Jos en saa lapsia lähipäiväkotiin, en mene töihin takaisin.
irtisanon itseni ja notkun kotihoidontuella ja työttömyyskorvauksella niin kauan että molemmille irtoaa paikka lähipäiväkodista. Ja työkkärin kurssille jos joudun, niin sieltä kurssilta voi ihan kevyesti myöhästyä joka aamu tunnin ja lähteä tuntia aikaisemmin, jotta ehtii lapset hoidosta hakea.
Kommentit (5)
helmikuussa, että ajoissa ollaan. Toisella lapsella on päiväkotipaikka, mutta vauvakin pitää saada samaan. Ja on mun tärkeämpää saada lapset lähipäiväkotiin, koska olen yh, eikä mulla ole autoa.
Ei paljon työnteko nykyisellä palkalla kannata jos joutuu lähtemään klo 06 ja pääsee kotiin lasten kanssa vasta klo 18.
Etusija paikkoihin pitäisi olla niillä, jotka paikkoja todella tarvitsevat.
päivähoitopaikoista vastaavalle, ja selität onnettoman tilanteenne.. Oikeasti, tämä on monen kohdalla tepsinyt.
vuoden lopussa päättyy. Armollisesti luovutin isomman lapsen hoitopaikan jollekin tarvitsevalle hoitotakuun avulla.
Vaikka mulla olis ollut täysi oikeus pitää isompi lapsi kokopäivähoidossa lähipäiväkodissa myös äitiyslomani ajan.
Ja jos lähipäiväkotiin molemmat pääsevät, niin niistä paikoista en sitten luovu, vaikka miten painostettaisiin.
hakenut ajoissa niitä hoitopaikkoja, turhaan sitä täällä nyt valitat. Ja mitä varten sinun maailman-napa -lapsesi ovat tärkeämpiä paikkoja jaettaessa kuin muut?