Miehellä mahdollisesti puhelin "tyttökaveri" tms
Sovimme suhteen alussa, että voi tarkistaa toisen puhelimen, kunhan kertoo ja yhdessä sit katsotaan. Tämä siksi, että mies oli alussa mustasukkainen ja minun puhelimeni tarkisti pari kertaa salaa.
Siitä jo monta vuotta. Mutta nytpä ajattelin käyttää "oikeuttani" ensimmäisen kerran. Ja kappas, se ei herralle sopinut. Tästähän tein johtopäätöksen, että miehellä salattavaa.
Harkitsin alussa jopa väliaikaista eroa. Nyt olen vaan alkanut kylmettyä miestä kohtaan. Juuri äsken taas sanoin "mistäs minä tiedän mitä sä puuhaat". Loukkantui ja lähti nukkumaan.
Miten toimisitte?
Minä pystyisin kiristämään tiedon mieheltäni, lähtemällä. Hän paljastaisi asianlaidan. Mutta onko se viisas vaihtoehto..
Mies ei luuhaile missään, työpäivät eivät veny tunteja jne. Ainut mikä tuossa muuttunut, on lyhyet piipahdukset kaupassa tai jossain. kestävät 15-20 min. Vainoharhaisessa mielessä keksin, että juuri sopivat ajat puheluihin.
Mitä tekisitte?
Kommentit (13)
että miehesi soittelee viihdelinjoille ja hänellä on sitä kautta joku naispuolinen "ystävä" tai sitten vaikka joku joltain deittipalstalta.. jos ei poistu pitkiksi ajoiksi kotoa niin tuskin sinua pettää, itse vaan olen joutunut näkemään ja kokemaan kaikenlaista työni puolesta, enkä luottaisi melkeen kehenkään kaksilahkeiseen.. tarkista puhelin salaa, mihin numeroihin soitellut ym.
puhelinta.
Lähtökohtaisesti parisuhteessa luotetaan toiseen osapuoleen.
Toihan on aivan lapsellista pelleilyä tuollainen.
minä tapasin netissä kivan miehen jonka kanssa alkuun vain kirjoittelimme (yhdellä keskustelufoorumilla, ei siis mitään deittisivustoa) sekä yksäreitä että siellä yleisellä puolella. jonkin ajan kuluttua vaihdoimme puhelinnumeroita ja aloimme soitella. jonkin verran ihmettelin sitä, että soittoajat oli aika tarkkaan määriteltyjä. lopulta kolmen kuukauden kirjoittelun ja soittelun jälkeen tapasimme eka kertaa ja se johti samantien sänkyyn, mutta sama ihme systeemi jatkui kun olimme erillämme. lopulta tajusin kysyä, josko mies on varattu ja niinhän hän olikin. naimisissa, kahden lapsen isä.
erosimme, mutta jatkoimme yhteydenpitoa muutama kuukausi myöhemmin, kun mies oli ottanut eron. sen verran kovan tunnejäljen hän oli jättänyt, ettei edes tuo petos häirinnyt siinä vaiheessa, kun hän oli vapaa.
Just sain viestin "puhelin-miesystävältä". Ollaan tavattu livenä ja nyt pidetty yhteyttä puhelimitse ja netin kautta, koska välimatkaa on jonkin verran. Tämä tuskin sinun mies, koska me lähinnä tekstaamme..
minä tekisin selvän eron...
vaikka mistä kukaan meistä tietää mitä toinen touhuaa.itse olen kans just tollain kylmä...coooool...tyyliin so what.tehköö mitä tekee...
enkä luottaisi melkeen kehenkään kaksilahkeiseen.. .
[/quote]
tuo on asiaa... mä en luota...
ja turha kenenkää puhelimia tarkistella:viestit ja puhelut voi poistaa jne...
Yleensä vaisto on oikeassa.
Ne naiset jotka antavat miehen mennä miten tykkää tulevat petetyiksi jossei uskollisuusasioita ole otettu esille. Jos vain eletään ja kaikkea epäröintiä ja vakuuttelua pidetään naurettavana pelleilynä, mies käy virossa ja himoksella ja thaikuissa kavereiden kanssa..
Telkkaa kattoo lähes aina ja ei ole edes puhelin vieressä. En aio tutkia salaa puhelinta, ei kuulu tyyliini.
Mutta olen 100% varma myös, et hän tutkii minun sivuhistoriani. Aiemmista kommenteistaan tiedän, että hän lukenyt tämänkin ketjun :-).
Musta aivan hullua vakoilla toista!
Ja kyllä on epäilyttävää, etten saanut puhelinta katsoa. Se on varma et joku salaisuus.
Enpä viitsi poistaa sivuhistoriaa, annetaan hälle lukemista..
T: ap
tekeminen on tosi outoa. mä en ole ikinä tsekannut mieheni kännykkää tai konetta, tuskin sekään mun jälkiä seuraa.
te taidatte olla molemmat tosi epävarmoja suhteesta.
toisaalta, monella miehellä on taipumus sivuvirityksiin ja jos ei kerran edes huumorilla asiaa ohita, saatat olla oikeassa. selvitä asia pian, tollaset syö paskamaisesti sisältä.
Sopimus tehtiin, koska minua ärsytti et tutki puhelintani suhteen alussa salaa. Ja kyllä, olimme epävarmoja toisistamme.
se valehdellakin. mulla oli aikoinaan epäilys, että miehellä oli toinen (silloin kännykät oli tosi harvinaisia) :). ei myöntänyt vasta kun 12 v myöhemmin. mulle se oli kiva laihdutuskuuri, laihduin varmaan 7 kg ja ylipainoa ei ollut yhtään. hirveetä aikaa, mutta meni ohi. tunnusti tosiaan vasta jälkikäteen ja melkein tapoin sen. yritän unohtaa, anteeksi en anna ikinä. ollaan edelleen yhdessä, mutta olen hyväksynyt sen fakta, että niin saattaa käydä uudestaankin.
Mitä se sellasella tekisi?
Jos ei luuhaile missään, niin voihan se tyttöystävä olla työpaikalta.
Outoa todella ettei anna katsoa puhelinta. Sinuna rikkoisin sopimuksen ja katsoisin salaa.