Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas alkaa rahaa valua "kankkulankaivoon"

Vierailija
17.04.2010 |

Mies on viimeiset 3 viikkoa käyttänyt kaiken vapaaaikansa cherwolettinsa rassaamiseen autotallissa käynyt sisällä korkeintaan syömässä ja vessassa meillä ei ole ollut edes seksiä 3 viikkoon. Ei olla edes puhuttu montaa sanaa päivässä ja lapsetkin jääneet kakkoseksi. No tänään mies sai remppänsä valmiiksi ja hyökkäsi rintoihini kiinni ja sanoi nyt lähdetään testiajolle. Aikoo maanantaina katsastaa auton ja taas se alkaa: rahaa kuluu aivan tuhottomasti bensaan ja huoltoihin auto vm -80 en ymmärrä miksi ei voida ajaa kesälläkin vw farkulla vm -04. Vaan pitää ajaa myös paskalla joka imee 22litraa bensaa/100km. Toivon ettei romu mene katsastuksesta läpi. Onko muilla samanlaisia idiootti miehiä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli maanantaina vapaapäivä ja mies lähti heti kun katsastuslaitos aukesi katsastamaan autoaan. No sitten tunnin päästä kuulin ulkoa hirveää jarujen kirskuntaa ja kohta mies marssi sisään pahantuulisena ja aukasi kaljan no mä olin tyytyväinen koska viimevuona nuo merkit tarkoittivat sitä että rassi jäi talliin koko kesäksi mutta eikös tiistaina heti kun mies tuli töistä autotallin ovi kolahtanut ja taas se alkoi kävi romuttamossakin torstaina metsästämässä varaosia ja löysi. Kävin eilen klo: 1.00 nukkumaan ja heräsin klo:3.30 siihen kun mies oli saunassa ja kun aamulla heräsin ukko oli jo autotallissa eikä ole suostunut syömään tulla. T:ap

Vierailija
2/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkivakuustusta korottamaan kaikki prätkälesket

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se minua haittaa! Kivaa, että miehellä on mielekäs harrastus. Me ajellaan sitten kesällä aina joskus sillä, ei tosiaan työmatkaa ja sellaista vaan erikoistilanteissa lähinnä ja viikonloppuisin.

Vierailija
4/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oldsmobile delta 88 vm -83 ja hän on parasta aikaa rassaamassa sitä eikä haittaa yhtään. Saadaanpa "leima" ja kesäksi jenkkirauta alle.

Vierailija
5/28 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kesäauto, tosin eri merkkinen ja ei meillä tuommoisia lieveilmiöitä ole. Kävi se mies sitä autoa navetassa eilen katsomassa sillä aikaa kun olin töissä, mutta muita lieveilmiöitä ei ole. Auto on sitäpaitsi ollut alunperin enemmän mun kuin miehen haave. Meinataan ajaa kyllä auto huoltoon ja katsastukseen, joten tämän keväinen rahanmeno ei ole vielä selvillä.

Vierailija
6/28 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on imukaula tukossa, ruosteessa, p*skana voi v*t*... Rasittava äijä... T:ap

Vierailija
7/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivääkään.

Vierailija
8/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan samanlainen poikaystävä joskus.

Se rakenteli museoautoaan aina vaan. Todella kyllästyttävää, mutta voisihan sitä miehellä paheellisempiakin harrastuksia olla.

Vierailija
9/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi luin tän ketjun, huomasinpa nimittäin ettei mun ukon sählyharrastus ole ollenkaan paha juttu. Vaikka välillä sekin tahtoo ottaa tätä mammaa aivoon...

Kiitos siis ap, ja tsemppiä! :)

Vierailija
10/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies ole tippaakaan kiinnostunut autoista, kunhan kulkee ja mahdollisimman vähän rahaa menee bensaan.

En kyllä ikinä vois olla minkään autonrassaajan kanssa. Ainut harrastus miehellä on kavereiden kanssa pelata futista keväästä syksyyn kerran viikossa.

Koittakaa kestää arvon naiset:D

Vierailija
11/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko soitti äsken v*tun äkäisenä taustalta kuului moottorin raivokas jyrinä ja kertoi että on lähtenyt juuri ajamaan kohti kotikaupunkiaan koska auto olisi mennyt muuten katsastuksesta läpi mutta autovero oli päässyt toispäivänä erääntymään eikä v*tutukseltaan kehtaa veron maksettuaan mennä kummallekkaan katsastuslaitokselle huomenna hakemaan "leimaa" vaan aikoo katsastaa sen huomenna 250km päässä meiltä syntymäpaikkakunnallaan (miehellä huomenna iltavuoro töissä) ja aikoo nukkua ensiyön lapsuudenkotinsa ent. Lastenhuoneessa ja tulla iltapäivällä kotiin poltettuaan kymmeniä litroja bensaa hetken "mielenhäiriön" seurauksena. Että ketuttaa oltiin suuniteltu huomispäiväksi aivan muuta. Mies olisi aivan hyvin voinut maksaa veron tänään ja ajaa huomenna taas lähimmälle katsastuslaitokselle "mutta kun ne vittuilee mulle kun jokapäivä siellä ramppaan" (sanoi ukko ja katkaisi puhelun) Onko muita yhtä idioottimiehiä olemassakaan? Ja kaiken lisäksi jos poliisi nyt pysäyttää lähtee kilvet kun autoa ei ole katsastettu ja se tietää taas lisää rahan menoa ja ketutusta. T:ap

