Mies: kuinka usein (rehellisesti) haluat seksiä?
Kysytäänpä kerrankin näin päin. Kiva ois tähän saada rehellisiä vastauksia :)
Itselleni luontainen rytmi on 1 krt / vk. Olen 35-vuotias hyväkuntoinen mies.
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:44"]
Toi ois unelma, alatko mun miesystäväksi :). Oikeesti ahdistanut, kun miesystävät on olleet sen sorttisia, että mieluiten joka päivä..
[/quote]
Kenelle puhut?
[/quote]
Aloittajalle :)
[/quote]
Sitten vain treffejä värkkäämään AP:n kanssa.
2-4 kertaa viikossa olisi loistava. Kertaa viikkoon tahtiin voin tyytyä, mutta nykyinen kerta kuussa on ihan liian vähän. Nyt tekee miele joka päivä.
vaikea kysymys ...joka toinen päivä...joka päivä...
mutta jos joka päivä niin sitä saattaa kyllästyä ...
joten sanoisin että usein mutta säännöllisen epäsäännöllisesti
Kerran päivässä on minulle sopiva tahti. Joskus useaman kerran päivässä, joskus taukopäivä. Käytännön toteutuminen on ehkäpä 6 kertaa viikossa joko yhdessä tai yksin.
M41
ääh oon niin kade kun täällä on miehiä jotka haluaisivat joka viikko jopa päivittäin oma ukko haluaa kerran kolmessa kuukaudessa ja yleensä aloitteen teen minä :/ n30
Keskimäärin kerta viikossa olisi sopiva. Toki kausivaihtelua on aina, ja paljon vaikuttaa sekin miten mielialat kohtaa. Joskus monta kertaa päivässä ja joskus taas harvemmin kuin kerran kuussa voi tuntua oikealta. Sekin on totta ainakin omalla kohdallani, että vaikkei just sillä hetkellä kauheasti himottaisi, niin kun vaan heittäytyy toisen kanssa touhuamaan, niin kyl sitä useimmiten sit syttyy itsekin. Tai sit voi vaan tyydyttää kumppanin esim. suuseksillä. Molemminpuolinen joustavuus ja halu pitää toista hyvänä ja onnellisena lienee tärkeintä. Meillä ei tällähetkellä ole yhtään seksiä, vaimoa ei haluta. Vaikea tilanne omakohtaisesti, kevät on aina ollut mulle seksuaalisesti aktiivista aikaa. Oon koittanut puhuakin asiasta ja jotain on luvattukin, et okei, voidaan harrastaa, mut puheeksi on jäänyt. Halujen kanssa pärjää kyllä, kun on terveet kädet, mutta jatkuva torjutuksi tuleminen meinaa käydä itsetunnon päälle. Vientiä olisi kyllä, sen perusteella mitä baareissa on tullut käytyä. Harmittaa tosi paljon, kun muilta osin oon ihan tyytyväinen tähän suhteeseen. Vaimo on fiksu ja kaunis ja arkielämä on ihan sujuvaa. Kommentteja?
Mies 30v, naimisissa, ei lapsia(vielä).
mies 30v harkitse vielä niiden lapsien tekemistä tuohon suhteeseen ajan kuluessa seksin puute syö miestä kuten myös naista jos puolisosi ei halua edes yrittää tyydyttää sinun seksuaalisia tarpeitasi vaan joudut olemaan jo nyt puutteessa ..minullakin on riittänyt vientiä aina ja nyt kun oma ukko on haluton ollut jo pari vuotta eikä mikään auta ,välillä miettii vaikka rakastankin miestä että kun lapsia (2kpl) ei olisi lähtisin. n30
Haluja olisi 1krt/pv, mutta mentävä vaimon halujen mukaan. Käytännössä seksiä 1-3krt/vko + vaimolta ihania suikkareita 2-4krt/vko.
M41
3-7 kertaa viikossa pillun päälle ja kädellä paikkaillaan jos ei riitä
Tää on hyvä kysymys sikäli, että montako kertaa seksiä ja montako kertaa noin muuten. Elikkäs, rakasta vaimoani haluan toki aina, mutta siis oikein kunnolla niin 1-2 kertaa viikossa.
Sitten taas muuten haluan joka päivä. En vieraissa käyden (ei ole mun juttu ollenkaan) vaan masturboiden.
Olen nuori, parisuhteessa elävä nainen, haluaisin monta kertaa päivässä mutta miehellä ei nappaa. Mikä neuvoksi; viettelyt, alastomuus, vaikeasti saatava, helppo, hiplailu, vihjailut, suora puhuminen, eikä mikään tunnu riittävän. Suhteen alkuvaiheessa ei ongelmaa ollut. Mitä edemmäs menty, sitä vähemmän kalua olen saanut. Ei tunnu reilulta.. Nimimerkillä aina halukas ja seksiä rakastava
^ saan siis seksiä nykypäivänä ehkä kerran viikossa, enkä usko tekeväni mitään väärin. Erittäin seksuaalisena ihmisenä vaikea elää tällaisessa tilanteessa/käsittää tätä. Kokeilunhalua löytyy, kokemusta löytyy, ymmärrystä löytyy. Mistä se sitten kiinni on kun ei pitäisi mitään ongelmaa olla ?
Haluan vaimoani joka päivä. Vaimo raottaa haarojaan vain 4-6 kertaa vuodessa. Hänelle lärvikirja ja puhelin on korvannut kaiken läheisyyden. Kyllä hän muuten osoittaa rakkautta mutta lapsiluvun tultua täyteen seksi lopahti. On sitten oma käsi tullut tutuksi...
viiskymppinen äijä
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 09:59"]
Haluan vaimoani joka päivä. Vaimo raottaa haarojaan vain 4-6 kertaa vuodessa. Hänelle lärvikirja ja puhelin on korvannut kaiken läheisyyden. Kyllä hän muuten osoittaa rakkautta mutta lapsiluvun tultua täyteen seksi lopahti. On sitten oma käsi tullut tutuksi...
viiskymppinen äijä
Juu, meillä vähän sama ongelma. Lähinnä tuo läheisyyden puuttuminen. Vaimo naimissa puhelimen kanssa. Läheisyys kadonnut niin seksi myös vähentynyt ja huonompaa...
M41
[/quote]
Olen itse huomannut, etteivät useimmat naiset ymmärrä mihen libidoa. Tätäkin lankaa lukiessa miesten yleisin vastaus näyttää lankeavan 1-4krt viikossa välille. Kaikissa pitkissä parisuhteissani yhdyntätiheys on pitkällä aikavälillä ajautunut johonin kerran viikossa - kerran kuukaudessa -akselille.
Tiedän jo miten kaava menee: ensin suhteen alkuvaiheessa uskallan tehdä aloitteita, mutta lukuisat perkkäiset torjumiset saavat aikaan syvän henkilökohtaisen nöyryytyksen. Tämän nöyryytyksen välttämiseksi alan odottamaan sitä, että puolisoni osoittaa ensin mielenkiintoa seksiin ja sitä odotellessa hoitelen itseni aina tarpeen vaatiessa. Järjestely on hyvä, mutta kovin herkkä häiriöille ja madaltaa kynnystä pettämiselle.
Antaisin kaikkiin parisuhteisiin nyrkkisäännön, joka koskee niin naisia kun miehiäkin: Älä koskaan kieltäydy seksistä kahta kertaa peräkkäin! Jos puolisosi lähestyy sinua jo toisen kerran 'sillä mielellä', eikä vieläkään tee mieli, hoitele hänet vaikka muilla keinoin (käsin, suulla yms) - tai lupaa selkeästi ja suoraan milloin seksiä seuraavan kerran on.
Kun tämä aika tulee tee aloite mieluiten aiemmin, kun myöhään. Jos lupaus on "harrastetaan seksiä illalla", tee aloite alkuillasta ennemin, kun keskellä yötä. Mikäli käy niin, että luvattu aika venyy, ilmoita siitä puolisollesi esim. "Toivon että rakastelemme heti, kun lapset ovat nukkumassa". Tällöin lupauksen lunastamista odottava puolisosi ei odota koko iltaa virittyneessä tilassa odottamassa milloin H-hetki koittaa.
M.40
Toivetila olisi 3-4krt viikossa
Joka päivä kerran tai pari. Mutta kun saa vain kerran 4-6 viikon välein niin...nooh, olisi pitänyt katsoa tarkemmin sen jonka kanssa laittoi hynttyyt yhteen, vaisto kilisytti kelloa että sitten kun lapset on tehty tästä naisesta tulee velvollisuussekstaaja...
edellä siis mies 43v, joka valitteli rouvansa harvaa seksi-intoisuutta.
Kysäisin mieheltä - 5x/vko olisi hyvä määrä, mielellään 7x/vko. Nyt seksiä siis 3-4x/vko :)
T:N25 ja M30
Joka aamu herään muna kovana ja haaveilen, että vierellä olisi nainen jota sais nuolla ja naida.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:44"]
Toi ois unelma, alatko mun miesystäväksi :). Oikeesti ahdistanut, kun miesystävät on olleet sen sorttisia, että mieluiten joka päivä..
[/quote]
Kenelle puhut?
[/quote]
Aloittajalle :)