Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jotain haittaa, jos vauva nukkuu useimmiten sitterissä?

Vierailija
17.04.2010 |

Meillä nuorin on ollut todella itkuinen alusta saakka. Juuri missään ei viihdy ja suurimman osan vuorokaudesta itkee. Itkun syitä selvitellään, mutta vielä ei ole mitään syytä itkulle löytynyt. Nyt vihdoin löytyi yksi paikka, jossa vauva on itkemättä ja siinä nukkuukin välillä pitkiäkin pätkiä. Sitterissä kun sitä keinuttaa niin vauva ei itke ja jonkin ajan päästä nukahtaa. Tähän asti on ollut kantoliinassa, mutta siinäkin on pitänyt pientä kitinää eikä toivoakaan, että nukkuis muutamaa minuuttia pidempään. Sitterissä saattaa nukkua jopa puoltuntia putkeen ennen kun havahtuu ja hyvällä onnella saa nukahtamaan uusiks vielä toiseks puoleks tunniks heijaamalla.

Minä alan muistuttaa kävelevää zombieta ja siksi ollaan vauvan annettu nukkua monesti öisinkin sitterissä, sen vähän minkä nukkuu. Aiemmin nukkui vieressäni, mutta siinä havahtui itkemään vähän väliä ja minun nukkumisesta ei tullut mitään. Nyt saan hyvällä onnella edes tunnin tai kaks joskus nukuttua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin että viiskymppisenä alkaa näkyä. Ja silloin ei enää osata yhdistää, että tää johtuu huonosta ergonomiasta alle 2-vuotiaana.

Mut hei älä vedä tuhkia nenään, tää on vaan mun mielipide !:D

Hauskaa viikonlopun jatkoa!

Vierailija
22/23 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin että viiskymppisenä alkaa näkyä. Ja silloin ei enää osata yhdistää, että tää johtuu huonosta ergonomiasta alle 2-vuotiaana.

Mut hei älä vedä tuhkia nenään, tää on vaan mun mielipide !:D

Hauskaa viikonlopun jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uni on tärkeää niin vauvalle kun sinullekin.