Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia? Vekarakirppis/Intiankatu, Tamine/pikku huopis

Vierailija
17.04.2010 |

Tamineessa olen kerran käynyt se oli ainakin silloin niin tupaten täyteen ahdettu tavaraa ettei sieltä mitään löytänytkään. Mitenköhän se homma toimii, jos sinne vie kamaa myyntiin? Onko mitään saumaa saada omiaan pois?

Entäs tuo Vekarakirppis? Se on kai aika uusi? Ja perinteinen itsepalvelukirppis, että jokaisella myyjällä oma pöytä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt vain asiakkaana ja se ei vakuuta. Taitaa kuitenkin menestyä, kun on ollut siinä iät ja ajat! Ei siellä ole miellyttävä asioida.

vekarakirppiksestä tuttu valitti, että hirmu pienet pöydät ja tyhjää? Siis meinasi mennä myymään. Itse en ole käynyt siellä, mutta ihan hyvän tilinhän tuo nro 2 on tehnyt! Kävitkö lisäilemässä kampetta usein vai mahtuiko tavarat ihan hyvin?

Vierailija
22/22 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päätin koettaa. Oli aika tyhjää kun aloitin ja nyt on musta jo välillä ollut enemmän myyjiä.

Mutta ilmeisesti asiakkaita kumminkin käy, koska myyntiä on ollut. Mä lisäilin koko ajan eli vein ensin pari ikeakassillista ja sitten oon pari kertaa viikossa siistinyt ja lisännyt uuden aina kassillisen. Kokeilin aina meneekö jo kesävaatteet parilla vaatteella ja kun meni, toin lisää jne.

2

olen käynyt vain asiakkaana ja se ei vakuuta. Taitaa kuitenkin menestyä, kun on ollut siinä iät ja ajat! Ei siellä ole miellyttävä asioida.

vekarakirppiksestä tuttu valitti, että hirmu pienet pöydät ja tyhjää? Siis meinasi mennä myymään. Itse en ole käynyt siellä, mutta ihan hyvän tilinhän tuo nro 2 on tehnyt! Kävitkö lisäilemässä kampetta usein vai mahtuiko tavarat ihan hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla