies suuttuu kun ei saa seksiä tai pienet lapset estävät/ aiheuttavat haluttomuutta jne)

Ymmärtääkö kukaan, miksi mua ärsyttää? Tänään vasta oikein kolahti tämä asia :)

En ole uskovainen, enkä mielestäni kovin niuhokaan (mielipide-asia, kyllä), mutta tiettyä säädyllisyyttä haluaisin tähän nykyaikaankin.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuuriko iski av:lle. Joskohan tämä "toiveeni" sittenkin toteutuu? ap

Ei vaan vakavasti...

Olen oikein tyytyväinen tämän aiheen kiinnostavuuteen. Olen saanut mielenkiintoisia kannanottoja sekä puolesta että vastaan ja sitten itetysti niitä vähän jopa henkilökohtaisuuksiin meneviä, joita väistämättä tällaisella palstalla saa. Nistä en sentään provosoidu, vaikka kuinka yritettäisiin. Tämä palsta on kuitenkin aika pieni osa maailmaani ;)

Kiitos siis kaikille kommentoijille!

Vierailija
2/49 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksi kuule maailmasta lopu vaikka kuinka parut ja porut ja haluat jonkun nimettömän nettipalstan seksivapaaksi. Silmät kiinni ja pää pensaaseen äkkiä ennen kuin seuraavalta palstalta, jossa pyörit, hyppää seksijutut silmille :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä se, että tuokin aloitus pyörii vieläkin eka sivulla.

Miten jollain äideillä voi muka riittää keskusteltavaa yhden yön panoista?

Tai sitten suurinosa tällä palstalla käyvistä on sinkkuja, joilla on joka viikonloppu joku eri äijä sänkyssä ja se taitaa olla se elämän koho kohta, kun saa panna vierasta miestä.

Kai se on sitä nykyistä avoimuutta seksin suhteen ja siitä sitten riittää puhumistakin, kun elämässä ei muuta ole.

Vierailija
4/49 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi niitä ei tarvitse edes avata.

Vierailija
5/49 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en todellakaan osaa itseäni riittävän selvästi ilmaista. Ei seksi minua häiritse, vaan se tyyli ja tapa, miten siitä kirjoitetaan.

Huokaus...

Onneksi ketjussa on edes muutamia, jotka ovat ymmärtäneet pointtini tällä huonommallakin kirjoitustyylilläni.ap

Vierailija
6/49 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks sua ei ymmärretä. Sä et kuulu joukkoon, olet ulkopuolinen tällä palstalla. Ehkä joku toinen palsta voisi tuntua sinulle enemmän omalta, siellä ehkä kirjoituksiasikin ymmärretään. Eikö olisi sinunkin kivempi olla omanlaistesi seurassa?

Vierailija
7/49 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en todellakaan osaa itseäni riittävän selvästi ilmaista. Ei seksi minua häiritse, vaan se tyyli ja tapa, miten siitä kirjoitetaan.

Huokaus...

Onneksi ketjussa on edes muutamia, jotka ovat ymmärtäneet pointtini tällä huonommallakin kirjoitustyylilläni.ap

Kun me muut ollaan oikeita ihmisiä eikä marionetteja. Kannattaa sopeutua siihen. ;)

Yksi syy, miksi av:lla on seksikeskusteluja on se, että tuolla seksipalstalla käy aivan eri porukka kuin täällä. Seksipalsta on enemmänkin sellainen paikka, johon ihmiset menee vetämään käteen toisen perversioille. Keskustelijat on jotain "Aki-25cm-anaaliin" kaikki tyynni. Yrittää sitten niiden kanssa puhua seksistä...

Vierailija
8/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan, kun otsikossa kerrotaan, että kyse on seksistä.

Vierailija
9/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on AIHE vapaa. Varmaan joka aloitukselle löytyisi toinenkin palsta täältä vauvalta, jos pilkkua aletaan viilaamaan.

Ja kun otsikko kertoo jo kaiken, niin miksi ihmeessä sitten avaat niitä juttuja? En tajua, oikeasti.

nimim. uskovainen ja joskus niuhokin :)

Vierailija
10/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis sittenkin aika niuho tyyppi :) Ap

Vierailija
11/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän vaan väliin ja huomiotta sellaiset avaukset, joiden aihe ei kiinnosta tai yököttää.

Vierailija
12/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen samaa mieltä. Mutta onhan se mahdoton haave, että anonyymillä aihe vapaa -palstalla säilyisi joku taso. Aika nopeasti sitä voi kyllä siirtyä lukemaan seuraavaa otsikkoa.

Vierailija
13/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei niitä oo pakko lukea (yleensä otsikko kertoo jo viestin sisällön). BTW, minkä ikäinen sä oot?

Vierailija
14/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysymykseesi: ei, eivät häiritse. Minua ylipäätään eivät juurikaan häiritse otsikot, koska ne yleensä kuvaavat sisältöä. Jos se ei kiinnosta, niin sitten en avaa ketjua. Hyvin yksinkertaista.

Jos tuolle linjalle lähdetään, niin sitten kaikki nimikeskustelut ja lapsettomuuspuheet pitää myös siirtää kokonaan omille palstoilleen. Vain pari esimerkkiä mainitakseni.

En ihan ymmärrä, miksi se on juuri tämä seksi, joka aina joissakuissa synnyttää tällaisia voimakkaita tunteita, aihe aiheiden joukossa. Jos et palstalla viihdy, niin täällä ei ole kenenkään pakko käydä.

Vierailija
15/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jokaiselle aiheelle tuntuu löytyvän oma palsta. Miksi tuolla joku hullu huutelee vinkkejä uuniruoille, ruokapalsta on erikseen??? Mitä ihmettä HÄN tekee sitten Aihe vapaa -palstalla?

Vierailija
16/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaahan sitä tulla... ;)

Ikääkin jo kysellään. Jos sanon, että olen 43 vuotias? Mitä siitä sitten päättelet?

Jospa olenkin 27? Kertooko se jotain erilaista? Vai olenko 35? Millainen ihminen sitten olen? Mitä siis ikä tähän vaikuttaa? ap

Niin, onneksi sentään minä osaa elää oikein (ja tiedän, mitkä aloitukset ovat aiheellisia) ;)

Kysymykseni siis oli: Häiritseekö tämä muita? Yksi sentään sanoi, että häiritsee. Olen kyllä samaa mieltä, ettei näiltä nimettömiltä palstoilta voi paljoa odottaa tasoa.

Vierailija
17/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin uhalla, että kiviä sataa ja mut leimataan niuhoksi (tai miksi vaan) kyselen, että eikö kettän muuta häiritse nämä "yhden yön pano halusi anaaliin" jne aloitukset? Koska se seksi palstakin on olemassa, johon tämän kaltainen aloitus sopii oikein hyvi, niin miksi ei näitä aloituksia kirjoiteta sinne? Kyllä täälläkin voi mielestäni seksistä puhua, mutta hieman eriasia on keskutella nuolemisesta ja panoista kuin seksin merkityksestä parisuhteessa (esim nämä aloitukset siitä, kuinka mies suuttuu kun ei saa seksiä tai pienet lapset estävät/ aiheuttavat haluttomuutta jne) Ymmärtääkö kukaan, miksi mua ärsyttää? Tänään vasta oikein kolahti tämä asia :) En ole uskovainen, enkä mielestäni kovin niuhokaan (mielipide-asia, kyllä), mutta tiettyä säädyllisyyttä haluaisin tähän nykyaikaankin.

Mun mielestäni seksiasioiden käsittely on mennyt aika räävittömäksi. Millaisiahan meidän lapsista kasvaa?

Seksi on luonnollinen asia, mutta mun mielestäni sitä ei tarttis tulla joka tuutista ihan niin raadollisena kuin nykyisin tulee. Tuntuu siltä, että mitä pervompaa, sen parempaa. Ja jos ei sitä sulata, on tiukkis ja niuho.

Väliin tuntuu, että on epänormaali, kun on naimisissa, uskollinen ja seksi on ihan perinteistä, normaalia - eikä siitä höpötä kaikille, vaan pitää yksityisenä.

Vierailija
18/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jokaiselle aiheelle tuntuu löytyvän oma palsta. Miksi tuolla joku hullu huutelee vinkkejä uuniruoille, ruokapalsta on erikseen??? Mitä ihmettä HÄN tekee sitten Aihe vapaa -palstalla?

Ajattelen, että tämä palsta on kuin työpaikan kahvitunnilla muiden kanssa keskustelisi. Siellä voit jakaa ruokavinkkeja ja kertoa monenlaisia asioita. Et ehkä kuitenkaan kerro, kuinka uusin suhteesi halua nuolla sinua joka heti tai yhden yön pano haluaa anaaliin...

Minä siis toivoisin sitä tiettyä säädyllisyyttä. toivoisin, että nämä seksikokemukset jaettaisiin seksipalstalla.

ap

Vierailija
19/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän selibaatissa omasta tahdostani vaikka olenkin naimisissa.

Vierailija
20/49 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki jotkut 20:kin voi olla estoisia, kun taas 50:set kykenevät puhumaan seksistä avoimesti. Ja eihän sun oo pakko vastata tuohon ikäkysymykseen, tuli vaan ekana mieleen tästä ketjusta. Luonteesta on aika paljon kiinni tuo "estoisuus". AV on yleensä sellainen paikka, jossa kirjoitetaan kaikki mitä tulee mieleen, eikä niistä kannata loukkaantua.