Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

x-factor Samuli on oikeasti homo

Vierailija
19.04.2010 |

niin kerrotaan x-factorin sivuilla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samulin ääni on niin kaunis että itku meinaa tulla ja kylmät väreet vaan menee. Pidän myös hänen erikoisesta esiintymisestään. Samuli on just hyvä, aito itsensä eikä esitä mitään. Esim. Elias on aika imelä ja mielistelevä ja ihan yliarvostettu laulajanakin. Toivon todella että Samuli voittaa, sillä hänenlaistaan artistia Suomeen on kaivattu: jotain uutta ja erilaista, ei mitään tylsää massaa.

Vierailija
2/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä tällasta mietit? Miks aina otetaan heti seksi esiin, kun puhutaan homoista? Sammuli itse puhui rakkaudesta ja sanoikin tosi ihanasti: Kuka vaan voi rakastua kehen vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan todella Samulin ulostuloa, sillä Suomessa on vieläkin erittäin harvinaista, että julkkis kertoo suoraan olevansa homo.

Vierailija
4/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä tällasta mietit? Miks aina otetaan heti seksi esiin, kun puhutaan homoista? Sammuli itse puhui rakkaudesta ja sanoikin tosi ihanasti: Kuka vaan voi rakastua kehen vaan.

Vierailija
5/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinun kaltaiset idiootit saavat meidät muut äänestämään Samulia ensi sunnuntaina kahta kauheemmin.

Vierailija
6/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Samuli ei siis itse tuota tätä esiin vaan Iltasanomien toimittaja oli suoraan kysynyt ja Samuli oli sitten suoraan vastannut. Hyvä niin, kun asiasta on kuitenkin niin paljon netissäkin spekuloitu. Samuli on kyllä tosi fiksun ja sympaattisen oloinen nuori mies. Upeaa saada noin hieno ihminen julkisuuteen.

Vierailija
7/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin ällöttävän neitimäinen, yäks:( Mutta onneksi tippuu kun nyt julkisesti vielä kehtaa pervoudestaan kertoa!!!

Vierailija
8/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää tippuvansa pian. Joten yrittää keräillä poikkeavien tai niin kamalan suvaitsevaiden ääniä. Tykkään kyllä hänestä, mutta todella mauton veto

Vierailija
9/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle yhdentekevää, jokaisen oma asia. Mutta hänen lauluäänestään en pidä ja esiintyjänä on suorastaan hermostuttavaa katseltavaa. Alkaa ihan itseäkin jännittää joka kerta kun hänen esitystään katselee.

Vierailija
10/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan todella Samulin ulostuloa, sillä Suomessa on vieläkin erittäin harvinaista, että julkkis kertoo suoraan olevansa homo.

Mikä ihmeen julkkis??

Vierailija
11/23 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua ihmetyttää, että miksi jonkun homoudesta pitää tehdä niin kauhea meteli? Eihän kukaan meuhkaa siitäkään jos joku on hetero. Mitä väliä seksuaalisella suuntautumisella on, oikeasti? Suurin osa ennakkoluuloisista ei tunne yhtäkään homa tai lesboa (tai tiedä tuntevansa), ihan tavallisia ihmisiä homotkin on.

Vierailija
12/23 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Really?

Vierailija
13/23 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyyhän se kilometrien päähän.

Vierailija
14/23 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/xfactor/uutiset.shtml?1102840

Tykkään Samulista, äänestin häntä eilen. Seksuaalinen suuntaus ei vaikuta laulutaitoon.

Pidän valtavasti Jari Sillanpäästä, olen aina pitänyt. Ei ole minulta pois jos hän on homo.

Vierailija
15/23 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tanssipiireissä on "helppo olla homo", ei ehkä ole missään vaiheessa tuntenut itseään friikiksi.

Vierailija
16/23 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homothan laulaa kuin seireenit, että siitä vaan. Mutta rivosti käy Samulin käsi laulaessa: Kerrankin hankasi sitä mikkikeppiä kuin kullia, varmaan ihan huomaamatta...

Vierailija
17/23 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo enemmän susta. En mä edes tiedä miten kullia hangataan.

homothan laulaa kuin seireenit, että siitä vaan. Mutta rivosti käy Samulin käsi laulaessa: Kerrankin hankasi sitä mikkikeppiä kuin kullia, varmaan ihan huomaamatta...

Vierailija
18/23 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esityksestä! Mutta onko Renne homo kun se tarkastaa ekana kummassa lahkeessa kenelläkin on, eikä saa silmiään irti nahkahousuista? Onneksi se nahkahousuapina putosi jo kisasta.

Vierailija
19/23 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n selvittää se netistä?

Kyllähän sen jo koelauluissa näki, että aikamoinen neitihän se on!

Vierailija
20/23 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan bottom.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän