Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olen voinut rakastua tällaiseen idioottiin? :(

Vierailija
18.04.2010 |

Meillä on kolme lasta (4v, 2v ja 8kk) ja yhteistä taivalta takana melkeen 10v. Ennen lapsia mies oli mitä ihanin, melkeinpä unelmamies ja vielä esikoisen syntymän jälkeenkin alkuun. Vähitellen mieheni muuttui ja yritti rajottaa kaikkia menemisiäni ja epäili millon mistäkin, vaikkei mitään aihetta ollut. En ole koskaan pettänyt, mutta miehen painostuksesta huolimatta en ole suostunut lopettamaan harrastustani tai olemaan tapaamatta ystäviäni. Tämä on aiheuttanut jatkuvia riitoja.

Olen tästä monesti miehelle yrittänyt puhua ja nyt oli jo suostumassa pariterapiaan, mutta vähän aikaa sitten mies kertoi hänellä olevan toinen nainen ja että kyseinen nainen on raskaana ja mies haluaa eron. Vaikka meillä onkin mennyt huonosti, siis mieheni on yrittänyt puuttua menemisiini niin silti olen rakastanut ja rakastan miestäni ja ero oli minulle se viimeinen vaihtoehto. Nyt ei ole kuitenkaan vaihtoehtoja.

Olen ihan hajalla enkä tiedä miten ihmeessä jaksan yksin lasten kanssa. Pakkohan se on kun en muutakaan voi. Ei vaan voi käsittää tätä, näinkö vähän merkitsin miehelleni…

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies mahdollisimman nopeasti sen uuden naisen luo ja aloita uusi elämä. Saattaapi olla että ukko tajuaa hölmöilleensä ja tulee katumapäälle, kun et jää ruikuttamaan peräänsä. Se ei kuitenkaan muuta rikottua perhettä enää ehjäksi. Mutta elämää on helpompi jatkaa kun tekee asiat selväksi nopeasti. Jaksamista!!

Vierailija
22/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu nainen tekee lapsia miehen kanssa, joka ei omia aiempia lapsiaan halua lainkaan nähdä?

Voi teidän lapsia...

Mahtaakohan se nainen lainkaan tietää, että miehelläsi on jo perhe?

Tuntuu siltä, että elämältä katosi pohja kokonaan. Enköhän tästä vielä aikanaan nouse ja varmasti aikakin auttaa, mutta nyt on todella vaikeaa. Minusta tulee siis ilmeisesti täydellinen yh. Mies on sanonut, ettei halua tavata lapsiaan vaan haluaa alottaa täysin uuden elämän (siihen ei kuulu meidän lapset) uuden naisensa kanssa. Mitään vuoroviikkosysteemiä ei todellakaan tule olemaan, ei vaikka mies päättäiskin, että haluaa tavata lapsiaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoja löydy, mutta anna itsellesi aikaa päästä yli. Käy vaikka terapiassa, vaikkei se nyt enää pariterapiaa olekaan, mutta saat purkaa myös jonkun ihan ulkopuolisen kanssa tunteitasi. Ja ennen kaikkea toivon onnea uuteen elämääsi ja auringonpaistetta sitten jonakin päivänä :-) Joku kaunis päivä huomaat, että onkin niin pirun kevyt hengittää ja elämä on ihanaa.

Vierailija
24/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äänellä voin itsekin sanoa, että ne jotka syyttelevät toisia uskottomuudesta ovat juuri itse niitä pahimpia pettäjiä.

Nyt voi olla vaikeaa, mutta takaan, ap, että elämäsi on vielä edessä. Tulet tapaamaan hienon miehen ja ihmettelet menneisyyttäsi ja sitä kuinka vähään olitkaan tyytyä.

Vierailija
25/55 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kahdesti viikossa harrastuksessa, jossa menee 2,5-3tuntia. Ystäviä tapaan pääsääntöisesti niin, että lapset ovat mukana, Joskus käymme vain tyttöjen kanssa jossain, mutta näitä on harvoin.

Mieheni mielestä en olisi saanut olla muualla kun kotona lasten kanssa. Rehellisesti sanottuna, oisin varmasti tullut vähintään mökkihöperöksi, jos en saisi tavata ystäviäni tai tavata ystäviäni. Mies sen sijaan saa omasta mielestään olla töissä tai muualla niin paljon kun haluaa, minä en saisi siitä huomauttaa.

Niin ja nyt tässä viime kuukausina kun mies kieltäytyi hoitamasta lapsia minun harrastukseni ajan, niin mieheni vanhemmat ovat heitä sen ajan hoitaneet.

Appivanhempiini minulla on ihan hyvät välit ja luulen, että ne pysyy hyvinä myös eromme jälkeen. Mikäli mies oikeasti suostuu siihen, että saan yksinhuoltajuuden niin minulle se kyllä sopii. Tiedän, että mies menettää eniten, jos ja kun ei halua lapsiaan nähdä enää eron jälkeen.

ap

Päätit jatkaa harrastuksissa. Keimailit muille ihmisille, muille miehille. Nautit huomiosta jonka sait harrastuksissa.

Miehesi oli tämän ajan yksin kotonaan, odottaen sinua. Jokin hänen sisällään kuoli ja kypsyi, kun asetit harrastukset perheesi edelle.

Hän meni tietokoneelle. Kirjoitti osoitteeksi www.suomi24.fi ja meni treffeille. Sieltä hän löysi ihanan ymmärtävän naisen, joka ei aseta ystäviään ja harrastuksiaan perheen edelle.

Sitten mies meni ja rakasteli uutta naista sydämensä kyllyydestä.

Vierailija
26/55 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koittaisit itsekin löytää uuden miehen? samanlainen tilanne oli ystävälläni ja hän ei ehtinyt olla yksin kuin 2kk kun löysi uuden ja paljon paremman miehen, nyt he ovat naimisissa ja heillä on myös yksi yhteinen lapsi.

Vierailija
27/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku mietiskeli mahtaako edes uusi nainen tietää perheestä...meillä ainakin oli niin, että mies oli jättänyt kertomatta uusille naisilleen olevansa naimisissa ja sitten tulikin kiire häätää minua yhteisestä kodista kun sen hetkinen uusi nainen oli halunnut tulla kyläilemään. Ihmettelin kun jankutti että minun on nyt heti muutettava pois..sanoin että muuta itse ja minä jään tähän, että etsin rauhassa itselleni uuden sopivan asunnon. sitten tuli ilmi, että yritti pikaerolla ja muutolla pimittää uudelta naiselta että olikin jo parisuhteessa.

Vierailija
28/55 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan ettei yksinhuoltajuus sulje tapaamisia pois. Siis omasta mielestäni sinulla on ihan perustellut syyt saada yksinhuoltajuus lapsiin, onhan mies jo sanonut ettei heitä halua uuteen elämäänsä. Tämän pitäisi riittää lastenvalvojallekin, jonka ensisijainen tehtävä on valvoa että asioista sovitaan lasten edun nimissä, ei erokatkeruutta toisiin purkaen. Kuitenkin miehellä säilyy oikeus tavata lapsiaan, ja kai tuollaisessa tilanteessa olisi asiallisinta olla sopimatta tapaamisista mitään kovin tarkkaa, tyyliin "sovitaan suullisesti tilanteen mukaan". Olen lähes satavarma, (tai no, toivon lasten kannalta kovasti) että mies tuosta tokenee ja alkaakin kuitenkin kaivata lapsiaan (lapset ainakin varmasti kaipaavat isäänsä).

Todella, todella ikävä tilanne sinulle, ja mieheltä niin rimanalitus, että tosiaan nyt potkaiset äijän HETI pellolle.

Itse kahden lapsen yh:na (jolla on myös työ ja aikaavievä harrastus 4-7krt/vko) voin vannoa, että asioilla on tapana järjestyä, ja niin kliseistä kuin se onkin, niin tummillakin pilvillä on hopeareunus; et voi tietää mitä kaikkea elämällä on sinulle antaa. Ei tämä yh:n elämä herkkua ole, kun ei ole sitä toista aikuista jakamassa vastuuta, mutta toisaalta kun alusta asti asennoituu positiivisesti, ei tämä ole ollenkaan pöllömpää. Sinä pärjäät aivan varmasti, ja toivon että miehesi myös joskus tajuaa että vaihtamalla se vaan ei parane. Todellakaan.

Vierailija
29/55 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienosti! Valitettavasti kyse ei ole siitä, vaan siitä, miten LAPSET selviävät.

Kukaan heistä ei koskaan tule toipumaan sellaisesta hylkäämiskokemuksesta, että yhtäkkiä täysin odottamatta ja yllättäen isä ei koskaan enää haluakaan nähdä yhtäkään heistä.

Vierailija
30/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ääliö mieheksi! Vaikka nyt kirpaiseekin niin jonain päivänä tajuat että tämä on yksi parhaista asioista joita sinulle on tapahtunut. Leuka pystyyn vaan!

Vierailija
31/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heihinkin kyllä yhteydessä olen, mutta välimatkan takia ei usein nähdä.

Jossain sisimmässäni tiedän, etten tehnyt mitään väärin, vaikka niinkin on tullut välillä ajateltua. Tietysti parempi, että tämä tuli ilmi nyt kun vasta myöhemmin.

Mieheni uus tietää kyllä olevansa tekemisissä varatun/perheellisen miehen kanssa. Tunnen/tiedän hänet, oli aikoinaan minun kanssa samassa koulussa, ei kyllä koskaan tultu kauhean hyvin toimeen keskenämme ja puheiden mukaan tää ex-luokkakaverini olis ollut kiinnostunu miehestäni kun me alettiin seurustella.

ap

voi, otan osaa, raskas on elämäntilanteesi tällä hetkellä. Itselläni oli samoin mies joka aina epäili minua uskottumuudesta ja jos satuin jollekulle miehelle (tuttaville siis) juttelemaan ystävällisesti niin mies syytti minua flirttailusta. Ja samoin meillä tuli sitten ilmi, että kysehän olikin siitä, että hänellä sitä uskottomuutta oli ollut jo pitkään ja lähti myös sitten sen hetkisen naisensa matkaan. Älä syytä itseäsi tapahtuneesta, hänen toimintansa ei kerro mitään sinun arvostasi. Lähinnä miehesi käyttäytyminen kertoo hänen omista ongelmistaan ja kypsymättömyydestään, vaikka olisit rakastanut häntä kuinka paljon, sekään ei olisi estänyt tapahtunutta.

Nyt tuntuu varmasti raskaalta ajatella elämää yksinhuoltajana, onko sinulla tukiverkostoa? muita omaisia, ystäviä jotka voivat olla tukenasi kun rakennat elämääsi lasten kanssa uusiksi?

Vierailija
32/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota asia puheeksi siis tarkoitan yksinhuoltajuuttasi myös neuvolassa, sieltä voivat mahdollisuuksien mukaan järjestää sinulle esim hoitoapua/tukea. neuvoloiden kautta voit saada myös psykologin palveluita eli pääsisit juttelemaan tapahtuneesta jonkun ammattilaisen kanssa. Uskon, että tulee olemaan haasteellista myös "selittää" lapsille miksi isä on hväinnyt maisemista sen lisäksi että joudut itse prosessoimaan oma tunteesi ja ajatuksesi ja järjestelemään elämän kuviot uusiksi.

Vierailija
33/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on todennäköisesti ollut jo aikaisemminkin suhteita muualle, kun on noin kovasti sinua vahtinut. Mutta se että mies haluaa hylätä lapsensa, niin se kertoo, että mies on sairas.

Mitä jos ihan piruuttasi ilmoitat hänelle, että hän saa toki lapsetkin uuteen elämäänsä.

Lastenvalvojalle selität tietty että ainakin vanhemmat asuu sitten vuoroviikoin isällä. Nalkkiin se äijä.

Vierailija
34/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on todennäköisesti ollut jo aikaisemminkin suhteita muualle, kun on noin kovasti sinua vahtinut. Mutta se että mies haluaa hylätä lapsensa, niin se kertoo, että mies on sairas.

Mitä jos ihan piruuttasi ilmoitat hänelle, että hän saa toki lapsetkin uuteen elämäänsä.

Lastenvalvojalle selität tietty että ainakin vanhemmat asuu sitten vuoroviikoin isällä. Nalkkiin se äijä.

Vierailija
35/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta narsistinen persoonallisuushäiriö. Narsistinen luonnehäiriö. Niiden uhriksi joutuville on myös oma tukijärjestö.

Vierailija
36/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei nuorinta vielä, mutta kun se kasvaa niin heti sitten! siinä onkin uudella vaimolla kestämistä kun on vauva ja 3 villiä lasta ;-) usein vielä joutuu hoitaa niitä, tehdä ruokaa ym että kyllä se arki niillekin pamahtaa-ja pian-

Vierailija
37/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää on provo, tai

mies on narsisti.

Sairaalta kuulostaa joe ei lapsiaan halua nähdä,

ja kymmenen vuotta oltu yhdessä?

Kyllähän sinä nyt jonkun selityksen ansaitset mieheltäsi,miten hän voi tehdä näin? Pistä seinää vasten! Jos sinulla on 3 lasta hänen kanssaan ja 10 vuotta olet tuhlannut häneen niin en kyllä luovuttaisi noin vaan. Sano että teet hänen elämänsä hel...ksi sen uuden naisen kanssa, jos ei selityksiä ala piisailla. Kova kovaa vasten.

Tai menet ainakin salaa tapaamaan sitä naista ja kerrot sille vähän faktoja miehestä. Jos on noin kylmä mies niin anna sen kuulla kunniansa. ja sitten vaan lähdet lastesi kanssa,äläkä ole koskaan tekemisissä.

Vierailija
38/55 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän paljon, jotka eron tullessa katoavat lastensa elämästä kokonaan tai lähes kokonaan. Oma isäni on tämmöinen, samoin oman lapseni isä. Mitä parhaimpia isejä, mutta kun tuli ero, niin kadottiin eikä kiinnosta pitää yhteyttä lapseen.

Omassa tuttavapiirissäni on useampi tälläinen tapaus sekä tullut myös hyvänpäiväntuttujen (hiekkalaatikko/harrastus ym. ihmiset keihin tutustunut) kanssa jutellessa ilmi.

Vierailija
39/55 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit jatkaa harrastuksissa. Keimailit muille ihmisille, muille miehille. Nautit huomiosta jonka sait harrastuksissa.

Miehesi oli tämän ajan yksin kotonaan, odottaen sinua. Jokin hänen sisällään kuoli ja kypsyi, kun asetit harrastukset perheesi edelle.

Hän meni tietokoneelle. Kirjoitti osoitteeksi www.suomi24.fi ja meni treffeille. Sieltä hän löysi ihanan ymmärtävän naisen, joka ei aseta ystäviään ja harrastuksiaan perheen edelle.

Sitten mies meni ja rakasteli uutta naista sydämensä kyllyydestä.

Vierailija
40/55 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koittaisit itsekin löytää uuden miehen? samanlainen tilanne oli ystävälläni ja hän ei ehtinyt olla yksin kuin 2kk kun löysi uuden ja paljon paremman miehen, nyt he ovat naimisissa ja heillä on myös yksi yhteinen lapsi.