miksi mies saa lopettaa seksin kesken
mutta nainen ei? Kauheta kauhistelua, jos nainen lopettaa yhdynnän oman orgasminsa jälkeen, mutta jos mies lopettaa niin se on ihan normaalia. Miksi ihmeessä? Aina sanotaan, että on naisen syy, jos ei tyydyty minuuttimunan kanssa, niin eikö se ole samalla lailla miehen syy, jos ei tule naisen kanssa samaan aikaan? Saavat miehetkin maistaa omaa lääkettään joskus.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:36"] Kyllä. Ja eiköhän luonto ole tarkoittanutkin, että yhdyntä tuo nautinnon naisellekin. Opetteluahan se vaatii sekä mieheltä, että naiselta, mutta se kannattaa. Täällä lukemieni viestien mukaan ihmettelen, miksi jotkut tyytyvät sormiin tai kieleen. Siksikö, ettei mies halua opetella kestävyyttä? [/quote] Vai siksi, ettei nainen halua opetella tulemaan nopeammin? Kysehän on vain siitä kummin päin asiaa katsoo. [/quote] Jos luonnon tarkoituksista puhutaan, niin miehen ejakulaatio yhdynnässä on se koko seksin juttu. Naisen orgasmi on kiva, tiivistää parisuhdetta ja niin pois päin, mutta ei millään tavalla välttämätön. Ja suurin osa naisista ei saakaan yhdynnässä orgasmia. Miehet jotka toistuvasti eivät saa orgasmia yhdynnässä on karsiutunut aika tehokkaasti pois ilmeisistä syistä.
[/quote]
Mihin perustuu väite, ettei suurin osa naisista saa yhdynnässä orgasmia? Miksi naiset sitten suostuvat yhdyntään , ellei se anna mitään kuin miehelle? Paitsi tietenkin lisääntymistarkoituksessa.
Mie ruukaan nuolla naiseni loppuun jos hänella jää kesken lauetessani.
#Jarno
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:36"] Kyllä. Ja eiköhän luonto ole tarkoittanutkin, että yhdyntä tuo nautinnon naisellekin. Opetteluahan se vaatii sekä mieheltä, että naiselta, mutta se kannattaa. Täällä lukemieni viestien mukaan ihmettelen, miksi jotkut tyytyvät sormiin tai kieleen. Siksikö, ettei mies halua opetella kestävyyttä? [/quote] Vai siksi, ettei nainen halua opetella tulemaan nopeammin? Kysehän on vain siitä kummin päin asiaa katsoo. [/quote] Jos luonnon tarkoituksista puhutaan, niin miehen ejakulaatio yhdynnässä on se koko seksin juttu. Naisen orgasmi on kiva, tiivistää parisuhdetta ja niin pois päin, mutta ei millään tavalla välttämätön. Ja suurin osa naisista ei saakaan yhdynnässä orgasmia. Miehet jotka toistuvasti eivät saa orgasmia yhdynnässä on karsiutunut aika tehokkaasti pois ilmeisistä syistä.
[/quote]
Mihin perustuu väite, ettei suurin osa naisista saa yhdynnässä orgasmia? Miksi naiset sitten suostuvat yhdyntään , ellei se anna mitään kuin miehelle? Paitsi tietenkin lisääntymistarkoituksessa.
[/quote]
Esim tähän http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/orgasmihairiot
Alunalkaen oletettavasti kyselytutkimuksissa on selvitelty. En lähde primäärilähteitä metsästämään.
Naiset suostunevat yhdyntään koska se on kivaa vaikka orgasmia ei saisikaan. Miehet taas kokevat useammin yhdynnän epätyydyttävänä jos orgasmi jää puuttumaan. Varmaankin proksimaliset syyt ovat ihan peruslisääntymisbiologiaassa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:00"]
Mihin perustuu väite, ettei suurin osa naisista saa yhdynnässä orgasmia?
[/quote]
Useisiin tutkimuksiin naisten orgasmeista. Asia on ollut tiedossa varsin pitkään. Tässä pari aihetta sivuavaa viimeaikaista tutkimusta, jotka on mainittu orgasmia käsittelevällä Wikipedian sivulla:
[32] Joseph A. Flaherty, John Marcell Davis, Philip G. Janicak (29 October 2010) [1993]. Psychiatry: Diagnosis & therapy. A Lange clinical manual. Appleton & Lange(Original from Northwestern University). ISBN 0-8385-1267-4. The amount of time of sexual arousal needed to reach orgasm is variable – and usually much longer – in women than in men; thus, only 20–30% of women attain a coital climax. b. Many women (70–80%) require manual clitoral stimulation.
[33] Mah, Kenneth; Binik, Yitzchak M (7 January 2001). "The nature of human orgasm: a critical review of major trends". Clinical Psychology Review 21 (6): 823–856. doi:10.1016/S0272-7358(00)00069-6. PMID 11497209. "Women rated clitoral stimulation as at least somewhat more important than vaginal stimulation in achieving orgasm; only about 20% indicated that they did not require additional clitoral stimulation during intercourse."
[34] Kammerer-Doak, Dorothy; Rogers, Rebecca G. (June 2008). "Female Sexual Function and Dysfunction". Obstetrics and Gynecology Clinics of North America 35 (2): 169–183. doi:10.1016/j.ogc.2008.03.006. PMID 18486835. "Most women report the inability to achieve orgasm with vaginal intercourse and require direct clitoral stimulation ... About 20% have coital climaxes..."
Väite siis kuuluu näin: Suurin osa naisista ei saa orgasmia pelkän yhdynnän avulla klitorista muuten kiihoittamatta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:19"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:22"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:24"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:26"] Aina sanotaan, että on naisen syy, jos ei tyydyty minuuttimunan kanssa [/quote] Anteeksi vaan mutta missä näin sanotaan. Ja mikä ihme on tällaisessa "maistaa omaa lääkettään" mentaliteetissa. Kyllä on kurjat suhteet jos ne perustuvat kostoon ja toiselle "näyttämiseen".
itse nautin kumppanini tyydyttämisestä.
m38
[/quote] Eli jatkat yhdyntää oman laukeamisesi jälkeen? Ja jos et jatka, niin millä perusteella oletat, että nainen jatkaisi? [/quote] Noh, mistä miinuksia? Jos sanoo, että tyydyttää naisensa, tarkoittaa se, että pystyy jatkamaan laukeamisen jälken. [/quote] Öh? Miksi kuvittelette että ainoa tapa tyydyttää nainen on jatkaa yhdyntää? Orkun saamisen kannalta moni muu tapa on paljon tehokkaampi kun suuri osa ei saa orgasmia yhdynnästä muutenkaan. Miehillä on sormet, kieli ja monella myös yöpöydän laatikossa vähintäänkin pieni klitoriksen kiusaamiseen sopiva suristin. [/quote] Koska minun kohdallani se on ainut tapa. Tyydyttäminen ei ole pelkäsään orgasmin saantia vaan minä tyydytyn myös siitä, että saan nauttia yhdynnästä ja sen aiheuttamasta mielihyvästä. Itse yhdyntä siis tuottaa minulle mielihyvää, ilman orgasmiakin. Ja toisekseen, minä en nauti leluista, en käsistä, en sormista. En nauti klitoriksen SUORASTA koskettamisesta. Siksi miehen pitää jatkaa yhdyntää niin kauan että minä saan tyydytyksen, muuten en seksiä jaksa harrastaa. [/quote] Olet ehkä vähän vaikea tapaus ja luot kumppanillesi paineita. Jos löydät sopivan kumppani, sehän on hienoa. Mutta kyllä vaativuutesi rajaa hyvien seksikumppanien määrää oleellisesti. Mitä itse kysymykseen tulee: ei mies saa lopettaa SEKSIÄ kesken. Yhdyntä loppuu silloin, kun miehen erektio loppuu. Uusintaahan voi yrittää, jos haluaa. N31
[/quote]
En ole vaativa tapaus :D Vaan haluan kunnollisen ja pitkän yhdynnän. Ja toki yhdyntä voi loppua silloin kun erektio loppuu. Samoin se sitten loppuu välittömästi kun minä olen saanut, oli mies saanut tai ei.
[/quote]
Entäs jos saat ennen kuin mies saa? Mitä jos mies haluaisi nussia sinua omaan loppunsa asti, vaikka niin kauan että pillusi on verillä? Kai miehellä on myös oikeus omaan nautintoonsa?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:52"]
Laittamalla useampia skordareita jorman päälle tuntoherkkyys pienenee radikaalisti ja voi jyystää vaikka tuntikaupalla kunnes nainen alkaa kypsyä. Sitten viimeistely paljaalla minuuttimunalla. Tässä minuuttimuna on todellista valttia.
[/quote]
Tai sitten mies vain lopettaa itsekkään aseenteensa ja harjoittaa mieltään niin ettei laukea liian aikaisin.
[/quote]
Miksi nainen ei opettele epäitsekkäästi ja ala laukeamaan ja tyydyttymään vähemmästä?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:56"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:36"]Molemmat puuttuu sekä lihakset että muuten löysä, toinen löysty synnyttäessä ja toisesta en tiedä, mutta uskon että sama homma. Jos et miehenä tunne koska oot sisällä on vaikea nauttia... jos naisella on tiukka kuten esim mun vaimolla niin ei niitä lihaksia tarvita puristamaan lisää. Mulla ei oo kokemusta flesusta, en omista sellaista, mutta uskon että jos se hyvältä tuntuis laukeaisin varmasti? Tarvii liikeen? Miten he panevat sitten jos on lahna nainen? Mies 30v [/quote] No, toinen on oma mieheni ja toinen hyvä ystäväni, joka muakin pääsiäisenä polkas:) Eikä todellakaan olla kumpikaan lahnoja:D Mutta siis, ollaan ystävättäreni kanssa kovia jumppaamaan ja muutenkin harjoittamaan pilkuja. Siitäkin puuhasta saa melkein harrastuksen:) Ja minä en tietoisesti puristele lihaksiani yhdynnässä, mutta molemmat ukot olivat sitä mieltä, että ne lihakset vain liikkuvat siitä huolimatta. Käyttivät sanaa "eläväinen pillu". Siis toosa supistelee naidessa alusta loppuun ihan itsekseen ja omaan tahtiinsa ja orgasmin aikaan sitten voimakkaammin ja rytmikkäämmin. En ollut sitä koskaan itse huomannut, mutta toki pinkaisin saunasta ulos ja huikkasin ystävättärelleni, että "hei, meillä on eläväiset vitut":D Kaikkea sitä kuulee ku vanhaks elää. N31 [/quote] Sehän on hyvä että on eläväinen vittu:D Muutamalle olis sopinu hyvin jos olis sanonu että on kuolevainen vittu, haju oli ainakin niin kuoleman rajamailta:D Ei sulla sitten ihan horo ole jos miehet jotain tuntee, sana horo voi olla laaja käsite. Mutta jos tarpeeksi löysä on voi mieskin jäädä laukeamatta. Mies 30v [/quote] No tietenkin tuntee:D Mutta tunne ei ehkä ole kovinkaan puristava. Paitsi tietenkin kunnon akantappajaa minunkin värkkini puristais ihan varmasti. Ja saan kyllä lihaksilla kovankin puristuksen, mutta se on sitten vain miestä varten. Itseäni sellainen tahallinen ja hallittu puristelu häiritsee. Mutta horahtanut mun toosani joka tapauksessa on:D Eihän horoperseellä muuta voi ollakaan:) On sitä varmasti paljon väljempiäkin olemassa. Mulla ei noita hajuhaittoja kyllä ole enkä oikeasti osaa/halua edes kuvitella, miltä kunnon kuollut tussu haisee. Otan osaa:) Naikko kuitenkin hajusta huolimatta? N31
[/quote]
Et sä sitten mikään horopillu edes ole... Mä olen nussinut sellaista joka ei tuntunut miltään... kyllä siinä on vaikea saada kun en muutenkaan ole mikään minuutin mies, tai se riippuu niin naisesta kuinka hyvää tekee. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:56"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:36"]Molemmat puuttuu sekä lihakset että muuten löysä, toinen löysty synnyttäessä ja toisesta en tiedä, mutta uskon että sama homma. Jos et miehenä tunne koska oot sisällä on vaikea nauttia... jos naisella on tiukka kuten esim mun vaimolla niin ei niitä lihaksia tarvita puristamaan lisää. Mulla ei oo kokemusta flesusta, en omista sellaista, mutta uskon että jos se hyvältä tuntuis laukeaisin varmasti? Tarvii liikeen? Miten he panevat sitten jos on lahna nainen? Mies 30v [/quote] No, toinen on oma mieheni ja toinen hyvä ystäväni, joka muakin pääsiäisenä polkas:) Eikä todellakaan olla kumpikaan lahnoja:D Mutta siis, ollaan ystävättäreni kanssa kovia jumppaamaan ja muutenkin harjoittamaan pilkuja. Siitäkin puuhasta saa melkein harrastuksen:) Ja minä en tietoisesti puristele lihaksiani yhdynnässä, mutta molemmat ukot olivat sitä mieltä, että ne lihakset vain liikkuvat siitä huolimatta. Käyttivät sanaa "eläväinen pillu". Siis toosa supistelee naidessa alusta loppuun ihan itsekseen ja omaan tahtiinsa ja orgasmin aikaan sitten voimakkaammin ja rytmikkäämmin. En ollut sitä koskaan itse huomannut, mutta toki pinkaisin saunasta ulos ja huikkasin ystävättärelleni, että "hei, meillä on eläväiset vitut":D Kaikkea sitä kuulee ku vanhaks elää. N31 [/quote] Sehän on hyvä että on eläväinen vittu:D Muutamalle olis sopinu hyvin jos olis sanonu että on kuolevainen vittu, haju oli ainakin niin kuoleman rajamailta:D Ei sulla sitten ihan horo ole jos miehet jotain tuntee, sana horo voi olla laaja käsite. Mutta jos tarpeeksi löysä on voi mieskin jäädä laukeamatta. Mies 30v [/quote] No tietenkin tuntee:D Mutta tunne ei ehkä ole kovinkaan puristava. Paitsi tietenkin kunnon akantappajaa minunkin värkkini puristais ihan varmasti. Ja saan kyllä lihaksilla kovankin puristuksen, mutta se on sitten vain miestä varten. Itseäni sellainen tahallinen ja hallittu puristelu häiritsee. Mutta horahtanut mun toosani joka tapauksessa on:D Eihän horoperseellä muuta voi ollakaan:) On sitä varmasti paljon väljempiäkin olemassa. Mulla ei noita hajuhaittoja kyllä ole enkä oikeasti osaa/halua edes kuvitella, miltä kunnon kuollut tussu haisee. Otan osaa:) Naikko kuitenkin hajusta huolimatta? N31
[/quote]
Et sä sitten mikään horopillu edes ole... Mä olen nussinut sellaista joka ei tuntunut miltään... kyllä siinä on vaikea saada kun en muutenkaan ole mikään minuutin mies, tai se riippuu niin naisesta kuinka hyvää tekee. Mies 30v
[/quote]
En nyt tiedä oliko tuo tarkoitettu mitenkä, mutta sanon kyllä itseäni horovituksi jatkossakin, osa mun identiteettiäni:D Vaikka se ei oikeasti niitä löysimpiä ole nähnytkään. Keksis mulle uus nimimerkki:) Palstalla pyörii jo yksi N32 niin se ei käy.
N31
No mä joskus sanoinki että horo ja tiukkuus voi olla laaja käsite. Mulle horo on sellainen joka ei tunnu miltään. Niin tiukkaa ei ole vielä vastaan tullu ettei sisään mahdu tai että olis tosi luja puristus, jos nainen on kunnolla märkä niinku kuuluu olla niin ei ongelmaa... vai sulle nimi? Sähän voit olla vaikka N31+1v:D Onhan täällä toinen Mies 30v kin tai näyttää tuolla av:n puolella olevan. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:42"]No mä joskus sanoinki että horo ja tiukkuus voi olla laaja käsite. Mulle horo on sellainen joka ei tunnu miltään. Niin tiukkaa ei ole vielä vastaan tullu ettei sisään mahdu tai että olis tosi luja puristus, jos nainen on kunnolla märkä niinku kuuluu olla niin ei ongelmaa... vai sulle nimi? Sähän voit olla vaikka N31+1v:D Onhan täällä toinen Mies 30v kin tai näyttää tuolla av:n puolella olevan. Mies 30v
[/quote]
Ok. Mutta nytpä tierät, että tämä horopillu kuitennii tuntuu ees joltain:D Vaikka meneekin heittämällä sisään vähän isompikin, jos on kunnolla limanen. Voi kyllä rehellisyyden nimissä todettuna sanoa, että sellaista 3,5 sentin paksuista joutuisin ehkä puristamaan vähän, että tuntuisi:) Toi N31+1v on kyllä kamalan ärsyttävä mobiililla kirjottaa. Mietin kyllä jotain mun lempinimistäkin, mutta joku voisi tunnistaa. Haastavaa... jos sitä alkais vaan N83:ksi niin kukaan ei tiedä mikä kiimanen mummeli täälä kirjottaa:D
N31
Onko horous pimpan väljyyttä vai kalun pienuutta.
Neitonen
Eikö se nyt kuitenkin ole kireämpi sellainen umpeen turvonneeksi painettu horopimppari. Horot on muutenkin parhaita, eikä se ole mikään piparin kireyttä määrittelevä käsite. Pippelipoikien marinoita nämä halventavat kommentit.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:26"]
mutta nainen ei? Kauheta kauhistelua, jos nainen lopettaa yhdynnän oman orgasminsa jälkeen, mutta jos mies lopettaa niin se on ihan normaalia. Miksi ihmeessä? Aina sanotaan, että on naisen syy, jos ei tyydyty minuuttimunan kanssa, niin eikö se ole samalla lailla miehen syy, jos ei tule naisen kanssa samaan aikaan? Saavat miehetkin maistaa omaa lääkettään joskus.
[/quote]
Tapahtuuko tuollaista useinkin, että nainen laukeaa ennen miestä yhdynnässä? Meillä varmaankin 1/10 kerrasta saan ennen miestä (ja ainoa asento on olla miehen päällä) ja kyllä mies yleensä alkaa siinä vaiheessa purkaantua myös. Jos mies jäisi vaille ottaisin lopuksi suihin, ellei paikat enää kestäisi "jyystöä". En saa joka kerralla yhdynnässä itse, mutta ennen sitä sormilla tai leluilla. Täsyin ilman olen jäänyt hyvin harvoin ja silloin on syynä ollut oma keskittyimisen puute.
[/quote]
Täällä ainakin, en edes muista milloin olisi viimeksi mies ehtinyt ensin.. Käsittääkseni kuitenkin yleisesti harvinaisempaa näin päin
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:06"]
Onko horous pimpan väljyyttä vai kalun pienuutta.
Neitonen
[/quote]
Arvasin tämän, varmasti voi olla molempia, mutta jos on tarpeeksi horo niin en usko että sitä sopivaa kalua on olemassakaan. Jos ei paksuhko kalu horossa tunnu niin mä ehdotan suoraan hevosta ja hyvää telinettä sen alle:D Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:42"]No mä joskus sanoinki että horo ja tiukkuus voi olla laaja käsite. Mulle horo on sellainen joka ei tunnu miltään. Niin tiukkaa ei ole vielä vastaan tullu ettei sisään mahdu tai että olis tosi luja puristus, jos nainen on kunnolla märkä niinku kuuluu olla niin ei ongelmaa... vai sulle nimi? Sähän voit olla vaikka N31+1v:D Onhan täällä toinen Mies 30v kin tai näyttää tuolla av:n puolella olevan. Mies 30v [/quote] Ok. Mutta nytpä tierät, että tämä horopillu kuitennii tuntuu ees joltain:D Vaikka meneekin heittämällä sisään vähän isompikin, jos on kunnolla limanen. Voi kyllä rehellisyyden nimissä todettuna sanoa, että sellaista 3,5 sentin paksuista joutuisin ehkä puristamaan vähän, että tuntuisi:) Toi N31+1v on kyllä kamalan ärsyttävä mobiililla kirjottaa. Mietin kyllä jotain mun lempinimistäkin, mutta joku voisi tunnistaa. Haastavaa... jos sitä alkais vaan N83:ksi niin kukaan ei tiedä mikä kiimanen mummeli täälä kirjottaa:D N31
[/quote]
Oon kuullu vanhemmilta yli 50v työkavereilta että sitte ne naiset vasta rivoiksi muuttuvat kun ovat jotain eläkelläis mummeleita, kuulemma tansseissa ehdotellaan jos mitä:D Ja miehet valittaa että ei enää ota eteen. Susta varmaan tuleekin joku irstas mummo joka rivoilee kaikille aina päin naamaa:D Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 05:22"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:42"]No mä joskus sanoinki että horo ja tiukkuus voi olla laaja käsite. Mulle horo on sellainen joka ei tunnu miltään. Niin tiukkaa ei ole vielä vastaan tullu ettei sisään mahdu tai että olis tosi luja puristus, jos nainen on kunnolla märkä niinku kuuluu olla niin ei ongelmaa... vai sulle nimi? Sähän voit olla vaikka N31+1v:D Onhan täällä toinen Mies 30v kin tai näyttää tuolla av:n puolella olevan. Mies 30v [/quote] Ok. Mutta nytpä tierät, että tämä horopillu kuitennii tuntuu ees joltain:D Vaikka meneekin heittämällä sisään vähän isompikin, jos on kunnolla limanen. Voi kyllä rehellisyyden nimissä todettuna sanoa, että sellaista 3,5 sentin paksuista joutuisin ehkä puristamaan vähän, että tuntuisi:) Toi N31+1v on kyllä kamalan ärsyttävä mobiililla kirjottaa. Mietin kyllä jotain mun lempinimistäkin, mutta joku voisi tunnistaa. Haastavaa... jos sitä alkais vaan N83:ksi niin kukaan ei tiedä mikä kiimanen mummeli täälä kirjottaa:D N31
[/quote]
Oon kuullu vanhemmilta yli 50v työkavereilta että sitte ne naiset vasta rivoiksi muuttuvat kun ovat jotain eläkelläis mummeleita, kuulemma tansseissa ehdotellaan jos mitä:D Ja miehet valittaa että ei enää ota eteen. Susta varmaan tuleekin joku irstas mummo joka rivoilee kaikille aina päin naamaa:D Mies 30v
[/quote]
Saattaahan se olla niinkin:D Mä oon tosin toivonut, että mä vähän rauhottuisin ikää myöten, kun oon nyt jo niin mahdoton. Rivoilen kaikille muutenkin ja jatkuvasti kiinni ukkoni kalussa tai perseessä:) Eipä sille mitään voi, jos vaan on luonnostaan kamala horoperse. Pitäisköhän siitä ottaa uusi nimimerkki? Ei ainakaan käy vanhaksi:D
N31
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:59"]
Ei seksin pitäisi loppua ennen naisen tyydytystä. Yhdyntä kyllä loppuu jos on loppuakseen. Fiksu mies kyllä huomaa, jos nainen jää vaille ja jatkaa sopivalla tavalla naisensa nautinnon loppuun. Meillä ainakin on näin. Mieheni ei ole mikään kone, joka jaksaa loputtomiin. Joskus saadaan samaan aikaan ja se on upeaa, mutta aina ei siihen päästä.
[/quote]
Huoh. Miten vaikeaa on tajuta, että osa naisista ei tykkää suu-tai käsiseksistä? Jos yhdyntä loppuu se tarkoittaa mulle samaa kuin seksi loppuu. En halua että klitorista kosketellaan suoraan, en halua käsiä alapäähän enkä halua seksileluja. Koska ne ei tunnu hyvältä! Miksi harrastaisin sellaista seksiä josta en nauti!?
Koittakaa nyt tajuta, että osa naisista ei saa MITÄÄN mistään muusta kuin yhdynnästä.
[/quote]
Koeta sinä puolestasi tajuta, että orgasmi on jokaisen ihmisen ITSENSÄ vastuulla, ei missään tapauksessa kumppanin. Kaikki miehet eivät pysty estämään laukeamistaan. Se tulee, kun on tullakseen, ja pidättäminen on monille todella vaikeaa, epämiellyttävää myös. On todellakin naisen oma asia hankkiutua sellaiseen psyykkiseen ja fyysiseen tilaan, että hän saa orgasmin miehensä kanssa. Harva mieskään asettuu lahnana sängylle ja odottaa, että nainen hoitaa kaiken - ja alkaa sitten mököttää, jos hän ei saakaan orgasmia. Aivan niin kuin mies nussii siihen asti, että saa orgasmin, naisen tulee hankkiutua orgasmin mahdollistavaan tilaan jo ennen yhdyntää, jos mies on herkempi laukeamaan kuin nainen. Vastuu on sinulla.
Mielestäni mies saa lopettaa kun nainen on tullut vähintään kolme kertaa.
Niin minä ainakin teen. Jos ei mies siihen pysty, niin kotiin kasvamaan.
Tosiasia on se että kuka haluaa oppii hallitsemaan omaa tulemistaan.
Vähän treeniä se vaatii - mutta siksihän kannattaakin kääntyä kokeneimpien miesten puoleen kun haluaa kunnon tyydytystä. Vai mitä, arvon Naiset?
- StevemcQ
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:36"]
Kyllä. Ja eiköhän luonto ole tarkoittanutkin, että yhdyntä tuo nautinnon naisellekin. Opetteluahan se vaatii sekä mieheltä, että naiselta, mutta se kannattaa. Täällä lukemieni viestien mukaan ihmettelen, miksi jotkut tyytyvät sormiin tai kieleen. Siksikö, ettei mies halua opetella kestävyyttä?
[/quote]
Vai siksi, ettei nainen halua opetella tulemaan nopeammin? Kysehän on vain siitä kummin päin asiaa katsoo.
[/quote]
Jos luonnon tarkoituksista puhutaan, niin miehen ejakulaatio yhdynnässä on se koko seksin juttu. Naisen orgasmi on kiva, tiivistää parisuhdetta ja niin pois päin, mutta ei millään tavalla välttämätön. Ja suurin osa naisista ei saakaan yhdynnässä orgasmia. Miehet jotka toistuvasti eivät saa orgasmia yhdynnässä on karsiutunut aika tehokkaasti pois ilmeisistä syistä.