kuka aloittaa laihduttamaan mun kanssa huomenna???
10kg pudotettava, jos ees sen 4-5kg saisi ennen juhannusta pois.
Eli 1,5kg rutistus ensin, sitten jos jouluun mennessä ois koko 10kg pois.
Pituutta mulla 170cm ja painoa 74kg.
Ruokailutottumuksista vaan kiinni mulla, liikun ihan ok mutta syön enemmän kun kulutan. Liikuntaa en aio lisätän enempää, ainoastaan ruokailutottumuksilla (jokailtainen karkkipussi tms pois)
Lähtekää siskot mukaan taistoon läskivuoria vastaan!!!
Kommentit (67)
No, ilmoitanpas kuitenkin -1,5 kg tulokseksi :)
Olen tyytyväinen :)
-Aino-
mulla -1,4kg viime viikosta.
-Pontso
Tavoitteena 55-58kg, katsotaan kun sinne vitosilla alkaviin lukuihin päästään.. Aika tarkkaan syön, ja käyn lisäksi salilla melkein päivittäin.
-1,3kg
vyötäröltä -2cm ja lantio -1cm
T: Alma
viikon verran olen omatoimisesti kevennellyt, mutta se on tylsää ihan yksikseen.
paino on noussut vuodessa 10 kiloa loukkaantumisen seurauksena ja nyt kun pääsen taas kunnolla liikkeelle olisi kiva päästä takaisin omiin vaatteisiini.
paino tänään 74 kg.
nim. vk
Itselläni vappuherkut ja pakolliset äitienpäiväkakut katkaisi terveellisemmän syömisen ja jäin taas koukkuun siihen herkkujen napsimiseen :(
Uusi yritys siis, toivottavasti paremmin tuloksin. Paino tähän mennessä pudonnut kai melko pysyvästi n.2kg, noista repsahdusviikoista tuli siis onneksi vain puolikas kilo takaisin.
Otin tavaksi työmatkapyöräilyn 20km/pv, ennen liikuin melko vähän joten tän pitäisi lisätä energiankulutusta.
Helteet on tuoneet mukanaan jäätelöhoukutukset :P Tsemppiä muillekin kyseisen herkun vastustamiseen!
T.se munkkimahainen
onpas moni alkanut laihduttamaan. Kevättä rinnassa. Minä liityin tänään Keventäjiin. Jos sillä saisi jotain kontrollia itseensä. Tavoitteena olisi pudottaa 1kg/vk ja nyt etappina on -10kg. Olen 165 pitkä ja painan 73kg. Jos joskus onnistuisin vielä sinne 60 pääsemään niin olisin varmasti tyytyväinen.
Tiedän, että 3kg lähtee helposti jos vaan pysyn erossa herkuista.
Olen muuten aikasemmin pudottanut 10 kiloa keventäjien avulla, mutta nyt siitä on kulunut jo yli vuosi ja vain pari kiloa niistä pudotetuista olen saanut takaisin.
Tsemppiä kaikille!