Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen posliini!

Vierailija
19.04.2010 |

Kannatan! :D

On kamalaa jos kesken suuseksin alkaa munakarva kurkussa tekeen kiusaa...

Tuli vaan aiemmasta keskustelusta mieleen.. Jonkun mielestä oli epämiehekästä miehen posliini.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään ottaa suihin mieheltä, jolla on karvat.

Tietää ettei ole pojun eikä papan kanssa!

Vierailija
2/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika villi meno vanhainkodissa! :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin entisen miehen kanssa, mutta en sellaista alkaisi nykyiseltä vaatia. Ei hänkään toisaalta vaadi multa posliinia. Saa rehottaa välillä viikkotolkulla;-D. Mutta että se karvattomuus itsessään ei miehestä omituista tee. voi olla sitten muita seikkoja..

Vierailija
4/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis kyllä jos oman miehen kanssa harrastaa, ettei kyseessä oo poju eikä pappa...

Vierailija
5/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: mies

Vierailija
6/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhainkodissa kun on töissä,

mielellään ottaa suihin mieheltä, jolla on karvat."

Ihan mielessäni näen kuinka tämä hoitsu menee ja valitsee nuoltavakseen papan jolla on kunnon karvat! :D :,D

Vierailija
7/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen "toisen ketjun" ap ja juurikin se, jonka mielestä se posliini on epämiehekästä. Makuja on monia, ja mun mielestä miehekkääseen mieheen kuuluu karvat. Kainalo-, rinta- ja munankarvat. Voihan niitä toki vähän siistiä, mutta että posliini...hyi yäk, akkojen touhua!!! Ja todellakin homomaista, ja hyvin epämiehekästä!!! Tästä lähtien kysyn ekoilla treffeillä, että by the way, ei kai sulla oo poslini... ;D ettei tarvi samaa inhoreaktiota uudestaan! -ap edellisestä ketjusta-

Vierailija
8/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on karvattomia

Vierailija
9/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedättekö te kassit myös suuhun samalla kertaa..?

kalukin näyttä isommalta ja on jotenkin paljon hygieenisempää se suihinotto homma ja hyi helvetti niitä karvoja suussa, yäk

Vierailija
10/31 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omallakin ollut muutaman kerran, yäk.

Vierailija
11/31 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi, saa odottaa suuseksiä taikka edes kosketusta sinne ainakin viikon...

Vierailija
12/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkään parransängen jos pallitkin täytyy olla ajeltu?

Vierailija
13/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahemmin miehen naamaa nuole. :)

Vierailija
14/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei sillä karvoja ole? Oletteko te ihan pervoja? Siis jos miehellä ei ole karvaa, te luulette sen äijän siinä olevan joku lapsi tai papparainen? Ettekö te näe muuta kuin sen navanaluksen? Tunnistaahan miehen mieheksi muualtakin kuin peniksestä. Te kuulostatte nyt kyllä todella omituisilta.

En väitä, että posliini miehellä olis jotenkin tosi ihana, mutta kyllä mä miehestä tiedän, että se on mies, vaikka sillä ei alapääkarvoja olisikaan.

Samoin ihmettelen, jos jonkun mielestä naisella pitää olla karvat, ettei luule lapseksi. Kyllä semmosen ihmisen päässä on pahasti vikaa, jos luulee posliininaista lapseksi.

Vierailija
15/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä karvoja kai perinteisesti jokseenkin miehisinä pidetään, mutta siistitty/posliini on mielestäni miehelläkin seksikkäämpi kuin luonnontilassa rehottava puska. Täytyy myöntää, että on aina pelkästään positiivinen yllätys, kun mies silloin tällöin näkee tämän vaivan ;)

Vierailija
16/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellakin pitää olla posliini. Pidän oman pimppani aina karvattomana ja rakastan suuseksiä kun toisellakin on karvaton muna ja pallit tai pimppa. Olen bi.

Vierailija
17/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naurettavan näköinen. Mutta johtuu varmaan siitä, että itsekin pidän pientä karvatupsua kun ei se sovi naisillekaan.

Juuri viikonloppuna näin blondin, joka oli todella lihava ja sillä oli posliini. Jotenkin aivan kamalan näköinen kun läski lyllyi ja pilde oli paljaana. Olis ollut esteettisemmin kauniimman näköinen kun olisi jättänyt siihen eteen hiukan jotain.

Mutta makunsa kullakin ja onneksi jokainen löytää makunsa mukaisen partnerin. Joku taas tykkää juuri sellaisista 100 kiloisista blondeista, joilla löysät roikkuu ja paikat on posliinina. Samoin joku tykkää miehestä, kenellä pili roikkuu posliinin keskeltä.

Vierailija
18/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalukin näyttä isommalta ja on jotenkin paljon hygieenisempää se suihinotto homma ja hyi helvetti niitä karvoja suussa, yäk

Vierailija
19/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tietää että se on aikuinen, mutta vain ajellut karvat pois, silti se vaikuttaa lapselta, kun ei ole karvoja.

Jos mun mies ajelisi karvansa, olisi selibaatissa kunnes pehko olisi kasvanut takaisin!

En tajua tätä nykyajan karvattomuusvillitystä, kai sekin on jotain outoa fobiaa?!? Tai perverssiä, kun kerran joitakin kiihottaa? Minulla ei ole mitään posliini-fetisismiä.

Vierailija
20/31 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tietää että se on aikuinen, mutta vain ajellut karvat pois, silti se vaikuttaa lapselta, kun ei ole karvoja.

Jos mun mies ajelisi karvansa, olisi selibaatissa kunnes pehko olisi kasvanut takaisin!

En tajua tätä nykyajan karvattomuusvillitystä, kai sekin on jotain outoa fobiaa?!? Tai perverssiä, kun kerran joitakin kiihottaa? Minulla ei ole mitään posliini-fetisismiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän