Lue keskustelun säännöt.
Miks joissain ketjuissa on lukon kuva tossa
Kommentit (3)
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1154792/voi_etta_ole…
ja apua mä en osaa tehdä linkkiä..:) mutta joo...
Asia tosiaan selvisi kun avasin ketjun :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voikohan lukitus koskea vain osaa meistä/ teistä?