Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuka aloittaa laihduttamaan mun kanssa huomenna???

Vierailija
18.04.2010 |

10kg pudotettava, jos ees sen 4-5kg saisi ennen juhannusta pois.

Eli 1,5kg rutistus ensin, sitten jos jouluun mennessä ois koko 10kg pois.

Pituutta mulla 170cm ja painoa 74kg.

Ruokailutottumuksista vaan kiinni mulla, liikun ihan ok mutta syön enemmän kun kulutan. Liikuntaa en aio lisätän enempää, ainoastaan ruokailutottumuksilla (jokailtainen karkkipussi tms pois)

Lähtekää siskot mukaan taistoon läskivuoria vastaan!!!

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-900g maanantaista

T: Alma

Vierailija
42/67 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kai siinä, mihin te pyritte eli vuodessa tippunut kymmenen kiloa, mutta nyt pitäisi olla tarkkana, että se ei tule enää koskaan takaisin.

Olen vielä kotona lasten kanssa, joten se on nyt helppoa, mutta pelkään töihin menoa kahvitunteineen ja stressisine ylityötunteineen.

Aion varmaan ruveta ottamaan töihin omat eväät, koska nyt vasta tajuan, miten rasvaista tyhjiä hiilihydraatteja sisältävää ihan tavallinen toimistotyöntekijöiden käyttämä lounasravintolaruoka on. Ja kahvihuoneeseen tulee mulla olemaan omat hedelmät, ei enää ikinä pullaa. En edes pidä siitä, vedän sitä vain, kun muutkin vetävät.

Olen myös huomannut, että joskus syön janoon. Tämä kuulostaa älyttömältä, mutta kun Suomessa juodaan paljon kahvia ja itse en sitten juo tarpeeksi vettä. Kuitenkin sisäilma on kuivaa ja päivän aikana juoksee paikasta toiseen. Eli sitten vedän jotain karkkia kahvin kanssa, kun jotain tekee mieli, vaikka oikeasti keho kaipaisi vain raikasta vettä. Anteeksi jorina, mutta ehkä nämä huomiot auttaisivat muitakin kevyttä sisätyötä tekeivä pienten lasten äitejä. Tuo yhdistelmä on nimittäin vaikea painon kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai joko olette repsahtaneet, kun muuttui niin hiljaiseksi?

Täällä menee muuten hyvin, mutta flunssa meinaa tulla päälle ihan väen väkisin :(

Punnitus on itselläni taas maanantaina ja luulen kyllä, että pitäisi jossain näkyä :) Toivossa on hyvä elää! :8

Kirjoitelkaahan kuulumisia! Toki myös muut painonpudottajat saavat kirjoitella :)

t. Aino

Vierailija
44/67 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo VHH-dieetti on muutenkin keventänyt ja virkistänyt oloa. Ennen tuli aina väsymys ja tuhti olo vatsaan ruokailun jälkeen mutta nyt on vatsa ihan rauhoittunut, entinen ummetus on pelkkä muisto vain. Muutenkin tosi energinen olo ilman sitä tuttua sokeripiikin jälkeistä väsymystä.

Toisena plussana: nälkä pysyy tuntikausia poissa eikä varsinaista "kiljuvaa nälkää" tule koskaan, kun vain muistaa aina jotain rasvaakin syödä(esim partaäijäjugurttia marjojen kera vähän aina jälkkäriksi). Varmasti tuosta painonpudotuksesta osa on nestettäkin mutta iloisesti yllättynyt olen näin hyvästä alusta :) Proteiineja lisäilen ettei vain lihaksista häviä tuo paino.

T.Munkkimaha

Vierailija
45/67 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin ravintolassa syömässäkin ja valitsin salaatin ruuaksi.

Yhtiä synttäreitä hieman pelkäsin kompastuskiveksi mutta turhaan, onneksi tarjottavat eivät olleet minun mieleen joten en repsahtanut.

28km olen nyt viikon aikana kävellyt, 12km pyöräillyt ja siihen päälle Porin juoksukoulun liikkumiset.

Kilon verran on paino pudonnut.

T: Alma

Vierailija
46/67 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mitään erityistä dieettiä ole, joku kyseli. Juon paljon vettä, koska imetän, lisäksi jotain light-mehua, teetä jne. Yritän vähitellen liikkua enemmän ja karkkia rajoittaa karkkipäivään, annoskoot pyrin pitään kohtuullisina ja kasviksia lisätä.

Tällä hetkellä meen kuitenkin tuon imetyksen ehdoilla, kun vauva vasta 3 vkoa.

Vierailija
47/67 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo herkkujen pois jättäminen, liikaa houkutuksia :/ Mutta olipa paino silti lähes kilon verran pudonnut, nyt lukemissa 73,6.

23/Simppu

Vierailija
48/67 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa rataa olen mennyt, salilla käyn 4-5 kertaa viikossa ja nyt on jo selkeästi näkyvissä kuinka vatsa on pienentynyt ja samaten vyötärönympärys, koska treenipaita on alkanut löystymään ;) Vappuna tulee herkuteltua, mutta salille pyrin pääsemään heti 1.5. taas. Välillä on tosi nuijittu olo treenin jälkeen, vedän lihastreenin päälle crossarilla n.20-30 min pätkiä.

Vierailija
49/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla paino 63.2kg eli vielä -2,2kg, sitten sovin kesähousuihin...

Vierailija
50/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino näytti 74,2 eli siitä lähdetään. Huoh, kun vaan sais pidettyä itsensä kurissa.

Vierailija
51/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

162cm ja 61kg. Vuosi sitten 55 kg ja sinne tähtään nyt kesäks taas.

En tiedä mikä turvotutti...seisomatyöstä siirtyminen istumatyöhön varmaankin ja uusi (nyt entinen) miesystävä joka joi olutta (= eli sitten minäkin tietysti join olutta).

Vaaka oli aamulla tosin mennyt sekaisin ja näytti 88,7 kg :)

Muuten hassua että kun sanoo että pikkasen pitäisi laihtua, kaikki sanoo että no eihän, ja mistä kohtaa muka. Mutta kyllä rasvaa on...rasvaprosentti noussut 22,5%:stä lähemmäs 30% :-O

Vierailija
52/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti viikon päästä jo selvästi vähemmän.

Vierailija
53/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla 82.5 kg.

En enää muista mikä nro olin, mutta olen aloittanut terveellisemmällä ruokavaliolla jo vähän aiemmin. Liikunta on myös kuvioissa mukana.

Toivottavasti saadaan vielä lisää väkeä ketjuun!

Vierailija
54/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH on mun juttu, sillä lähti syksylläkin 4kg kuussa. Ja sit aloin liikaa lipsua..

T: omenavartaloinen 163/53 - kolme kiloa vähintään karistettava, mielellään vappuun mennessä!

Vierailija
55/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näyttää samaa kuin sinullekin, joskin olen melkein sentin lyhyempi.

Olen karkkinarkkari ja mukavuudenhaluinen sohvallalöhöäjä. Liikunta on minulla todella vähäistä koska olen valtaosan ajasta lasten kanssa yksin.

Tänään jätänkin iltaisen suklaalevyni väliin. ;)

nimimerkillä

KARKKINARKKARI

Vierailija
56/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

määriöä syötte karkkia?

Vierailija
57/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan. Vauva on nyt viikon vanha. Ihan tarkkaa raskauden jälkeistä painoa en edes tiedä, mutta 100kg hujakoilla mennään, 170cm pituutta. Tarkoitus lisätä kasviksia ruokavalioon ja vähentää karkkeja yms. raskausaikana seurasin jo osittain diabetes-ruokavaliota.

Tsekatkaa kirjastosta kirja Ruokahirviö ja minä -jojolaihduttajan elämä- tekijä Annikki Alexandersson. Luin sen raskausaikana, kun suunnitelin jo pudottavani enemmän vauvan synnyttyä.

Antsun äiskä

Vierailija
58/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden alusta olen pudottanut -9kg ja etiäppäin menen :).

Huomenna otan spurttia viiden päivän nutrauksesta.

Tänään aamulla vaaka näytti 99kg. Yäk.

Mutta on se aina parempi kuin 108!!!!!!!!! Yäk yäk.

Raportoin nutrauksen etenemistä huomisesta alkaen.

Heather

Vierailija
59/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse voin olla vaikka mammanen,

ikää 21,painoa 82 ja pituutta 166cm. Olen sokeri hiiri. Millähän pääsee eroon hiilari ahmimisesta,eli karkin,pullan,leivosten,jäden,KAIKEN mitä nyt kuvitella saattaa?!?

Vierailija
60/67 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt 64kg ja 171cm.

Tavoite 59kg juhannukseen mennessä.

-M-