Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuka aloittaa laihduttamaan mun kanssa huomenna???

Vierailija
18.04.2010 |

10kg pudotettava, jos ees sen 4-5kg saisi ennen juhannusta pois.

Eli 1,5kg rutistus ensin, sitten jos jouluun mennessä ois koko 10kg pois.

Pituutta mulla 170cm ja painoa 74kg.

Ruokailutottumuksista vaan kiinni mulla, liikun ihan ok mutta syön enemmän kun kulutan. Liikuntaa en aio lisätän enempää, ainoastaan ruokailutottumuksilla (jokailtainen karkkipussi tms pois)

Lähtekää siskot mukaan taistoon läskivuoria vastaan!!!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi. Kypsyttelin tätä ajatusta koko talven ja oikein keräsin ällötystä itseeni...

Lenkkeilen mielelläni, nyt olen huristellut töihinkin pyörällä. Yksi paras konsti noihin hiilarijuttuihin on, ettei niitä ole kotona ollenkaan! Tiedän, on joskus vaan niin vaikeaa olla ostamatta...

Meillä on aina kotona paljon marjoja ja hedelmiä, mutta ihan hävettää tunnustaa, että minä olen se, joka niitä on perheessä viime aikoina vähiten syönyt :( Nyt tyhjennän pakastimen ennen uutta satoa!

Tsemppiä kaikille! Minä olen muuten Aino 8), eilen 82.5 kg :(

Vierailija
2/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

68,3 aamiaisen jälkeen. Ei nyt kivaa :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään paino 70.8 ja pituus 159cm. plääh. Elikkä VÄHINTÄÄN -10 kg on pudotettava. Aloitin eilisestä laskemaan pisteitä taas ja eilen aloitin myös Porin juoksukoulun! Jumpissa käyn myös ja lenkkeilen paljon eli mullakin lähinnä ruokavalio pitää saada fiksattua kuntoon!

-Pontso :)

Vierailija
4/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino 81,3!!! YÖK! pituutta kuitenkin vain 161cm.

Lapsi valvottaa + herää tosi aikaisin, mies aina töissä...onhan näitä tekosyitä olla liikkumatta ja syödä huonosti.

Ennen lasta liikuin säännöllisesti ja paljon, eli en ole liikunnan vieroksuja, mutta kokoajan kynnys aloittaa uudestaan kasvaa, koska kunto on jo huonontunut niin paljon.

Tarviin tsemppiä!! Mikä avuksi? No, itsestähän se lähtee, täytyy vaan päättää!

Vierailija
5/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin täysin ruokavalioni. Harkitsin tarkkaan minkälaista ruokavaliota pystyn noudattamaan retkahtamatta ja silti laihtuen.

En aio minäkään pahemmin liikuntaa lisätä vaan laihduttaa ruokatottumuksia muuttamalla.

Karkit ynm. sokeriherkut ja maidon jätin pois. hapanmaitotuoteita syön. Maidon kanssa ruoka ja leipöä maistuu liian hyvältä ja sitä tulee syötyä liikaa. Siksi vaihdoin maidon piimään ja veteen. Teenkin juon nykyään ilman maitoa.

Pituuteni on 168cm ja painoa 86kg. Haluaisn pudottaa reilu 10 kg. 70kg painavana olisin tyytyväinen.

Vierailija
6/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee ostaa uusi, mutta taidan käydä salilla vaa'alla kun sinne menen tänään.

Mutta hei, otetaanko myös esim. vyötärö-lantiomitta mukaan? Sehän on tavallaan tärkeämpi kuin tuo painomitta. Muistetaan että lihakset painaa enemmän kuin läski, ja jos liikuntaa lisää paino ei välttämättä laske niin paljon vaikka senttejä karisee :)

Vierailija
7/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino 70kg ja pituus 169cm. Salitreenit ja aerobinen liikunta otettu käyttöön sekä ruokapuolen avuksi kalorilaskuri netistä. Napostelu on kalorilaskurin avulla jäänyt pois, kun huomasin kuinka paljon niistä tulee turhaa energiaa. Paino ei ole tippunut vielä yhtään, mitä vähän epäilinkin, koska yritän säilyttää lihasmassaa ja saada rasvaa palamaan. Selkä ja kylkiläskit ovat kuitenkin jo vähenemään päin ja myös maha pienenee koko ajan. Viikonloppuna sallin myös pienen herkuttelun. Hyvin olen tähän asti jaksanut ja juuri salille lähdössä :) Mulla alkoi työttömyys kuun alussa, joten hyvin sopii tämä treeni/laihdutus tähän saumaan.

