kuka aloittaa laihduttamaan mun kanssa huomenna???
10kg pudotettava, jos ees sen 4-5kg saisi ennen juhannusta pois.
Eli 1,5kg rutistus ensin, sitten jos jouluun mennessä ois koko 10kg pois.
Pituutta mulla 170cm ja painoa 74kg.
Ruokailutottumuksista vaan kiinni mulla, liikun ihan ok mutta syön enemmän kun kulutan. Liikuntaa en aio lisätän enempää, ainoastaan ruokailutottumuksilla (jokailtainen karkkipussi tms pois)
Lähtekää siskot mukaan taistoon läskivuoria vastaan!!!
Kommentit (67)
sitten vuorostaan läskin tainnutus menetelmänne?? millä eroon hiilari ahmimisesta?
Läskillä lukutaitoa Nepaliin -kampanjaan. Tämä seurakuntien kampanja, jossa joku yksityinen on sponsorina.
Mulla hieman sama tilanne kuin ap:llä (tosin tupakoinut en ole koskaan). Liikun reilusti, mutta olen sokerihiiri. Nyt olen sitten jättänyt karkin ostamisen/syömisen muille. Meillä ei ole kukaan kotona karkkia vailla, joten se helpottaa tilannetta kummasti. Haluan myös takaisin entisiin mittoihin, kun aloin tarkkailla syömisiäni olin 177 cm/82 kg. Nyt olen saanut jotain 5 kg pois. Ja saman verran vielä haluaisin, ainakin. Sinne seitsemänkympin pintaan.
Urheillut/liikkunut olen aina, mutta kahden pienen lapsen kanssa tämä syöminen nyt vain repsahti... :( Juoksen, hiihdän, käyn salilla ja jumpissa, joten liikunnasta ei ole puutetta.
Olen myös tarkistanut ateriarytmiä, syön usein esim. hedelmiä, porkkanoita tms, jottei nälän tunne pääse hallitsemattomaksi. Myös purkkaa menee paljon :)
Tsemppiä ap:llekin!
Lähteehän jo kuukaudessa 3-4 kiloa ja jopa ilman liikuntaa kun vain katsoo mitä suuhunsa laittaa (eli tosi vähän).
Minusta on kummallista, jos aikuinen ihminen mussuttaa karkkipussin päivässä.. yäk.
Ja itse olen laihduttanut 16 kiloa viime keväänä-kesänä, joten tiedän mitä se on. EI hääppöistä mutta ei sitä ruokaa tai namia sinne suuhun kukaan muu laita kuin syöjä itse. Ja seuraukset näkyy.
Nyt painoa 51 kiloa ja pituutta 163 senttiä, ihan passeli näin.
että meinasin laatata )) :
160 cmk ja 67 kg oli viime ma tai ti.
Katson uudet mitat aamulla. Mittaan aina aamupainon.
Joka päivä.
200 g pudotus tuo hyvää mieltä.
Niin ja tarkoitus saada 5.6. mennessä tuonne 60 kg paino.
Olen sen ikäinen, että näytän pahalta ihan paljon laihempana.
Nim. Tahmikki
vetäsen tässä vielä muutaman paahtispalan, kuus on jo menny puolen tunnin sisään.
Ei se luomuna ole helppo lopettaa röökaamista 15 tupakointivuoden jälkeen. (tietty imetyksen ja raskaudet olin polttamatta)
Karkkia korvikkeena käytin kunnes pahimmat mielihalut tupakan suhteen olivat hävinneet eli nyt.
Nyt sitten vaihdan karkin viinirypäleisiin/muihin hedelmiin.
Iltapala aiemmin, ennen klo 20, ja se kevyempi versio. Ei leipää lautasellista, vaan jugurtti ai hedelmiä.
Se on mulle toimiva napostelunkorvike, viinirypäleet.
AP
Ei se luomuna ole helppo lopettaa röökaamista 15 tupakointivuoden jälkeen. (tietty imetyksen ja raskaudet olin polttamatta) Karkkia korvikkeena käytin kunnes pahimmat mielihalut tupakan suhteen olivat hävinneet eli nyt. Nyt sitten vaihdan karkin viinirypäleisiin/muihin hedelmiin. Iltapala aiemmin, ennen klo 20, ja se kevyempi versio. Ei leipää lautasellista, vaan jugurtti ai hedelmiä. Se on mulle toimiva napostelunkorvike, viinirypäleet. AP
Mä poltin kuin korsteeni kun laihdutin. Vasta kun tavoitepaino oli saavutettu, lopetin. Eikä kiloakaan ole tullut takaisin. Tupakki auttaa kyllä laihdutuksessa, se vie nälän tunteen aika tehokkaasti, kahvia siihen vielä lisäksi. Joten sytytä tupakki niin kyllä putoo kilot!
kaloreita,mutta jos kohtuudella syö.eriasia jos menee koko rasia:D
ja se 10 kilon pudotus on tavoitteena mullakin.
että minä vain päätin, etten enää osta herkkuja! (Olen kirjoittaja nro 9)
Olen tällainen "päättäjä" ihmisenä, menen vaikka läpi harmaan kiven :) Ja kun huomasin, että herkkuja menee ihan liikaa, eikä mikään enää riittänyt, päätin, ettei näin voi jatkua. Mitään parempaa ohjetta mullakaan ei valitettavasti ole. Itse en usko pätkääkään siihen, että jollain hedelmillä tms. voisin korvata karkinhimoa, mutta päätös oli pakko tehdä, ennen kuin ylikiloja on ihan tolkuttomasti.
5-8kg, riippuu tarmosta ja motivaatiosta viiden kilon jälkeen. Aloitan karkkilakon samantien ja lisään liikuntaa. Sillä jo lähtee muutama kilo ennen kesää.
Painoa 58 ja pituutta 159cm, 2-3 kiloa pitäisi saada pois, muuten olen pieni ja suht hoikka, mutta vyötärön ympärys on 80cm. Liikuntaa lisään, korjailen syömisiä.
Aloitin tosin jo viime maanantaina. Olen aina painanut 61-62kg. Nyt talvella paino jopa 67kg ja viime maanantaina aamupaino 64.2 tavoitteena tuo 61 niin sopisi kaikki kivat kesävaatteet päälle. Pituutta 175cm. Ongelmana minullakin herkut... Viikko on nyt mennyt, etten ole syönyt karkkia, jäätelöä tai kahvileipää. Huomenna selviää onko ollut mitään hyötyä ;D
5 kg juhannukseksi olisi ihana juttu!
Meidän pitäisi tehdä sellainen ketju missä kerrotaan "nimi" ja paino säännöllisesti esim. maanantaisin ja perjantaisin ja onko paino lisääntynyt vai vähentynyt tai jotakin.
minä myös, minä myös :) Mitat suunnilleen samat kuin ap:kin, ja -10kg kuulostais ihan passelilta. Jos sitä kesällä sit kehtais vaikka vetäistä uimapuvunkin päälleen.
Karkit, sipsit ja limukat pois nyt aluksi, sekin jo auttais paljon. Jatkoa mietitään sitten myöhemmin.
Annetaan vaan olla tämän ketjun täällä av:llä, niin saadaan useampia mukaan. Laitetaan huomenna nimi/nimimerkki ja aamupaino, ei haittaa vaikka on mukana sellaisiakin, jotka ovat aiemmin aloittaneet!
Toivottavasti ap ei hermostu, kun muut sähläävät hänen ketjuunsa päällepäsmäröimään :)
Mulla pituutta n. 164 cm ja painoa 68.5-69.5. Olen juuri synnyttänyt. Ahdistaa nää läskit todella. Imetän, mutta yritän lisätä liikuntaa vähitellen ja jättää herkut pois, lisätä kasviksia ja niin edelleen.
Tavoitteena ois painaa kesän alussa viitisen kiloa vähemmän ja toiset viisi kiloa saisi lähteä kesän aikana.
Sitten olis vielä 4-5 kg unelmapainoon, saa nähdä jääkö unelmaksi, mutta tuo 10kg tosiaan tavoitteena vähintään.
Erityisesti kiinnostaa erilaisten konstien kokeilijat :)
Kuten nyt vaikkapa Nutraus, Herbalife tai VHH. Itse kun yritän ihan ruokavalioremontilla ts. herkkujen poisjättämisellä.
Enkä tarkoita nyt siis pelkästään vaa'an näyttämiä tuloksia vaan oloa ylipäänsä muutenkin. Itse punnitsen kerran viikossa ja olen ajatellut, että näin on parempi, ettei jokaista suupalaa sentään tarvitse puunita/vahtia, vaikka toki yritänkin tosissani. :)
Kirjoitelkaahan kuulumisia ja uusiakin otetaan mukaan! Missä ap itse luuraa?
terveisin Aino
Itselläkin olis tarkoitus saada vähän painoa pois. Olen 165cm ja n. 70kg Ja tarkoitus olis saada myös se 10 kg pois. Minulla taas saisi olla enemmän liikuntaa. Perheeseen kuuluu 1,5 vuotias tyttö, jonka kanssa myös vaunuilen päivittäin. Mutta lähinnä minullakin on kiinni noista ruokailutottumuksista. Lisää salaattia lautaselle, enemmän hedelmiä ja marjoja päivässä muutenkin. Täällä voisi jakaa neuvoja ja vinkkejä liikuntatottumuksista ja muusta tarpeellisesta.