Olen 29 v. ja huomannut viime aikoina vanhentuneeni kasvoiltani
Siis mulla ei ole vielä juurikaan ryppyjä, mutta kasvoille on tapahtunut jotain.. en osaa selvemmin eritellä että mitä se jokin tarkasti on, mutta näytän vaan erilaiselta ja vanhemmalta kuin esim. vielä 5 vuotta sitten.
Huomaan esimerkiksi, että vaikkapa ennen juhliin menoa käytän saman tunnin verran puunaamiseen ja meikkaamiseen, siinä missä 5-10 vuotta sitten tollasen puunausoperaation jälkeen näytin häikäisevältä, nyt näytän "ihan nätiltä". Vaikka meikkaustapa olisi samanlainen, päivitettynä ja harjaantuneena tietysti...
Jännä että vaikka siis vielä ei nahka roiku, eikä niitä ryppyjä ole, mutta JOKU muutos tekee minusta vanhemman näköisen kasvoiltani, kuin ennen. Mikä se oikein on? Oletteko muut huomanneet saman?
Kommentit (41)
mutta pätevä kosmetolohi osaa aina parhaiten kertoa juuri sulle sopivan sarjan tuotteista. Meillä kaikilla kun on erilaiset ihotyypit.
Olen itse käyttänyt Dermalogicaa (saa netistä vähän huokeammalla) Comfort Zonea ja nyt Crystal Clearia.CC:n Anti-Aging Serum on kyllä parasta mitä ihoni on koskaan saanut :) siihen on moni jäänyt koukkuun... Mutta teen toki välillä kavoilleni happihoitojakin (nämä on myös julkkisten suosimia hoitoja mm. Madonna, Gwyneth P., Victoria B., Kate Moss ym) koska ovat toimivia ihon ikääntymistä vastaan. Mutta toki ei hoitoina halvimmasta päästä....
Suosittelen edelleen hyvän kosmetologin etsimistä omalta paikkakunnalta.
Ps. tällä hetkellä ihoni kunnosta vastaa tuo pieni masuasukki ja hormonien vuoksi on ihoni ollut paremmassakin kunnossa. :D
t.9
mutta pätevä kosmetolohi osaa aina parhaiten
siis kosmetologi, sorry...
Jos ei ole varaa uusia koko purnukkarepertuaaria niin oisko sitten ihan joku yksi tuotekin kannattava investointi, esim joku seerumi? Vaikka sitten käyttäisikin sitä muiden merkkisten tuotteiden kanssa? Vai jotain muuta?
ja jotenki nyt jo huomaa sitä "väsähtäneisyyttä" kasvoilla! :( Vai kuvittelenko...
Suosittelen muuten kasvojumppaa ja tutkimusten mukaan vihreä tee vähentää pieniä juonteita!
ja auringon välttäminen.
Nämä auttavat enemmän kuin kalliit rasvat. Iho veltostuu ja ryppyjä tulee, vaikka kuinka tälväisi kallista rasvaa ihoon.
Ja massiiviset silmänympärysrypyt. Ja eiköhän iho ole jo vähän menettänyt kimmoisuuttaankin ja alkaa roikkua. Myös suun ympäryksestä ylöspäin tulleet hentoiset juonteet esille. Näin se menee. Nuoruus ei ole ikuista, vaikka sitä joskus todella niin luuli.
huomannut saman. Piirteet jotenkin "kovemmat", siitä ehkä huomaa kun olen ennen ollut aika "lapsenkasvoinen".
viisi vuotta sitten, kun olet vanhempi kuin viisi vuotta sitten.
Ikä ei kuitenkaan estä ketään näyttämästä "häikäisevältä". Mä esim. olen mielestäni nykyään 45-vuotiaana paremman näköinen kuin aikoinaan parikymppisenä.
ja naama sekä keho muuttuu. Niin käy meille kaikille vaikka kaksikymppisenä tosiaan luulee ettei vanhene koskaan :) Kolmikymppisenä viimeistään totuus valkenee jokaiselle mutta tosiaan se ei tarkoita että olisi ruma. Itseään hoitamalla ja terveillä elämäntavoilla sekä valoisalla elämänasenteella nelikymppinenkin näyttää paremmalta kuin jurottava parikymppinen :)
se lapsen kasvojen pehmeys vaan häviää. Koska meikkimnainoksissa esiintyy vain alle 25 v tyttöjä, oikeastaan teini-ikäisisä, antaa se väärän signaalin. Nuoret tytöt meikataan aikuisen naisen näköisiksi ja siitä tulee sitten se kuva että kaikkien pitäisi hehkua samalla tavalla koko aikuisikänsä. Vanhemmatkin photoshopataan kuviin. Aikuiseen naiseen tulee kypsän naisen viehätystä, oman tyylin löytäminen on tärkeää.
huomasin vanhentuneeni. Olen tosin edelleen ikäisekseni nuoren näköinen, kukaan ei ikinä meinaa nelikymppiseksi uskoa. En kyllä polta, enkä myöskään pidä auringon ottamisesta. Kolmekymppisenä bussikuskit myivät mulle välillä vielä lastenlippuja, vaikka olen suht pitkäkin.
Mullekin ajoittain myydään lastenlippua, mutta nyt ei vähään aikaan ole tapahtunut niin ehkä oon sitten vanhentunut rysäyksellä:/ Ryppyjä ei ole kuin talvella nyt "kuivuusryppyjä", tosi monella 5v nuoremmallakin vanhemman näköinen iho kuin mulla, mutta kasvonpiirteet muuttuneet. Mutta kyllä mua jopa kakskymppinen poitsu luuli ikäisekseen tässä pari kk sitten:D
huomasin vanhentuneeni. Olen tosin edelleen ikäisekseni nuoren näköinen, kukaan ei ikinä meinaa nelikymppiseksi uskoa. En kyllä polta, enkä myöskään pidä auringon ottamisesta. Kolmekymppisenä bussikuskit myivät mulle välillä vielä lastenlippuja, vaikka olen suht pitkäkin.
ensimmäisen kerran, että näytän aikuiselta. Ei rupsahtaneelta, eikä ryppyiseltä, mutta jotenkin "kovemmalta". Iho vaatii eri tavalla hoitoa, ettei olisi kuiva tai väsähtäneen näköinen.
Itselleni muutos ei ollut täysin negatiivinen, sillä nykyinen kovempi ilme vastaa enemmän vahvaa luonnettani, eikä minua enää pidetä "tyttönä". :) Viehättäväksi koen itseni edelleen, vain eri tavalla.
Onko kukaan kokeillut mineraalisuolaa iholle. Olisikohan siitä apua väsähtäneelle/"vanhalle" naamalle?
tai joku muu säännöllinen jumppa, hieronta tms, onko kokemusta auttaisko? Useinhan myös sanotaan että ihon kosteutus on tärkeää ja saa jopa pintaryppyjäkin siloisemmaksi kun iho on kunnolla kosteutettu - mutta mikähän se ois se mikä parhaiten kosteuttaa..?
No, jospa tuo kesä veis sitä kuivuutta itsestään ja väkisinhän sitä vähän päivettyykin niin jos vähän kohentaisi olemusta...
Jos ei ole varaa uusia koko purnukkarepertuaaria niin oisko sitten ihan joku yksi tuotekin kannattava investointi, esim joku seerumi? Vaikka sitten käyttäisikin sitä muiden merkkisten tuotteiden kanssa? Vai jotain muuta?
Vielä 19 jatkaa eli tuo Anti-Aging Serum on riittävä myös voiteeksi, vaikka kulkeekin seerumi nimellä. Mulla on useampi tuttu, joka on antanut palautteen, ettei parempaa ole käyttänyt koskaan. Sisältää Synake- yhdistettä, joka tehoaa todella tehokkaasti ihon juonteisiin ja tuote kosteuttaa ihanasti. Mutta hintaa tuolle tuotteelle löytyy 85 €, joten ei ihan halvinta lystiä....
Toki hyvällä yhdellä tuotteella voi saada hyviä tuloksia, mutta totuuden nimissä aina koko saman sarjan tuotteiden käyttäminen parantaa tuloksia, koska tuotteet kehitetään tietty aina toimimaan kombinaationa, toisiaan täydentävinä.
Olen elänyt 9 vuotta syövän kanssa ja olisiko niin, että tänään sain sulkea syöpäsairaalan oven. Koskaan ei tiedä, mutta sen tiedän, että jokaista ryppyä en omassa enkä muidenkaan kasvoissa huomaa.
MISTÄ VOI JOHTUA, ETTÄ EN PYSTY TEKEMÄÄN OMAA ALOITUSTANI TÄLLE PALSTALLE, AINOASTAAN VASTAAMAAN VIESTEIHIN?!
MITÄÄN BANNIA EN MIELESTÄNI OLE SAANUT?
ANTEEKSI HUUTAMINEN, YRITÄN SAADA HUOMIOTA :)
venähtänyt vuoden aikana, voisin olla äitini sisko...
mutta kai se tosiaan näin vaan menee