Mies: kuinka usein (rehellisesti) haluat seksiä?
Kysytäänpä kerrankin näin päin. Kiva ois tähän saada rehellisiä vastauksia :)
Itselleni luontainen rytmi on 1 krt / vk. Olen 35-vuotias hyväkuntoinen mies.
Kommentit (118)
Seksiä (esileikki + yhdyntä) kuusi kertaa viikossa, seksileikkejä kerran viikossa tai kahdessa. Noin on aina ollut parisuhteissani. Nyt ei ole koska olen viimeisen ja seuraavan parisuhteeni välimaastossa. /M67v.
2-3 krt viikossa haluaisin (olen 60+mies) ja on tästä keskusteltu, mutta vailla mitään ratkaisua. (Typerin neuvo on masturbaatio, ei naisillekaan neuvota puhumista itsekseen tai itsensä silittelyä, jos ei puolisoa kiinnnosta...)
Avioliiton alussa oli pari kertaa viikossa, nyt vaimo sai kakaistua, että oikeastaan kiinnostaa vain ovulaation aikaan. Vaimoa tästä ei olisi tullut, jos olisi kertonut tilanteen rehellisesti heti alkuun, petetty olo. ja vaimon siis 15v nuorempi, kunnollinen seksielämä oli yksi tärkeimpiä syitä vaihtaa nuorempaan, kun itsellä vielä on eroottista voimaa!
Itselle riittäisi se 1 krt/viikko, jos toinen sitten huomioisi vaikka suihinotolla tms sen pari kertaa ihan pikaisesti, mutta ei kiinnostele. Itse kyllä huolehdin hänen hyvinvoinnistaan monin tavoin ja kotitöistä.
Noo, elämä on. Käyn pari kertaa viikossa sitten muualla, olen ulkoistanut noi arjen pikaiset suihinotot. <3
Kerran päivässä niin,että nainenkin osallistuu. Vanilja on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä (esileikki + yhdyntä) kuusi kertaa viikossa, seksileikkejä kerran viikossa tai kahdessa. Noin on aina ollut parisuhteissani. Nyt ei ole koska olen viimeisen ja seuraavan parisuhteeni välimaastossa. /M67v.
- - -
Et vissiin huomannut avauksen rajausta "rehellisesti" ?
Tarvitsen seksiä 2 krt viikossa, mutta vaimolta saan sitä noin joka kolmas viikko. Ehkä joka viides orkku tulee vaimon kanssa, muuten käsipeliä.
Kerran päivässä, jonkin aikaa. Sitten kun muutaman päivän ajan on kassit saanut tyhjiksi voi olla mukava kasvattaa painetta ja himoa muutama päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran päivässä, jonkin aikaa. Sitten kun muutaman päivän ajan on kassit saanut tyhjiksi voi olla mukava kasvattaa painetta ja himoa muutama päivä.
Asiaan löyhästi liittyen....
- Täys-ikäisnä ehti tulla kymmenkunnan vuoden jakso erilaisia seurustelusuhteita ja sinkkuaikaa, nykytermillä. Tyypillisesti seurustelukumppanien kanssa tapaamiset oli viikonloppuisin la-su ja luonnollisesti lyhyistä tapaamisista otettiin kaikki irti. Jopa niin, etten ennen yhteen muuttamista ikinä ollut mennyt nukkumaan ja sänkyyn ihan vaan nukkumista varten, jos ladyseuraa oli kämpillä. Sitten tuli hetki, kun nykyinen vaimo muutti saman katon alle ja aikaisempi tilanne kääntyi kuin päälaelleen....
En nyt kuitenkaan tässä paljasta, kauanko meni aikaa yhteen muutosta , ennen kuin tuli ensimmäistä kertaa elämässä mentyä naisen kanssa sänkyy ja ihan vaan nukkumista varten. Oli siinä totuttelemista ja armeijan opit tulivat tarpeeseen "Kulloisessakin tilanteessa toiminnassa tulee huomioida käytettävissä olevien ampumatarvikkeiden sen hetkinen määrä".
3-5, mutta vaimo haluaa useammin. Heitin vitsillä että voisi ottaa useammin suihin niin hän sanoi ihan vakavissaan, että miksinen ole aiemmin pyytänyt. Hänelle siis seksi on sitä että minä saan orgasmin. Hän ei itse välttämättä tarvitse / aina haluakkaan. On kyllä sub henkinen, joten tuo suihinotto "halukkuus" liittynee siihen että se alistaa häntä. Muutenkin haluaa tosi usein leikkiä sidontaleikkejä, eli 50% seksistämme on sitä että hän on sidottuna naitavaksi.
Haluan laueta noin kerran päivässä. Vaimolle tuntuu kelpaavan.
M58
Muutaman kerran päivässä. Harrastetaan muutaman kerran kuukaudessa.
Lomalla vaimon kanssa seksiä on 3 kertaa päivässä. Olen 67-vuotias.
Ollaan joka toinen viikko yhdessä, välillä tietysti enemmänkin.
Mutta sitten kun ollaan yhdessä niin läheisyyttä on todella paljon.
Seksi on upeaa ja nautinnollista molemmille, välillä aamuin illoin, välillä vain aamuisin.
Mutta vähintään noin joka toinen päivä.. Menkatkaan eivät poista haluja kummaltakaan.
Joka toinen päivä on hyvä tahti. Naisystävä halus kokeilla joka päivä mutta huomasi että se ei ollut silloin yhtä kivaa. Jos on pidempi väli kuin yksi päivä niin tuntuu hukatulta mahdollisuudelta ja pakko sitten ottaa "vahinko takas" tihentämällä tahtia hetkeksi.
Ajattelen seksiä koko ajan ja haluan päivittäin. Yleensä saankin.
M69
Vierailija kirjoitti:
2-3 krt viikossa haluaisin (olen 60+mies) ja on tästä keskusteltu, mutta vailla mitään ratkaisua. (Typerin neuvo on masturbaatio, ei naisillekaan neuvota puhumista itsekseen tai itsensä silittelyä, jos ei puolisoa kiinnnosta...)
Avioliiton alussa oli pari kertaa viikossa, nyt vaimo sai kakaistua, että oikeastaan kiinnostaa vain ovulaation aikaan. Vaimoa tästä ei olisi tullut, jos olisi kertonut tilanteen rehellisesti heti alkuun, petetty olo. ja vaimon siis 15v nuorempi, kunnollinen seksielämä oli yksi tärkeimpiä syitä vaihtaa nuorempaan, kun itsellä vielä on eroottista voimaa!
Itselle riittäisi se 1 krt/viikko, jos toinen sitten huomioisi vaikka suihinotolla tms sen pari kertaa ihan pikaisesti, mutta ei kiinnostele. Itse kyllä huolehdin hänen hyvinvoinnistaan monin tavoin ja kotitöistä.
Noo, elämä on. Käyn pari kertaa viikossa sitten muualla, olen ulkoistanut noi arjen pikaiset suihinotot. <3
Maksatko suikkareista vai mikä järjestely sulla on?
Kahta kertaa pidän miniminä/vko ja tavoitteena 3x, enempään ei nykyisellään jaksa.
m70