Miten olen voinut rakastua tällaiseen idioottiin? :(
Meillä on kolme lasta (4v, 2v ja 8kk) ja yhteistä taivalta takana melkeen 10v. Ennen lapsia mies oli mitä ihanin, melkeinpä unelmamies ja vielä esikoisen syntymän jälkeenkin alkuun. Vähitellen mieheni muuttui ja yritti rajottaa kaikkia menemisiäni ja epäili millon mistäkin, vaikkei mitään aihetta ollut. En ole koskaan pettänyt, mutta miehen painostuksesta huolimatta en ole suostunut lopettamaan harrastustani tai olemaan tapaamatta ystäviäni. Tämä on aiheuttanut jatkuvia riitoja.
Olen tästä monesti miehelle yrittänyt puhua ja nyt oli jo suostumassa pariterapiaan, mutta vähän aikaa sitten mies kertoi hänellä olevan toinen nainen ja että kyseinen nainen on raskaana ja mies haluaa eron. Vaikka meillä onkin mennyt huonosti, siis mieheni on yrittänyt puuttua menemisiini niin silti olen rakastanut ja rakastan miestäni ja ero oli minulle se viimeinen vaihtoehto. Nyt ei ole kuitenkaan vaihtoehtoja.
Olen ihan hajalla enkä tiedä miten ihmeessä jaksan yksin lasten kanssa. Pakkohan se on kun en muutakaan voi. Ei vaan voi käsittää tätä, näinkö vähän merkitsin miehelleni…
Kommentit (55)
Lapsiperheissä on parempi ettei vanhemmat harrasta mitään. Ellei sitten lapset ole samassa seurassa missä molemmat vanhemmista on.
Jos nainen käy omissa harrastuksissaan niin helposti tulee ero. Siinä kasvetaan eroon toisista. Nainen myös helposti pettää miestä muiden harrastajien kanssa. Esimerkkinä voi pitää vaikkapa lentopalloilua jossa näkee tälläistä paljon.
Kiltit miehet eivät tiedä mitä heidän naisensa tekevät lentopallossa ja sen jatkoilla.
Kun on työt, lapset, ystävät ja parisuhde niin vaikea siihen on harrastuksia yhteen solmia, ellei harrastus, lapset, vaimo ja ystävät ole samassa seurassa/harastuksessa.
Muulloin tuollainen "oma aika" ja naisten illat ei tule toimimaan mikäli mies on yhtään moderni ja pitää kiinni oikeuksistaan.
T: Guiseppi
Helposti käy niin että mies alkaa hakemaan seuraa muualta jos ei sitä vaimoltaan saa.
Kyllähän jotkin mieheni piirteet viittaa siihen, että olis narsisti, mutta tiedä sitten.
Minä jään lasten kanssa tähän taloon, jossa asumme, koska tämä on lapsuudenkotini. Mies muuttaa lähipäivinä, vaikka ei tuo nytkään täällä juuri ole kun on uuden naisensa kanssa.
Meidän lapset on sen verran pieniä, myös isommat, etten ainakaan tässä vaiheessa ajattelis vuoroviikkosysteemiä, jos siis mies on halukas lapsia tapaamaan, vaikka on kyllä sanonut, ettei halua.
Jos mies haluaa tavata lapsiaan niin sitten mieluummin niin, että ovat viikonloppuna isällään ja sen lisäksi arki-iltaisin. Tämä on minusta parempi tämän ikäisille.
Omat vanhempani ovat eronneet ollessani 4v ja me olimme vuoroviikoin meidän vanhemmilla ja minä en pitänyt siitä yhtään.
ap
Joko tää on provo, tai
mies on narsisti.Sairaalta kuulostaa joe ei lapsiaan halua nähdä,
ja kymmenen vuotta oltu yhdessä?
Kyllähän sinä nyt jonkun selityksen ansaitset mieheltäsi,miten hän voi tehdä näin? Pistä seinää vasten! Jos sinulla on 3 lasta hänen kanssaan ja 10 vuotta olet tuhlannut häneen niin en kyllä luovuttaisi noin vaan. Sano että teet hänen elämänsä hel...ksi sen uuden naisen kanssa, jos ei selityksiä ala piisailla. Kova kovaa vasten.
Tai menet ainakin salaa tapaamaan sitä naista ja kerrot sille vähän faktoja miehestä. Jos on noin kylmä mies niin anna sen kuulla kunniansa. ja sitten vaan lähdet lastesi kanssa,äläkä ole koskaan tekemisissä.
Olin viikossa harrastuksessani 5-6tuntia ja ystäviäni olen tavannut aina päivällä kun mies on töissä, tuo aika ei siis ole mieheltä ollut poissa. Noita ns. tyttöjen iltoja on tyyliin kerran tai kaks 3-6kk:ssa, niihin on harvoin mahdollisuus. Mies on ollut töissä tai jossain muualla lasten jälkeen arkipäivisin 7-18 ja viikonloput miehellä oli vapaat, mutta vietti harrastuksessa/kaverien kanssa 4-8tuntia.
