Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TUNNUSTAKAA!! Kuka teistä ei anna poikalapsensa leikkiä nukeilla???

Vierailija
17.04.2010 |

Kävin lasten kanssa tutulla mummolla kylässä ja hän tarjosi meidän 10 kuiselle pojalle hänellä olevaa vauvalelulaatikkoa viihdykkeeksi mutta kysyi saako se nukke olla siinä mukana?

No tietty saa wtf...?

No kun hänen miniänsä suuttui kun se oli siellä ja otti sen pois..... Poikalapsi on about 1,5v....

Siis ei jumalaiuta mä väitän tajuavani ihan kaikkee muuta tässä maailmassa, mutta en idioottia joka luulee, että..... No en edes hei tiedä mitä joku nainen voi ajatella ottaessaan nuken pois poikavauvalta......

Heti nyt pinoon kaikki tämän sortin friikit ja tulkaa PLIIIIIISSSSSS valottamaan teidän sielumaisemaa.....

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika leikkii, et se on vauva, samalla tavalla kun pikkuvelikin. Minä hoidan vauvaa ja isoveli nukkea. Vauvaa kun en uskalla pojalle vielä juuri antaa.

Vierailija
2/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan tytöt sitten leikkiä autoilla yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto- ym. lelujen jatkoksi nuket ja nukenvaunut, tyttöjä heillä ei ole.

Meillä on 3 tytön keskellä 1 poika, joka on osallistunut isonsiskon nukkeleikkeihinkin, vaikka muuten leikkii poikain leluilla myös.

Ihan yhtälailla suosittu lelu on ollut Brion hella astioineen, joitakin vuosia sitten ennen Gordon Ramsayta se koettiin ihan vääräksi leluksi pojille!

Ja meillä tytöt ovat leikkineet yhtä lailla Pokemoneilla, Bakuganeilla, Spidereilla ja ties millä.

Vierailija
4/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en ole sun kaipaama friikki, mutta kerronpa omasta lapsuudestani: mulle nimittäin ostettiin mun nukke, mutta mä en missään nimessä halunnut leikkiä sillä, sen sijaan mun veli rakasti sitä.

Mulla on yksi kaukainen tuttava, joka ahdistuu kauheasti siitä, että hänen poikansa leikkii tyttöjen kanssa ja "tyttöjen" leluilla. On kyllä muutenkin aika häiriintynyt ihminen, valitettavasti.

Vierailija
5/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyllä meidän pojille nukkeja tarvikkeineen mutta eivät ole olleet tippaakaan kiinnostuneita leikkimään niillä.

Vierailija
6/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vielä kun heidän nyt jo täysi-ikäiset lapsensa olivat alle kouluikäisiä ja vanhin poika leikki siskon nukella ja nukenrattailla ja isänsä kielsi ja sanoi ettei pojat leiki nukeilla! Pojan ilme oli pettynyt ja muistan oman tunteeni pojan puolesta.

Veli taitaa olla about 46v. Eronnut lasten äidistä ja uudestaan naimisissa. Periaatteessa ihan mukava mies, mutta itse en tykkää hänen kaikista periaatteistaan ja varsinkaan asenteestaan. Tosin tuo pieni poika joka ei saanut leikkiä nukeilla vaikuttaa fiksummalta kuin isänsä.

Nyt viime aikojen veljen touhujen jälkeen miehen veljen äiti on jo maininnut että vanhin pojista muistuttaa isäänsä, eikä taida ihan hyvällä sitä tarkoittaa (miehen vanhemmat erosivat). Yrittää hitusen puhua pojalleen järkeä perheasioissa. Mies ei hirveästi ota vaimoa huomioon arjessa, meinasi muuttaa kokonaan ulkomaille kun muutenkin on paljon siellä töissä.

Itse olen määritellyt miehen veljen kastiin "macho" joka ei hirveästi naisia arvosta...

Vierailija
7/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetti autoja vaunuilla.

OStin myös hellan ja siihen härpäkkeet. Tarhakaveri leikkivät hellalla (tytöt) - poika laittoi uuniin pikkuautoja ( :

Ainakin annoin mahdollisuuden leikkiä kaikenlaisilla leluilla. Perimä teki valinnan. Poika leikki pikkuautoilla ja legoilla.

Vierailija
8/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti nukenrattaat, sen äiti otti nauraen ne siltä pois. "Ei pojat leiki nukeilla."

Ja aina kun meille tulee poikia kylään (meillä on tyttöjä) äidit kaivaa autot esiin, vaikka mikä olisi.

Ja sitten sanotaan, että pojat ihan "luonnostaan" leikkii autoilla. Hahhah sanon minä.

Vierailija
9/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perimä tiedä autoja olevan olemassakaan, jos niitä ei kukaan pojalle hanki.

Ekat autot hankitaan jo vauvalle, niin kyllähän ne "tietää", että niiden kuuluu leikkiä niillä. Ja muutenkin lelut on tosi sukupuolitettuja, joten paskat asia missään "geeneissä" ole. Kyllä se on ihan vanhemmissa, sukulaisisissa ja lelukauppiaissa.

Kuljetti autoja vaunuilla.

OStin myös hellan ja siihen härpäkkeet. Tarhakaveri leikkivät hellalla (tytöt) - poika laittoi uuniin pikkuautoja ( :

Ainakin annoin mahdollisuuden leikkiä kaikenlaisilla leluilla. Perimä teki valinnan. Poika leikki pikkuautoilla ja legoilla.

Vierailija
10/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä naurattaa kun ne onnistuvat löytämään sen talon yhden ainoan pikkuauton ja leikkivät sillä kaikkein innokkaimmin. Enkä minä sitä kyllä heille kaiva, minä keskityn juomaan kahvia tyttöjen äidin kanssa :) Oli meillä myös nukenrattaat, niissä työnnettiin joskus kitaraa ja enimmäkseen niillä ajettiin rallia.

Vierailija
11/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan ei ole koskaan kiinnostaneet autot yhtään. Eipä toisaalta kyllä nuketkaan, vaikka on meillä niitä pari kappaletta. Esikoinen tykkäsi parivuotiaana työnnellä rattaita. Meidän pojat ovat aina tykänneet kaikenlaisista eläimistä ja pehmolelulaumojaan kasvattavat edelleen, vaikka ovat jo 7 ja 9. Mutta ihan oikeasti hulluja tuollaiset vanhemmat, jotka eivät anna poikien leikkiä nukeilla!

Vierailija
12/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huuhaata väittää, että poikien ja tyttöjen leikit on pelkkää vanhempien ja kauppiaiden propagandaa. Kyllä ne geenit meillä ainakin on nähty. Tosin sekin on huuhaata, että niillä (vanhemmilla, leluvalmistajilla) ei mitään merkitystä olisi. Meillä oli pojalla ihan vauvasta nukkeja ja autoja, autoilla leikki. Minun vanhemmilla ei ollut autoja näkyvillä, kun poika oli konttausiässä, niin poika otti äitini tohvelit ja ajoi niillä. Nuket ei sitä kiinnostaneet yhtään. Lähistöllä asui pääasiassa tyttöjä ja siskokin syntyi ja poika alkoi leikkiä kotista ja hoidella vauvoja. Nykyisin (6v) leikkii sujuvasti molempien sukupuolien kanssa, rakentaa legoilla, ajaa autoilla ja riitelee siskonsa kanssa, kun se meinaa omia leikeissä vauvat. Sanoo, että pitää isänkin saada hoitaa. Ja tämä on mielestäni hyvä näin.

Vierailija
13/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkäsivät aikansa niillä leikkiä, syöttää ja hoitaa, hyvää harjoitusta tulevaa varten. :)

Vierailija
14/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On automies, kyllä , oppi 3 v ajamaan ilman apupyöriä , ja muutenkin erittäin liikunnallinen, sosiaalinen ja reipas, silti 4 poikanuken onnellinen "isä". Osa niistä nukeista on minun vanhoja.

Päiväkotiin on päässyt 1 nukke, Pekka, mutta "isä" ujostelee muita poikia.

Laittaa pojilleen vaatteita amuksi, tuudittaa nukkumaan, pyysi joululahjaksi niille sängyn jne.

Isosisko on kova leikkimään nukeilla.

(niille jotka ei tajunneet: Minun poika on maailman kivoin pieni poika :-))

Vierailija
15/19 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kylässä iskee myös niiden kyläpaikan pikkuautojen kimppuun heti

Vierailija
16/19 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä vanhempien määrätä millä lapsi (tai tyttö) leikkii.

Vierailija
17/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä vanhempien määrätä millä lapsi (tai tyttö) leikkii.

Kaivoit sitten älyä vajaa 9 vuotta vanhan keskustelun esille???

Vierailija
18/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse TUNNUSTAA mitään. Kun ei kiinnosta niin ei tarvitse kieltää eikä käskeä.

Vierailija
19/19 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poika ei nukeilla leiki niin kauan kuin minun kanssa samassa sängyssä makaa.

Äiti Kajaanista ja poika 44 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme