G: Käyttääkö miehesi...
muumiota?
Eli käärii roikaleensa wc-/talouspaperiin bylsimisen jälkeen välttääkseen tahrat kalsareissa?
Minun mieheni käärii aina.
Hän on eka jonka olen nähnyt tekevän niin.
Alussa tuntui aika hassulta, mutta nyt olen jo tottunut :)
Kommentit (57)
Hinkuttaako se ukkosi itsensä uudestaaj ja uudestaan läpi yön, jos hana niin päälle jää. Jos nyt joku tippa vielä tulee, tarviiko siihen ihan muumioitua?? Kyllä meillä ihan hanan alla huuhdellaan ja pannaan sit yöppäri päälle. Ja yöppäri ihan pestään silloin tällöin. Ja itsenikin pesen aktin jälkeen, ettei tule tulehduksia.
pelota nukkua sen muumion kanssa?
alkaa heräilemään keskellä yötä. Yritätkö jotenkin taltuttaa sitä?
katto mua ihan ku olisin hullu. Totesi vaan ettei meillä aleta vehkeistä mitään valoksia tekemään. Kysyi vielä että meinasinko valaa ovistopparin vai käyttää paperipainona????
alkaa heräilemään keskellä yötä. Yritätkö jotenkin taltuttaa sitä?
Kannattaisko käyttää sitä WC:n käsisuihkua tai hommata sellainen? :D
Kannattaisko käyttää sitä WC:n käsisuihkua tai hommata sellainen? :D
Meillä on sellainen p*llupuhelin, mutta ei se mitään auta kun vehje tihkuu senkin jälkeen.
käydään suihkussa ennen ja jälkeen aktin ja lakanat vaihdetaan usein. Saisko kuvaa tuosta muumiosta????jospa sillä on joku virtsankarkailuongelma?
mies laittaa kait useimmiten paperin kalsareihin, muttei kyylä kääri sillä mitenkään. Käy siis pissillä ja pesulla aktin jälkeen, mutta sanoo että sieltö valuu niin siksi paperi. Ei minusta outoa eikä ällöä! Jos naisilla voi tulla valkovuotoa ihan erilailla eri ihmisillä, ja kaikki olemme erilaisia, niin miksi on vaikea ymmärtää että vaikka teidän miehellänne ei valu spermaa niin miksi ei joillain voi?
mies laittaa kait useimmiten paperin kalsareihin, muttei kyylä kääri sillä mitenkään.
Siis joku on sängyn vieressä kyyläämässä tätä toimitusta? ;-))
pestään kalsaritkin eli hetkelliset tahrat niissä ei haittaa :)
Siis mitä ihmeen muumiota? En tajua yhtään, mutta mieheni ei käytä mitään muumioita enkä ole koskaan kenenkään muunkaan nähnyt käyttävän :D
Siis nukkuu yön muna paketissa vai?
Mun ukkoa ei tahrat haittaa, aamulla käy suihkussa ja vaihtaa uudet pökät.
Hyvää protskua, miksi heittää hukkaan?!
saatetaan nukahtaa sylitysten ilman mitään pyyhkimisiä ihanassa rakkauden tunnelmassa.
Kalsareissa jotain tähmäisiä vessapapereita, hyi helvetti.
muiden miehillä "jää hana auki"?
Eli vaikka pyyhkisi ja pesisi, niin silti tulee vielä muutama pisara?
t: ap