No, tähän tämä suhde sitten päättyi (miehen mustasukkaisuudesta...).
Mies alkoi raivoamaan, että ranskanopettaja on liian hyvännäköinen mies ja että minun pitäisi lopettaa ranskan opiskelu tai opetella ranskaa jollain muulla keinolla. Huom. kyseessä ei ollut edes henkilökohtainen opetus, vaan katselin YouTubesta videoita, joissa tämä kyseinen ranskanopettaja opettaa.
Kyllä tuo mustasukkaisuus on kummallinen juttu. Puoli vuotta tätä suhdetta kesti, ja mies oli kyllä jo aiemmin osoittanut mustasukkaisuuden merkkejä, mutta tämä oli ehdottomasti viimeinen pisara. Joudun kyllä nyt sanomaan kumppanille pysyvästi 'au revoir'.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Fiksusti teit, tuommoiset miehet on jo vaarallisia. Nämä yltiömustasukkaiset miehet on niitä, jotka lopulta voi lopulta vaikka tappaa kumppaninsa kuin katsoo vähänkin väärään suuntaan.
Plus ne pettää aina itse.
Olit sen kanssa koska se oli komea mielestäni joten oma vikasi. Komea ulkonäkö ei tarkoita että mies olisi ymmärtäväinen.
Ei ollut sitten je t'aimea se suhde.
Mies on ihastunut siihen ranskan opettajaan ja haluaa sen itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Olit sen kanssa koska se oli komea mielestäni joten oma vikasi. Komea ulkonäkö ei tarkoita että mies olisi ymmärtäväinen.
Mutta komea voi olla myös täyspäinen. Ei kannata tyytyä rumaan.
Vaarallisin aika on se, kun nainen kertoo miehelle haluavansa erota. Pidä huolta itsestäsi, ap.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni oli paremmannäköinen ja ei ikinä kohdellut minua huonosti eikä ollut sairaan mustasukkainen. Erottiin siksi, koska itse halusin lapsia ja hän ei. Ihan hyvissä merkeissä erottiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta komea voi olla myös täyspäinen. Ei kannata tyytyä rumaan.
Tämä! Kyllä sitä moni rumakin mies on pahoinpidellyt ja tappanut naisensa.
Fiksusti teit, tuommoiset miehet on jo vaarallisia. Nämä yltiömustasukkaiset miehet on niitä, jotka lopulta voi lopulta vaikka tappaa kumppaninsa kuin katsoo vähänkin väärään suuntaan.