Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tuloista nauttia vai pitäisikö varautua pahaan päivään?

Vierailija
17.04.2010 |

Koen jatkuvaa huonoa omaatuntoa kun olisi mielihaluja yhteen jos toiseenkin ostokseen ( uusiin vaatteisiin, kenkiin, meikkeihin tai sisutusjuttuihin) Puolet aivoista sanoo etten tarvitsen oikeasti mitään ja pitäisi säästää/ sijoittaa; toinen puoli taas sanoo että elämästä voi nauttiakin.



Tänään palloilin paikallisessa Cittarissa ja ostin huulikiiltoa, poistokorista ripsiväriä ja kynsilakkaa enkä kyllä oikeasti tarvitsisi mitään niistä.



Millä pystytte olemaan kurinalaisia? Vai säästättekö jonkun tietyn summan/kk ja lopun shoppaatte?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei. Siksi en osta turhaa tavaraa. Mieluummin raha kokemuksiin.

Vierailija
2/3 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää laittaa osa säästöön, mutta saa toki ostaakin mitä tarvitsee ja laadukasta. Eli poistokorista ei tarvitse ostaa kahdettakymmenettä kynsilakkaa... Turhan ostamisessa ei ole järkeä, oli varaa tai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, että jos 7 miljardia ihmistä ostaisi tätä ja tuota tavaraa, niin minkälaisessa maailmassa eläisimme. Se usein helpottaa tuhlaushaluihini. Käytän rahaa sitten erilaisiin aineettomiin juttuihin: käyn konserteissa ja teatterissa jne. Kyllä niihinkin saa rahaa ihan mukavasti menemään, mutta ei ihmisen pidä säästää niin paljoa, ettei elämässä ole koskaan mitään iloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi