Pekka Sauri-yölinjalla
Kommentit (8)
muistan erityisesti puhelun,jossa mies kertoi itsemurha-aikeistaan ja seuraavassa lähetyksessä Sauri kertoi miehen toteuttaneen aikeensa. ap
ja sitten aamulla silmät ristissä töihin. Olihan siellä niitä päihtyneitä juttukaverin tarpeessa olijoita, mutta joukossa oli myös tosi koskettavia tarinoita.
ohjelmaa, vaikka tiesin, että aamulla on tuskainen herätys..
Olin 21v. Auttoi monen vaikean asian yli. Pekalla miellyttävä ja rauhoittava ääni.
Kuuntelin innolla ohjelmaa, jota alunperin veti Teppo Turkki Radio Cityssä 80-luvulla... Pekka Sauri oli hyvä, mutta mulla meni herneet nokkaan, kun hän totesi, että perheväkivalta loppuisi, jos perheissä ei dokattaisi. Hän syyllisti lyödyt naiset ja leimasi väkivaltaa kokeneet perheet luusereiksi. Ja tosiasiassa akateemiset naiset kokevat enemmän väkivaltaa kuin kouluttamattomat. Ja itsekin olen kokenut, selvältä mieheltä selvinpäin.
sellainen tarina, kun joku itkuinen ja vittuuntuneen kuuloinen mies soitti ohjelmaan, sanoi että olivat juuri olleet vaimonsa kanssa jonkun bändin keikalla, ja hän ajaa nyt keikkabussin perässä, kun vaimo hyppäsi jonkun bändin jäsenen mukaan bussiin.
:DD
tulihan sinne pilasoittoja, mutta tuo kuulosti kyllä niin aidolta, että uskon että oli ihan tosi kyseessä.
Muistan jonkun teinin/nuoren aikuisen, joka soitteli sinne ongelmistaan ja itsetuhoisista ajatuksistaan monella viikolla. Viimeisessä puhelussa sitten päästi röhönaurun ja kertoi, että oli vitsi. Sauri säälitti silloin, oli kuitenkin yrittänyt auttaa poikaa monena viikonloppuna ja soittaja paljastui pelleksi...
esim. tää: