Mitä sanoisit/kirjoittaisit tytölle 8
Kommentit (7)
tervetuloa 2012 vuoteen, terv.kolmen yli 18v. tytön äiti.
Niin mitä sanoisit/kirjoittaisit 18v tytölle, joka päivittää FB päivitykseen: olen parisuhteessa. Ja parin päivän päästä: Olen sinkku... Tekis mieli hellävaroen vähän neuvoa, mutta mitä ja miten.
No teinit heittää ihan läpällä noita. Munkin fiksu kummipoika on joka toinen päivä kihloissa, naimisissa tai parisuhteessa :)
Mutta tytön neuvominen ei kuulu sinulle pätkääkään. Jokaisella meistä on oma etsikkoaikansa, ja toisille siihen kuuluu tiuhaan vaihtuvia suhteita. Annahan muiden elää ja kokeile vaikka itsekin samaa.
nuorta voi hyvätahtoisesti neuvoa... Kyse kummilapsesta, jonka elämässä olenollut.
ap
no kuule kyllä mun mielestä nuorta voi hyvätahtoisesti neuvoa... Kyse kummilapsesta, jonka elämässä olenollut.
ap
niin voit varautua siihen, ettei nuori siitä hirveästi innostu.
Olen itsekin sitä mieltä, että elämän ei kuulukaan tulla minkään ohjekirjan kanssa, vaan se on tehtävä itse. Varmaan sinusta elämänkokemuksen läpi katsottuna näyttää siltä, että tekisi mieli neuvoa, mutta se on lähes mahdotonta ilman, että kuulostat todella alentuvalta ja holhoavalta.
Sori vaan, jokainen meistä tekee omat virheensä.
Niin mitä sanoisit/kirjoittaisit 18v tytölle, joka päivittää FB päivitykseen: olen parisuhteessa. Ja parin päivän päästä: Olen sinkku...
Tekis mieli hellävaroen vähän neuvoa, mutta mitä ja miten.