Vierailija
8/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitan AINA huomenna.

T.Läskiperse.

Vierailija
9/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta -12 cm ja -6 cm. Pitää ajatella, että pari viikkoa sitten tuo ensimmäinen mitta oli yli 100cm :).

Vierailija
10/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kesäksi kiloja pois...

onko muilla kokemuksia herbalifesta? oon ny neljättä pvää sillä + leipä ja herkut jätetty (toistaiseksi) pois, paino on tippunut 2 kg.

Vierailija
11/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 15 kg pudotettavaa mutta joka kilo joka tippuu on hyväksi.

Vierailija
12/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä lihoatte eniten ja jättää kokonaan pois. Muuten tulee se houkutus ottaa "vielä yksi" ;) Kokonaan eroon siitä tavasta ja mieliteosta niin ei tuu repsahduksia niin herkästi.

Mulla se on ehdottomasti voileivät. Syön niitä jatkuvasti ja monta, perunaa ja pastaakin menee ruokaillessa paljon.

Siksi mä kokeilen nyt VHH-ruokavaliota vaikka ennen pidin humpuukina. Mulle tämä on se paras.

Nyt ollut 5pv ilman hiilareita ja painonpudotus 1kg. Leivosten tilalle otin marjarahkan ja partajugun joihin vähän light-tiivistettä sekä tumman suklaan. Perunoiden ja pastan tilalla on kasvissoseet ja salaatit, leivät korvasin mantelileivällä.

Enää ei teekään mieli tavallisia ruokia,perunat ällöttää. Mutta vielä kyllä maistuis suklaakonvehdit ja täytekakku :P

Eli osasta hiilarikoukuista pääsin mutta sokeririippuvuus on sitkeämmässä. Mulla paino on ihan normaali mutta vyötärö 95cm eli valkoisen viljan turvottama pallomaha :(

Nimim. Munkkimaha

Vierailija
13/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä masennuslääkityksen avustuksella hankitut 10kg liikaa. Pituus 164cm ja kiloja 72. VHH on keinona minullakin, ei tosin mitään ketokarppausta. Liikun paljon, mutta lisätäkin voi =)

-Lulu

Vierailija
15/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen aamupaino 74,6kg

vyötärö (kapein kohta ei "virallinen" vyötärö) 82cm

lantio 98cm

Niin ja olen 163cm

keinona ruoavalioremontti ja liikuunnan lisäys (Porin juoksukoulu)

T: Alma

Vierailija
16/67 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses, olen samanmittainen ja painan liki 10 kg enemmän, enkä tod. myönnä itsekkään olevani läskivuori. Mutta itse aloitin toki lenkkeikyn ja syömisten vahtimisen pari viikkoa sitten ja vielä jaksan joten mukana ollaan! =)

Vierailija
17/67 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä päättäväisyydellä lopetin tupakanpolton vuodenvaihteesa enkä ole ratkennut, ja siitä korvikesyömisestä onkin tullut 5kg. Nyt olen kuivilla vesillä tupakanhimoista niin tahtoisin omaan vaatekokoon takaisin :)

AP

Vierailija
18/67 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana olen! 10 kg mullakin ylimääräistä. En saa niitä millään pois, jojolaihdutusta takana apaut 3 vuotta.

Toi kuulostais ihanteelliselta, 5 kg ennen juhannusta...! No, miten aloitan tällä kertaa??

Vierailija
19/67 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kaikkien parin kg "ylimääräiset" saa aikaan läskivuoren jota vastaan taistellaan :D

AP

Vierailija
20/67 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 124 kg ja pituutta 173 cm. Voisin vaikka pudottaa sen 10 kg heinäkuun loppuun mennessä ja 15 kg lisää ennen joulua. Olisihan tuota pudotettavaa huimasti enempi, mutta en jaksa vielä päätäni rasittaa niin isoilla numeroilla.

Tavoite I: -1 kg/vko 16-17.

t. Naurunappula