Miehen posliini!
Kannatan! :D
On kamalaa jos kesken suuseksin alkaa munakarva kurkussa tekeen kiusaa...
Tuli vaan aiemmasta keskustelusta mieleen.. Jonkun mielestä oli epämiehekästä miehen posliini.
Kommentit (31)
vedättekö te kassit myös suuhun samalla kertaa..?
no ei nyt samalla kertaa munan kanssa, mut kyllähän ne kuuluu samaan pakettiin, hyvänen aika..
jos ei sillä karvoja ole? Oletteko te ihan pervoja? Siis jos miehellä ei ole karvaa, te luulette sen äijän siinä olevan joku lapsi tai papparainen? Ettekö te näe muuta kuin sen navanaluksen? Tunnistaahan miehen mieheksi muualtakin kuin peniksestä. Te kuulostatte nyt kyllä todella omituisilta.
En väitä, että posliini miehellä olis jotenkin tosi ihana, mutta kyllä mä miehestä tiedän, että se on mies, vaikka sillä ei alapääkarvoja olisikaan.
Samoin ihmettelen, jos jonkun mielestä naisella pitää olla karvat, ettei luule lapseksi. Kyllä semmosen ihmisen päässä on pahasti vikaa, jos luulee posliininaista lapseksi.
naisella että miehellä. Voiskohan olla värillä väliä, kun mieheni on vähän tummempaa sorttia eikä mua häiritse yhtään sen posliini - päinvastoin!
Ajelin pari viikkoa sitten miehelleni posliinin. Ja ei ollut minun ehdotus ollenkaan. Mieheni itse phti että pitäskö ajella ja kysy että auttasinko ;) Ite se on nyt sen siistinä pitäny. Mulle on sinällään ihan sama onko karvat vai ei.
jos mun mieheni menisi ajelemaan karvansa, niin olisi ilman seksiä niin kauan kuin karvat kasvavat takaisin!
Minä en anna hänen edes ajella yhtä aikaa tukkaa ja partaa pois, jompi kumpi pitää olla. Mielummin molemmat.
karvattomana luulee lapsen kikkeliksi tai edes jos näyttää naurettavalta.
Mun mies ajelee usein karvat pois ja nam, näyttää heppi oikein hyvältä ja todellakaan ei voisi miestä luulla lapseksi.
Kyllä se se3n verran miehekäs, lihaksikas ja komea on.
Niin ja todellakin suihin otto on todella paljon mielekkäämpää kun ei tule hammasväli rassausta samalla. Karvat suussa on todella yök.
Niin ja parta on kyllä ihan eriasia, vai kasvaako teidän äijien naamassa samanlaista kikkaraa peniskarvaa :0
Eräällä entisellä ukollani oli posliini.
Muistan kun aloimme ensimmäisen kerran hommiin niin purskahdin nauruun. Mitä ihmeen lasta sitä täytyy leikkiä ja ajella karvat kaikki pois?
Ymmärrän jos ne sojottaa minne sattuu ja niitä hieman siistii mut että kokonaan pois?
Sanoin tämän jälkeen kasvata hyvä mies mulkkukarvas takasin niin näytätkin taas mieheltä myös alapäästäsi.
Sama koskee naisia jotka vetää posliinin. Karseaa katseltavaa
Mies joka leikkaa munakarvansa niin miksei sheivaile kainalonsa ja säärensä myös ja tatuoi perhosta persposkeen!
Hintillä ymmärrän heterolla en!
Sellaiset, jotka hekottelee omalle kullilleen ja kyselee pikkutytöiltä seksiä asemalla.
Pidän muutenkin karvaisista miehistä, rintakarvat, partakarvat, koko hoito kiitos (en oikeasti kauhistuisi edes selkäkarvoja, vaikka harvoilla nuorilla miehillä niitä on). Ikinä ei ole muuten tullut karvoja kurkkuun, vaikka olen usein suudellut mieheni karvaista rintaa ja nuollut kiveksiäkin. Just lucky? :)
pakko kysyä niiltä jotka kirjottaa et posliini on kiva koska muuten on suu täynnä karvoja kun ottaa suihin...
miten ihmeessä te otatte mieheltä suihin?
mun tietääkseni ne karvat kasvaa hepin juuressa eikä itse munassa, ei omalla miehelläni ainakaa, kyllä terska ja koko muna on aivan paljas vaikka miehinen karvoituslöytyy... ja on sen verran kokoa että vaikka kuinka syvälle suuhunsa tunkee edes takasisin niin sinne juureen asti karvoitukseen ei ikinä mun naamani ylety!!
naisella eri asia kun karvoja on myös alhaallakin eikä pelkästään päällä, sieltä pitää ollakin paljas !
2 olen kuullut tuon mielipiteen ennenkin
Lapset ja mummotkin?