Ihan kahdenkeskistä aikaa meillä oli yleensä toinen päivä viikonlopusta tai suurin osa siitä, lapsi/lapset tuollon kummillaan, ei tietysti ihan vastasyntyneinä, mutta muutaman kk ikäisestä ja arkisin yksi ilta oli meillä kahdenkeskistä aikaa. Muuten sitten perheenä sillon kun mies oli kotona.
ap
Helposti käy niin että mies alkaa hakemaan seuraa muualta jos ei sitä vaimoltaan saa.
miehen mustasukkaisuudesta?
Siinä jutussa oli jokin tuttu tarhakaverin isä josta mies oli mm. mustis..
oletko sama?
Lapsiperheissä on parempi ettei vanhemmat harrasta mitään. Ellei sitten lapset ole samassa seurassa missä molemmat vanhemmista on.
Jos nainen käy omissa harrastuksissaan niin helposti tulee ero. Siinä kasvetaan eroon toisista. Nainen myös helposti pettää miestä muiden harrastajien kanssa. Esimerkkinä voi pitää vaikkapa lentopalloilua jossa näkee tälläistä paljon.
Kiltit miehet eivät tiedä mitä heidän naisensa tekevät lentopallossa ja sen jatkoilla.
Kun on työt, lapset, ystävät ja parisuhde niin vaikea siihen on harrastuksia yhteen solmia, ellei harrastus, lapset, vaimo ja ystävät ole samassa seurassa/harastuksessa.
Muulloin tuollainen "oma aika" ja naisten illat ei tule toimimaan mikäli mies on yhtään moderni ja pitää kiinni oikeuksistaan.
Meidän lapset on ollut kotihoidossa. Harkitsin töihin paluuta esikoisen ollessa 1v, mutta mies ei pahemmin pitänyt ajatuksesta, perusteli sillä, ettei halua laittaa noin pientä hoitoon, mutta syy saattoi myös olla mustasukkaisuudessa, näin jälkeenpäin ajateltuna.
ap
miehen mustasukkaisuudesta?
Siinä jutussa oli jokin tuttu tarhakaverin isä josta mies oli mm. mustis..oletko sama?
Jos paikkakunnaltasi löytyy eronneiden tai yksihuoltajien tukiryhmä, suosittelen sellaista. Jos et pääse lasten vuoksi käymään ryhmässä, etsi netistä vastaavia ryhmiä.
On valtava pettymys kun puoliso kykenee noin vain vaihtamaan uuteen, mutta se ei ole millään lailla sinun syysi, eikä lasten syy. Vika on siellä miehen korvien välissä, ja se on kytenyt ja valmistunut siellä, sinulta piilossa jo mahdollisesti vuosien ajan.
Nyt saat aloittaa uuden elämän, jota SINÄ ITSE hallitset. Vastuu on tietysti suuri, mutta toisaalta, eipä ole siinä ketään kyseenalaistamassa ja alistamassa, saat kasvattaa lapsista terveitä ja vahvoja, ja kasvaa itse samaan. Oikein hyvää jatkoa sinulle.
Soita sille naikkoselle ja juttele tilanteesta. Jos ei omia lapsiaan halua nähdä niin luulisi sen asian kertovat naisellekin jotain. Että noin inhottavia ihmisiä on edes olemassa. Koeta jaksaa, voimia kovasti!!!
Uskon että maailmasi romahti, ja onhan tuo kamalaa. Minullakin romahti kun ex-aviomieheni minut jätti toisen naisen vuoksi. Toinen nainen oli raskaana, meillä ei ollut lapsia.
Olin aivan pohjalla, minulta vietiin koko tulevaisuus, uusi koti, mies, haaveet lapsista. Jos nyt jotain positiivista etsin sinulle tilanteestasi, niin sinulla on lapset.
Olin aivan romuna puoli vuotta, sitten tajusin, että miksi itken noin tyhmän ja epäluotettavan ihmisen perään. Ei kannata. Uskon että sinäkin surutyön tehtyäsi ymmärrät saman.
Itse löysin uuden miehen ja saimme kaksi rakasta lasta.
En voi kuvitella, millainen ääliö ei halua omia lapsiaan tavata?! Ei ole todellista. Kamala idiootti. Mutta hän ei sitten lapsia ansaitsekaan.
Voimia tuhannesti, sinä selviät kyllä. Ihan varmasti.
ei edes halua nähdä lapsiaan. Eiköhän se ole parempi, että lapset ovat äidillään. Isähän siinä eniten menettää, jos ei lapsiaan halua tavata.
ehkä ei nuorinta vielä, mutta kun se kasvaa niin heti sitten! siinä onkin uudella vaimolla kestämistä kun on vauva ja 3 villiä lasta ;-) usein vielä joutuu hoitaa niitä, tehdä ruokaa ym että kyllä se arki niillekin pamahtaa-ja pian-
Olen aivan hajalla tulevan ex-mieheni takia enkä todellakaan voi edes kuvitella uutta suhdetta ainakaan lähiaikoina.
Lapset ovat nyt minulle ne tärkeimmät, ehkä joskus vuosia? myöhemmin voin ajatella uutta miestä, nyt se vain pahentaisi tilannetta. En usko, että edes voisin rakastua uuteen kun en ole tästäkään suhteesta vielä toipunut.
ap