Vierailija
12/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sit laittelee noita teidän miesten Chevyjä ja muita naimalaivoja.. parhaillaankin yksi työn alla. Ja todellakin, rahaa palaa huolelliseen laittamiseen, siitä voitte olla varmoja. Sitä enemmän sitä rahaa menee, jos oma miehenne on ihan käsi, eikä osaa mitään tehdä itse. Mun mies tekee ihan mielellään tuntipalkalla.. =0) Porukalla ihmetellään, että miten teillä on varaa laitattaa ja vielä ajaakin niillä. Komeitahan ne autot sit on kun on uusi maalipinta ja kaikki kohdallaan, mutta silti...

Vierailija
13/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko soitti äsken v*tun äkäisenä taustalta kuului moottorin raivokas jyrinä ja kertoi että on lähtenyt juuri ajamaan kohti kotikaupunkiaan koska auto olisi mennyt muuten katsastuksesta läpi mutta autovero oli päässyt toispäivänä erääntymään eikä v*tutukseltaan kehtaa veron maksettuaan mennä kummallekkaan katsastuslaitokselle huomenna hakemaan "leimaa" vaan aikoo katsastaa sen huomenna 250km päässä meiltä syntymäpaikkakunnallaan (miehellä huomenna iltavuoro töissä) ja aikoo nukkua ensiyön lapsuudenkotinsa ent. Lastenhuoneessa ja tulla iltapäivällä kotiin poltettuaan kymmeniä litroja bensaa hetken "mielenhäiriön" seurauksena. Että ketuttaa oltiin suuniteltu huomispäiväksi aivan muuta. Mies olisi aivan hyvin voinut maksaa veron tänään ja ajaa huomenna taas lähimmälle katsastuslaitokselle "mutta kun ne vittuilee mulle kun jokapäivä siellä ramppaan" (sanoi ukko ja katkaisi puhelun) Onko muita yhtä idioottimiehiä olemassakaan? Ja kaiken lisäksi jos poliisi nyt pysäyttää lähtee kilvet kun autoa ei ole katsastettu ja se tietää taas lisää rahan menoa ja ketutusta. T:ap

Vierailija
14/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ukko soitti ja papatti paskaa niin kun se olisi mun vika että ajoi 250km turhaan ja huomenna takas. Oli nyt tajunnut ilmeisesti tyhmyytensä ja syytteli mua. T:ap

Vierailija
16/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä Chevy vm -73, ja siihen menee koko talvi ja rahat, aina. Mulla on farkku vm -04, jolla voitais ihan hyvin ajella jatkuvasti, mutta kesällä pitää körötellä tolla bensannielijällä.

Niin, ja meillä ei ole seksiä koskaan talvisin, koska ukko ei kerkee, eikä jaksa kun pitää tota autoa rassata.

Vierailija
17/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä satoja kilometrejä. Ap miehesi on todellinen idiootti.

Vierailija
18/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin miehellä harrastuksia ja paljon itseasiassa, tosin aivan muuta kuin autoilu. Mutta en minä hyväksy, että harrastuksiin menisi kaikki aika, koska perhekin on olemassa ja mikäli mieheni olettaisi minun huolehtivan kaikesta, niin helpommalla pääsisin yksin! Ei minua ola haitannut useammat pelivuorot/vk, kalastus sekä metsästys, kun muistaa jättää aikaa kodillekin ja on valmis siihen, että minullekin on omaa aikaa.

Että laittaisin kyllä kuriin ja järjestykseen ja jos ei onnistuisi, niin saisi sitten päättää, kumpiko lie hänelle tärkeämpää; perhe vai auto. Molemmatkin voi saada, kun järjestys on oikea:)

Vierailija
19/28 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mie ei edes korjaa sitä harrasteautoaan itse. Siitä korjauksesta maksetaan tonneja vuosittain korjaausmiehelle. Silti se peli kulkee suurin piirtein kuin hiililaiva, seilaa tiellä puolelta toiselle ja pysähtyykin jokseenkin yhtä nopeasti.

Vierailija
20/28 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverin mies rassaa vanhan auton aina kesäksi baanalle. On sen rakkain harrastus. Ja bensaa se syö. Mutten tiedä kyllä sitä, et kuinka paljon se harrastus heidän suhteeseen vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme