Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mies saa lopettaa seksin kesken

Vierailija
04.05.2015 |

mutta nainen ei? Kauheta kauhistelua, jos nainen lopettaa yhdynnän oman orgasminsa jälkeen, mutta jos mies lopettaa niin se on ihan normaalia. Miksi ihmeessä? Aina sanotaan, että on naisen syy, jos ei tyydyty minuuttimunan kanssa, niin eikö se ole samalla lailla miehen syy, jos ei tule naisen kanssa samaan aikaan? Saavat miehetkin maistaa omaa lääkettään joskus.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:26"]

mutta nainen ei? Kauheta kauhistelua, jos nainen lopettaa yhdynnän oman orgasminsa jälkeen, mutta jos mies lopettaa niin se on ihan normaalia. Miksi ihmeessä? Aina sanotaan, että on naisen syy, jos ei tyydyty minuuttimunan kanssa, niin eikö se ole samalla lailla miehen syy, jos ei tule naisen kanssa samaan aikaan? Saavat miehetkin maistaa omaa lääkettään joskus.

Miks nainen saa lopettaa leikin kesken... Kun omansa on saanut!!! :-( Siis, nainen kun sai orkkunsa ja sen jälkeen nukahti!!!) Ja mä en saanut mitään...! Tai siis sain suihin, mutta ei se panetusta vienyt! ) No, pikku opetus siis paikallaan...! Taas toimi! Siis, nainen nukahti ja mä menin pubiin kajalle ja omaan kotiin... Nainen soittaa aamulla itku kurkussa että minkä häivyin...! Kummasti opetus meni perille, sen jälkeen muisti minutkin...! :-P

[/quote]

Vierailija
2/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oikeudet molemmille. Jos mies voi lopettaa yhdynnän saatuaan tyydytyksen välittämättä siitä saiko nainen vai ei, niin nainen voi tehdä saman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että on naisen syy, jos ei tyydyty minuuttimunan kanssa

[/quote]

Anteeksi vaan mutta missä näin sanotaan. 

Ja mikä ihme on tällaisessa "maistaa omaa lääkettään" mentaliteetissa. Kyllä on kurjat suhteet jos ne perustuvat kostoon ja toiselle "näyttämiseen". 

itse nautin kumppanini tyydyttämisestä. 

m38

Vierailija
4/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vallankäytön ja satuttamisen välineenä. Mahtaa heillä olla hyvin toimiva parisuhde.

Ei sitten tullut mieleen esittää miehelle palautetta toiminnasta? Jos harrastatte yhden yön suhteita niin saatte tietenkin mitä verkkoon sattuu kulloinkin tarttumaan mutta parisuhteessa sen toisen osapuolen kanssa pitää voida keskustella seksistä. Tuo keskustelu kannattaa käydä muulloin kuin heti ennen tai jälkeen seksin harrastamisen.

Vierailija
5/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:24"]

[/quote]

Ja mikä ihme on tällaisessa "maistaa omaa lääkettään" mentaliteetissa. Kyllä on kurjat suhteet jos ne perustuvat kostoon ja toiselle "näyttämiseen". 

m38

[/quote]

Eli jatkat yhdyntää oman laukeamisesi jälkeen? Ja jos et jatka, niin millä perusteella oletat, että nainen jatkaisi?

Vierailija
6/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmaan on ero onko parisuhteesta vai yhdenillan jutusta kyse. Yhdenillanjutuissa olen jättänyt kesken ennen kuin mies on tullut, mutten tosin tullut itsekään. Oman miehen kanssa molempien nautinto on niin tärkeä, että lopetaan vasta kun molemmat on saaneet mitä halusivat.

Vierailija
7/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:22"]

[/quote]

m38

[/quote]

Eli jatkat yhdyntää oman laukeamisesi jälkeen? Ja jos et jatka, niin millä perusteella oletat, että nainen jatkaisi?

[/quote]

Noh, mistä miinuksia? Jos sanoo, että tyydyttää naisensa, tarkoittaa se, että pystyy jatkamaan laukeamisen jälken.

Vierailija
8/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:19"]

[/quote]

m38

[/quote]

[/quote]

Noh, mistä miinuksia? Jos sanoo, että tyydyttää naisensa, tarkoittaa se, että pystyy jatkamaan laukeamisen jälken.

[/quote]

Öh? Miksi kuvittelette että ainoa tapa tyydyttää nainen on jatkaa yhdyntää? Orkun saamisen kannalta moni muu tapa on paljon tehokkaampi kun suuri osa ei saa orgasmia yhdynnästä muutenkaan. Miehillä on sormet, kieli ja monella myös yöpöydän laatikossa vähintäänkin pieni klitoriksen kiusaamiseen sopiva suristin.

Vierailija
9/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

terve webbi-idiootti. Kiukkuinen kommenttisi on tyypillinen mussutusviesti, joka ei mitenkään koske lainaamaasi tekstiä. Missä kohtaa oletan tekstissäni kenenkään jatkamisesta mitään? Kunhan a) kysyn että missä minuuttimunat hyväksytään/pidetään naisen ongelmana ja b) kommentoin, että "samalla mitalla takaisin"-mentaliteetti on merkki aika paskasta suhtautumisesta parisuhteeseen. 

Ja kyllä jatkan/jatkaisin oman laukeamiseni jälkeen - tietysti fysiologia sanelee, että jatkamista joutuu joskus tekemään eri tavalla. 

Vierailija
10/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

m38

[/quote]

[/quote]

[/quote]

miinuksia siitä, että mikään tekstissäni ei viittaa laukeamisen jälkeen jatkamiseen. Lukutaitosi on paska. En edes sanonut tyydyttäväni naiseni (minkä kyllä teen) sanoin vain nauttivani siitä. Missään en sanonut että jatkaisin laukeamiseni jälkeen - miten ihmeessä veditä tämän johtopäätöksen on vastoin logiikkaa, mutta noudatta webbimusstuksen ohjeistusta täysin. 
huomaa: a) saattaapi olla että nainen laukeaa vasta miehen jälkeen b) tyydyttyminen on ihan jotain muuta kuin laukeamisten laskemista c) jotkut ihmiset saavta parhaan tyydytyksen muualta kuin yhdynnästä

ei mulla muuta - just nyt. 

m38

Vierailija
11/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tapahtuuko tuollaista useinkin, että nainen laukeaa ennen miestä yhdynnässä? Meillä varmaankin 1/10 kerrasta saan ennen miestä (ja ainoa asento on olla miehen päällä) ja kyllä mies yleensä alkaa siinä vaiheessa purkaantua myös. Jos mies jäisi vaille ottaisin lopuksi suihin, ellei paikat enää kestäisi "jyystöä". En saa joka kerralla yhdynnässä itse, mutta ennen sitä sormilla tai leluilla. Täsyin ilman olen jäänyt hyvin harvoin ja silloin on syynä ollut oma keskittyimisen puute.

Vierailija
12/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:24"]

[/quote]

m38

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Öh? Miksi kuvittelette että ainoa tapa tyydyttää nainen on jatkaa yhdyntää? Orkun saamisen kannalta moni muu tapa on paljon tehokkaampi kun suuri osa ei saa orgasmia yhdynnästä muutenkaan. Miehillä on sormet, kieli ja monella myös yöpöydän laatikossa vähintäänkin pieni klitoriksen kiusaamiseen sopiva suristin.

[/quote]

Koska minun kohdallani se on ainut tapa. Tyydyttäminen ei ole pelkäsään orgasmin saantia vaan minä tyydytyn myös siitä, että saan nauttia yhdynnästä ja sen aiheuttamasta mielihyvästä. Itse yhdyntä siis tuottaa minulle mielihyvää, ilman orgasmiakin. Ja toisekseen, minä en nauti leluista, en käsistä, en sormista. En nauti klitoriksen SUORASTA koskettamisesta. Siksi miehen pitää jatkaa yhdyntää niin kauan että minä saan tyydytyksen, muuten en seksiä jaksa harrastaa.

Vierailija
13/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:24"]

[/quote]

m38

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koska minun kohdallani se on ainut tapa. Tyydyttäminen ei ole pelkäsään orgasmin saantia vaan minä tyydytyn myös siitä, että saan nauttia yhdynnästä ja sen aiheuttamasta mielihyvästä. Itse yhdyntä siis tuottaa minulle mielihyvää, ilman orgasmiakin. Ja toisekseen, minä en nauti leluista, en käsistä, en sormista. En nauti klitoriksen SUORASTA koskettamisesta. Siksi miehen pitää jatkaa yhdyntää niin kauan että minä saan tyydytyksen, muuten en seksiä jaksa harrastaa.
[/quote]

Olet ehkä vähän vaikea tapaus ja luot kumppanillesi paineita. Jos löydät sopivan kumppani, sehän on hienoa. Mutta kyllä vaativuutesi rajaa hyvien seksikumppanien määrää oleellisesti. Mitä itse kysymykseen tulee: ei mies saa lopettaa SEKSIÄ kesken. Yhdyntä loppuu silloin, kun miehen erektio loppuu. Uusintaahan voi yrittää, jos haluaa.

N31

Vierailija
14/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin pitäisi loppua ennen naisen tyydytystä. Yhdyntä kyllä loppuu jos on loppuakseen. Fiksu mies kyllä huomaa, jos nainen jää vaille ja jatkaa sopivalla tavalla naisensa nautinnon loppuun. Meillä ainakin on näin. Mieheni ei ole mikään kone, joka jaksaa loputtomiin. Joskus saadaan samaan aikaan ja se on upeaa, mutta aina ei siihen päästä.

Vierailija
15/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet ehkä vähän vaikea tapaus ja luot kumppanillesi paineita. Jos löydät sopivan kumppani, sehän on hienoa. Mutta kyllä vaativuutesi rajaa hyvien seksikumppanien määrää oleellisesti. Mitä itse kysymykseen tulee: ei mies saa lopettaa SEKSIÄ kesken. Yhdyntä loppuu silloin, kun miehen erektio loppuu. Uusintaahan voi yrittää, jos haluaa. N31"

Hyva ja asiallinen kommentti!

Vierailija
16/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:19"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:22"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:24"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:26"]  Aina sanotaan, että on naisen syy, jos ei tyydyty minuuttimunan kanssa [/quote] Anteeksi vaan mutta missä näin sanotaan.  Ja mikä ihme on tällaisessa "maistaa omaa lääkettään" mentaliteetissa. Kyllä on kurjat suhteet jos ne perustuvat kostoon ja toiselle "näyttämiseen". 

m38

[/quote] Eli jatkat yhdyntää oman laukeamisesi jälkeen? Ja jos et jatka, niin millä perusteella oletat, että nainen jatkaisi? [/quote] Noh, mistä miinuksia? Jos sanoo, että tyydyttää naisensa, tarkoittaa se, että pystyy jatkamaan laukeamisen jälken. [/quote] Öh? Miksi kuvittelette että ainoa tapa tyydyttää nainen on jatkaa yhdyntää? Orkun saamisen kannalta moni muu tapa on paljon tehokkaampi kun suuri osa ei saa orgasmia yhdynnästä muutenkaan. Miehillä on sormet, kieli ja monella myös yöpöydän laatikossa vähintäänkin pieni klitoriksen kiusaamiseen sopiva suristin. [/quote]   Koska minun kohdallani se on ainut tapa. Tyydyttäminen ei ole pelkäsään orgasmin saantia vaan minä tyydytyn myös siitä, että saan nauttia yhdynnästä ja sen aiheuttamasta mielihyvästä. Itse yhdyntä siis tuottaa minulle mielihyvää, ilman orgasmiakin. Ja toisekseen, minä en nauti leluista, en käsistä, en sormista. En nauti klitoriksen SUORASTA koskettamisesta. Siksi miehen pitää jatkaa yhdyntää niin kauan että minä saan tyydytyksen, muuten en seksiä jaksa harrastaa. [/quote] Olet ehkä vähän vaikea tapaus ja luot kumppanillesi paineita. Jos löydät sopivan kumppani, sehän on hienoa. Mutta kyllä vaativuutesi rajaa hyvien seksikumppanien määrää oleellisesti. Mitä itse kysymykseen tulee: ei mies saa lopettaa SEKSIÄ kesken. Yhdyntä loppuu silloin, kun miehen erektio loppuu. Uusintaahan voi yrittää, jos haluaa. N31

[/quote]

En ole vaativa tapaus :D Vaan haluan kunnollisen ja pitkän yhdynnän. Ja toki yhdyntä voi loppua silloin kun erektio loppuu. Samoin se sitten loppuu välittömästi kun minä olen saanut, oli mies saanut tai ei.

Vierailija
17/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:59"]

Ei seksin pitäisi loppua ennen naisen tyydytystä. Yhdyntä kyllä loppuu jos on loppuakseen. Fiksu mies kyllä huomaa, jos nainen jää vaille ja jatkaa sopivalla tavalla naisensa nautinnon loppuun. Meillä ainakin on näin. Mieheni ei ole mikään kone, joka jaksaa loputtomiin. Joskus saadaan samaan aikaan ja se on upeaa, mutta aina ei siihen päästä.

[/quote]

Huoh. Miten vaikeaa on tajuta, että osa naisista ei tykkää suu-tai käsiseksistä? Jos yhdyntä loppuu se tarkoittaa mulle samaa kuin seksi loppuu. En halua että klitorista kosketellaan suoraan, en halua käsiä alapäähän enkä halua seksileluja. Koska ne ei tunnu hyvältä! Miksi harrastaisin sellaista seksiä josta en nauti!?
Koittakaa nyt tajuta, että osa naisista ei saa MITÄÄN mistään muusta kuin yhdynnästä.

Vierailija
18/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:19"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:22"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:24"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:26"]  Aina sanotaan, että on naisen syy, jos ei tyydyty minuuttimunan kanssa [/quote] Anteeksi vaan mutta missä näin sanotaan.  Ja mikä ihme on tällaisessa "maistaa omaa lääkettään" mentaliteetissa. Kyllä on kurjat suhteet jos ne perustuvat kostoon ja toiselle "näyttämiseen". 

m38

[/quote] Eli jatkat yhdyntää oman laukeamisesi jälkeen? Ja jos et jatka, niin millä perusteella oletat, että nainen jatkaisi? [/quote] Noh, mistä miinuksia? Jos sanoo, että tyydyttää naisensa, tarkoittaa se, että pystyy jatkamaan laukeamisen jälken. [/quote] Öh? Miksi kuvittelette että ainoa tapa tyydyttää nainen on jatkaa yhdyntää? Orkun saamisen kannalta moni muu tapa on paljon tehokkaampi kun suuri osa ei saa orgasmia yhdynnästä muutenkaan. Miehillä on sormet, kieli ja monella myös yöpöydän laatikossa vähintäänkin pieni klitoriksen kiusaamiseen sopiva suristin. [/quote]   Koska minun kohdallani se on ainut tapa. Tyydyttäminen ei ole pelkäsään orgasmin saantia vaan minä tyydytyn myös siitä, että saan nauttia yhdynnästä ja sen aiheuttamasta mielihyvästä. Itse yhdyntä siis tuottaa minulle mielihyvää, ilman orgasmiakin. Ja toisekseen, minä en nauti leluista, en käsistä, en sormista. En nauti klitoriksen SUORASTA koskettamisesta. Siksi miehen pitää jatkaa yhdyntää niin kauan että minä saan tyydytyksen, muuten en seksiä jaksa harrastaa. [/quote] Olet ehkä vähän vaikea tapaus ja luot kumppanillesi paineita. Jos löydät sopivan kumppani, sehän on hienoa. Mutta kyllä vaativuutesi rajaa hyvien seksikumppanien määrää oleellisesti. Mitä itse kysymykseen tulee: ei mies saa lopettaa SEKSIÄ kesken. Yhdyntä loppuu silloin, kun miehen erektio loppuu. Uusintaahan voi yrittää, jos haluaa. N31

[/quote]

siis minkä mä sille voin jos en saa fyysisesti nautintoa muusta kuin yhdynnästä? tajuatko ettei kaikkien naisten pimpit ole samanlaisia, eikä kaikki nauti klitoriksen suorasta koskettamisesta??

Vierailija
19/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

m38

[/quote]

siis minkä mä sille voin jos en saa fyysisesti nautintoa muusta kuin yhdynnästä? tajuatko ettei kaikkien naisten pimpit ole samanlaisia, eikä kaikki nauti klitoriksen suorasta koskettamisesta??

Vierailija
20/82 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monen naisen toive olisi saada paras nautinto juurikin yhdynnästä. En saa mitään esim. nuolemisesta, vaan mies sisälläni tuo nautinnon. Siinä yhdistyy läheisyys, lämpö ja kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi