G: Käyttääkö miehesi...
muumiota?
Eli käärii roikaleensa wc-/talouspaperiin bylsimisen jälkeen välttääkseen tahrat kalsareissa?
Minun mieheni käärii aina.
Hän on eka jonka olen nähnyt tekevän niin.
Alussa tuntui aika hassulta, mutta nyt olen jo tottunut :)
Kommentit (57)
kun se on koteloitunut ja liimaantunut smägmäiseen ja nöyhtäiseen paperiin?
Saa kotvasen liotella niitä hiutaleita irti nahkafagotista.
t: ap
mieheni tekee juuri samoin. Mutta hän myös lähtee saman tien pesulle. Ei sitä aamulla sieltä revitä.
Mieheni on muutenkin aika siisti ihminen. Hänen jäljestään ei tarvitse kerätä likasukkia. Ja kun hän siivoaa keittiön, niin avot, jo kiiltää.
Voi hitto mikä keskustelu !! :D
Meillä pyyhitään ja peseydytään ja pestään alusvaatepyykkiä ja lakanatki vaihtuu usein.
munansa sen jälkeen. Jos sieltä vielä pari tippaa tulee, niin eipä haittaa ketään. Ne pyyhkityy lakanoihin (yleensä nukutaan alasti)
Ei tod. käytä..HAHAHAHAH!!! Huh HUH!!
Ihan vaikka bambufleecestä. Pehmeä ja tosi imukykyinen! Varmasti mies tykkää kun tuollaisen saa, menis eroottisena lahjanakin! Jos innostut askartelemaan enemmänkin niin laita huutonettiin loput myyntiin.:)
ja tämä on provo koska tässä on ydinsana muumio.
Nyt kun oon seurannut tätä keskustelua niin luulen kyllä että tää ei ole vitsi, nimittäin munkin mies käyttää muumiota, joskus minäkin kääräisen paketin hänelle. Käy huuhtelemassa vehkeensä hommailun jälkeen, mutta pari tippaa tulee vielä aina. Aamulla käy toki suihkussa ja uudet bokserit jalkaan. Aluksi pidin tota outona, mutta on kyllä muutenkin tosi siisti mies.
Ap, sun miehelle pitäisi kehitellä kuukupin tapainen kotelo jossa säilyttäisi yön sitä pikkuveikkaa, ei näin ollen tahraisi lakanoita eikä alushousuja. Ihan huippu aloitus, en oo ikinä kuullutkaan mistään muumiosta!!!
... ei tollaisia olekkaan. uskomatonta.
Pieren kaikki viinilasiin ja juon protskun talteen.
Useasti tuon jälkeen mieheltäni tulee uusi satsi protskua.
T: Aristokraatit
Aivan mahtavaa!!
:DDDDDDDDDDD
Ihan uus juttu mulle tuollainen... voisit askarrella tosiaan sille kestomuumion, mä ehdotan että kiinnität kuminauhan talouspaperirullan hylsyyn. Nessu hylsyn sisään vielä pehmikkeeksi. Sitten vain vehje pesään ja kuminauha vyötärön ympäri niin pysyy yön paikallaan.
Tohon ei kyllä käsisuihkut auta, vaan KOKOSUIHKU!
Useasti tuon jälkeen mieheltäni tulee uusi satsi protskua.
T: Aristokraatit