Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi syntynyt ulkomailla.

Vierailija
17.04.2010 |

Ekassa passissa syntymäpaikkana oikea kaupunki. Toinen passi hettiin, siihen tuli syntymäpaikaksi suomlainen kunta (selitys oli, et sen mukaan menee missä äiti kirjoilla, ok)

Nyt uuteen passiin syntymäpaikan kohdalle tuleekin ulkomaat.

Miten tää voi tällain vaihdella?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan saman suurlähetystönkin puitteissa.

Mun lapsen passissa lukee asuinmaamme pääkäupunki, vaikkakin lapsi on syntynyt viereisessä kunnassa. Samaan aikaan syntyneellä kaverin lapsella on äidin Suomen kotikunta passissaan.



Haietteko passin Suomessa vai ulkomailla?

Vierailija
2/3 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä passi haettu Suomesta.



Asumme vakituisesti etelä-Euroopassa, jossa lapsi syntyi. Eka passi haettiin täältä, oli voimassa vain vuoden. Halusin lapselle myös suomalaisen passin, joten haimme sen lomalla ollessamme sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niissä lukee ihan syntymäkaupunki. Passit myös 10-vuoden passeja. Eri maista siis passit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi