Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oonkohan mie ainoa äiti

Vierailija
09.05.2010 |

joka on täysin tyytyväinen ilman ylenpalttista muistamista ja lahjontaa? Tuntuu että täällä on nyt yksi jos toinenkin naama väärällään siitä ettei mies ostanut lahjaa/leiponut kakkua/palvonut vaimoaan. Mies kyllä ennen töihin lähtöään ojensi kortin ja teki aamupalaa minulle ja lapsille, mutta ei sen kummempaa.

Lähinnä olisin ollut vaivautunut jos jotain koruja olisi ostanut kun rahasta on muutenkin nyt tiukkaa. Mies kyllä huomioi minua ja lapsia ihan joka päivä, ja tiedän että arvostaa minua vaimona ja lastensa äitinä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää itselleen epätoivoisesti vakuutella, että on ihan okei kun mies ei muistanut vaimoaan äitienpäivänä eikä milloinkaan muulloinkaan.

Säälittävää.

Vierailija
2/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kertoo se, että mies haluaa aloittaa yrittämään kolmosta, kunhan saan nämä edellisen aikana kertyneet kilot karistettua ;)

Jokainen päivä on äidin päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää itselleen epätoivoisesti vakuutella, että on ihan okei kun mies ei muistanut vaimoaan äitienpäivänä eikä milloinkaan muulloinkaan.

Säälittävää.

Jotka luulevat olevansa prinsesoita ja vaativat palvelua..eivät osaa arvostaa sitä tavallista hyvää arkea.

Vierailija
4/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojensi kortin, teki aamupalaa ja toivotti hyvää äitienpäivää. Ja minulle se riittää.

Säälittävää.

Vierailija
5/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen sunnuntai tää on mulle

Vierailija
6/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kertoo se, että mies haluaa aloittaa yrittämään kolmosta, kunhan saan nämä edellisen aikana kertyneet kilot karistettua ;) Jokainen päivä on äidin päivä!

Vierailija
7/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin kortin ja aamupalan.. tai edes toivotuksen.. moni ei saa näitäkään..

Vierailija
8/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää itselleen epätoivoisesti vakuutella, että on ihan okei kun mies ei muistanut vaimoaan äitienpäivänä eikä milloinkaan muulloinkaan. Säälittävää.

Ap:eetäkin oli muistettu! Mä ynmmärrän mitä ap tarkoittaa. Meillä mies ja poika laittoi aamupalaa pöytään ja kävivät kukkakaupassa. Poika oli tehnyt kortin ja haki mulle hesarin laatikosta :)

Syötiin aamupalaa ja siinä se sitten melkein olikin, ihan kivaa muistamista.

Kohta lähdetään mummia lahjomaan!

Vierailija
9/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei siis ylipäätään vietetä äitienpäivää muuten kuin jotain koulussa tehtyjä kortteja voi tulla. Äidin päivä on ihan joka päivä, saan lahjoja ihan tavallisena arkena, kivempi niin kuin pakkopullapäivänä, jolloin 'kuuluu' ostaa lahjoja ;)

Vierailija
10/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi jotenkin outoa jos mies järjestäisi mulle jotain ylenpalttisia lahjomisia. Nyt hän teki lasten kanssa mulle aamupalaa (kuten tekee muuten lähes joka aamu muutenkin) tai siis auttoi esikoistamme joka halusi tehdä äidille herkkulautasen tänään :) Ja siinä oli ihan tarpeeksi äitienpäivää mulle.

Vierailija
11/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä huomioi minua ja lapsia ihan joka päivä, ja tiedän että arvostaa minua vaimona ja lastensa äitinä.

Ei tuollaista mahtavaa arkiasennetta yhdellä äitienpäivälahjalla pystyisi korvaamaan! Ei sitten mitenkään!

Vierailija
12/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis tarvinnut niitäkään. Ei äitienpäivä merkitse mulle yhtään mitään.

Vierailija
13/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan erilainen kuin sinä ja muut äidit. Mulla ei itselläni ole ollut normaalia äitiä, enkä koe että äitinä oleminen on mun elämän tärkein juttu. Siksi se ei merkitse mulle mitään.

Vierailija
15/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan erilainen kuin sinä ja muut äidit. Mulla ei itselläni ole ollut normaalia äitiä, enkä koe että äitinä oleminen on mun elämän tärkein juttu. Siksi se ei merkitse mulle mitään.

Ja sä et arvosta niitä. Jotenkin heidän puolesta tuli pahamieli.

Vierailija
16/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä ennen töihin lähtöään ojensi kortin ja teki aamupalaa minulle ja lapsille, mutta ei sen kummempaa.

itse olen lisäksi saanut nukkua pitkään, olla lökäpökissä koko päivän ja rentoutua. Mies on ulkoiluttanut lapset, hoitanut syöttämiset jne. Tosin aika normi viikonloppu meillä, koska mulla on maailman ihanin aviomies.

Olis tainnu,ap sullakin mennä herne nenään jos ei olis edes tuota korttia antanut lasten kanssa tai muistanut koko äitienpäivää...

Vierailija
17/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva on kuitenkin, kun muistetaan. Vanhin lapsi teki kakun, mies kattoi pienten kanssa aamupalapöydän, oli ostanut kortin ja ruusun. Lapsilta myös kortit ja itse tekemiä lahjoja. Mielestäni niiden antaminen on lapsille iso juttu ja ovat ylpeitä tekemisistään, joten arvostan niitä suuresti! Mies halasi lujasti, suukotti ja toivotti "hyvää Äitienpäivää!". Muuten päivä on ollut tavallinen. Miehen ja lasten kanssa yhdessä hommailimme puutarhassa. Nyt päätimme käydä koko perheellä mäkkärissä syömässä. Olen aivan tyytyväinen tähän. Isänpäivä vietetään samalla tyylillä.

Vierailija
18/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on täysin tyytyväinen ilman ylenpalttista muistamista ja lahjontaa? Tuntuu että täällä on nyt yksi jos toinenkin naama väärällään siitä ettei mies ostanut lahjaa/leiponut kakkua/palvonut vaimoaan. Mies kyllä ennen töihin lähtöään ojensi kortin ja teki aamupalaa minulle ja lapsille, mutta ei sen kummempaa.

Lähinnä olisin ollut vaivautunut jos jotain koruja olisi ostanut kun rahasta on muutenkin nyt tiukkaa. Mies kyllä huomioi minua ja lapsia ihan joka päivä, ja tiedän että arvostaa minua vaimona ja lastensa äitinä.

Vierailija
19/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan minua muistettu jo 40 vuotta, ensin mies ja sitten lapset ja lastenlapset.

Vierailija
20/20 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilta sain kortit ja lahjat, aamukahvit sänkyyn. mieheltä piirustuskyniä, joita tarvitsen.

ainoa, mikä kaivelee on se, että mies on ollut suunniteltua pidempään äidillään. meillä oli vierailujen suhteen sopimus aikatauluista ja syömään menemisestä. pienoinen pettymys, että hän ei siitä sopimuksesta kiinni pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi