Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla kuppikoko kasvanut paljon raskauden ja imetyksen aikana:

Vierailija
17.04.2010 |

Miltä rinnat näyttivät imetyksen jälkeen? Itselläni rinnat vain paisuu, eikä loppua näy. Pelkään, mitä tapahtuu kun imetys on ohi :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä jäivät tosi isoiksi kun lähtö oli iso

Vierailija
2/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. d-kupit ennen imettämistä. Nyt kahden lapsen jälkeen on jäljellä roikkuvat, löllöt ihan erimalliset rinnat kuin ennen lapsia. ja rinnat olivat siis isot ja kiinteät, ja paisuivat valtaviksi imetyksen aikana. Eli joutuu ostamaan uudet rintsikat...Kyllä mulla siis rintoja edellenkin on, mutta ne on vaan erilaiset, ja niihin tottuminen menee aikaa. Imetyksestä nyt aikaa 3 kk...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämään mennessä oli C-liivit päällä ja matkalla laitokselta kotiin kävin ostamassa E-kupit...

Tällä hetkellä (imetyksen lopetin 1,5v sitten) ne ovat B-C-kupit, vaikka olen samassa painossa kuin ennen raskautta, painan jopa vähemmän. Mutta ovathan nuo aika... no raitaiset. Iho kun ei ihan ehtinyt mukaan ja on repeillyt.

Mutta pidän niistä silti enemmän nyt kuin ennen raskautta. Nyt ne näyttävät sentään OIKEILTA naisen rinnoilta! Ja käytän hyviä rintaliivejä niin paidan läpi ei tietenkään huomaa mitään eroa entiseen, muutakun että ovat isommat.

Vierailija
4/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin jo isoista E-kupeista paisui ihan hillittömät I-kupit.

Lisäksi vielä toinen rinta paisui imetyksen aikana enemmän kun toinen, nyt on sitten eripari rinnat, toinen on lötkö E ja toinen kait lötkö F joka karkaa aina rintsikoista, tosi hauskaa :-(

Vierailija
5/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin muuten tuli eriparirinnat, ennen olivat samankokoiset.

Vierailija
6/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus- ja imetysaikana paisui deeks, pitkän imetyksen (1,5v) jäljellä oli enää tyhjät raskausarvista ryppyiset lätkät, ei ees aata. KAMALAT!

Nykyään mulla on silkkarit kokoa c-d, riippuen liiveistä.

Vierailija
7/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen päättymisestä on nyt useita vuosia ja koko on A. Mutta muoto on säilynyt.

Vierailija
8/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ennen raskautta jne.

Ennen oli a tai b, riippuen rintaliivien valmistajasta, raskauden ja imetyksen aikana olivat c ja nyt on taas tuo a/b..

Arpia tuli niihin, mutta muuten eivät ole muotoaan tai ulkonäköään muuttaneet.

Vierailija
9/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen raskautta B 85. Imetysaikana kasvoi ehkä pari kuppikokoa, mutta nyt kun imetyksen lopettamisesta on reilu vuosi, koko on pysynyt C 85 koko ajan ja muoto sama kuin ennen raskautta. Olen oikein tyytyväinen! Eikä yhtään raskausarpea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän