miksi mies saa lopettaa seksin kesken
mutta nainen ei? Kauheta kauhistelua, jos nainen lopettaa yhdynnän oman orgasminsa jälkeen, mutta jos mies lopettaa niin se on ihan normaalia. Miksi ihmeessä? Aina sanotaan, että on naisen syy, jos ei tyydyty minuuttimunan kanssa, niin eikö se ole samalla lailla miehen syy, jos ei tule naisen kanssa samaan aikaan? Saavat miehetkin maistaa omaa lääkettään joskus.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:26"]
Aina sanotaan, että on naisen syy, jos ei tyydyty minuuttimunan kanssa
[/quote]
Anteeksi vaan mutta missä näin sanotaan.
Ja mikä ihme on tällaisessa "maistaa omaa lääkettään" mentaliteetissa. Kyllä on kurjat suhteet jos ne perustuvat kostoon ja toiselle "näyttämiseen".
itse nautin kumppanini tyydyttämisestä.
m38
[/quote]
Eli jatkat yhdyntää oman laukeamisesi jälkeen? Ja jos et jatka, niin millä perusteella oletat, että nainen jatkaisi?
[/quote]
Noh, mistä miinuksia? Jos sanoo, että tyydyttää naisensa, tarkoittaa se, että pystyy jatkamaan laukeamisen jälken.
[/quote]
Mistä ihmeestä NO 7:lle alapeukutuksia. Pitäähän siitä huolen pitää että nainenkin saa orgasmin. Jos saan ennemmin orgasmin kun vaimoni, niin ainakin kielellä nuolemisella ja näykkimällä klitorista ja käsinainnilla hän saa. Tuntuu kuulemma taivaallisen ihanalta ja niin minustakin. Vaimoni ottaa tämän jälkeen kullini suuhunsa ja toinen kierros voi alkaaM50+.
[/quote]
Mutta kai tajuat, että kaikki ei saa käsillä tai suulla? Minä saan nautintoa vain miehen peniksestä, yhdynnässä.
[/quote]
Miksi miinus!!? pitääkä kaikkien naisten pakolla tykätä suu-ja käsiseksistä???
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:25"]
Anteeksi mutta miten niin nainen ei saa lopettaa yhdyntää kesken? Herranen aika sentään! Seksin saa lopettaa kuka tahansa koska tahansa, ei ole koskaan pakko jatkaa jos alkaa tuntua pahalta.
Jos minuun alkaa esim. sattua kesken yhdynnän koska paikat on hellänä orgasmin takia, niin totta hitossa silloin lopetetaan ja hoidetaan mies loppuun jotenkin muuten kuin yhdynnällä. Ei maata hampaat irvessä ajattelemassa käsilaukkuja.
[/quote]
tottakai saakin, mutta toisessa ketjussa sanottiin, että naisen saa raiskata jos hän lopettaa kesken yhdynnän. mies sen sijaan saa lopettaa koska vaan, koska on mies.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:25"]
Anteeksi mutta miten niin nainen ei saa lopettaa yhdyntää kesken? Herranen aika sentään! Seksin saa lopettaa kuka tahansa koska tahansa, ei ole koskaan pakko jatkaa jos alkaa tuntua pahalta.
Jos minuun alkaa esim. sattua kesken yhdynnän koska paikat on hellänä orgasmin takia, niin totta hitossa silloin lopetetaan ja hoidetaan mies loppuun jotenkin muuten kuin yhdynnällä. Ei maata hampaat irvessä ajattelemassa käsilaukkuja.
[/quote]
tottakai saakin, mutta toisessa ketjussa sanottiin, että naisen saa raiskata jos hän lopettaa kesken yhdynnän. mies sen sijaan saa lopettaa koska vaan, koska on mies.
[/quote]
No tuohan nyt on aivan sairasta, ei todellakaan (toivottavasti) kerro mitään enemmistön ajatuksista.
Ei se mies sitä paitsi kuole siihen jos ei laukeakaan. Minulla on seksuaalisen väkivallan uhriksi joutumisen takia ollut kertoja kun alkaa tulla tosi paha olo kesken seksin, en ole uskaltanut sanoa mitään koska hyväksikäytetty lapsi ja vaikea löytää omia rajojaan, ja tällöin mies on aina huomannut etten nauti ja lopettanut.
Ei miehet ole mitään apinoita jotka eivät saa rauhaa ennen kuin saavat ruikkia jonkun reikään, vastahakoiseen tai ei.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:46"]Niin et voi yleistää. Sehän riippuu niin naisesta ja muutenkin seksin laadusta vetäytyykö mies laukeamisen jälkeen vai ei. Mielestäni ei ole vertailukelpoista vertailla miehen ja naisen orgasmeja koska oletan että mies saa aina jokatapauksessa, mutta nainen ei välttämättä saa vaikka kuinka kauan sitä yrittää. Tosin jos oikein horovittu yh-äiti josta mulla on kokemusta niin ei välttämättä mieskään laukea, näin on päässyt käymään. En ymmärrä tilannetta jossa mies ei laukea ja nainen alkaa kysellä miks sä et laukee ethän sä edes saanu? Nainen syyllistää heti, mutta mies pitää asiaa luonnollisena jos nainen ei saa. Mies 30v [/quote] Mulla kun sattuneesta syystä on tuosta horovitusta kokemusta niin sanoisin, että oman kokemukseni mukaan (enkä ole tietenkään kaikkia suomen miehiä nainut) seksi on miehellekin paljon muutakin kuin kalun stimulointia. Jos tilanne on kiihottava ja aivot lähtevät leikkiin mukaan täysillä kierroksilla, orgasmikin tulee helposti riippumatta siitä pillun aiheuttamasta stimulaatiosta. Ja en tosiaan yleistä, mutta minulle on sattunut kohdalle tällaisia miehiä. Ikinä ei ole tarvinnut vielä miehen laukeamattomuuden takia nousta kahvipöytään:) Oman kylläkin. N31
[/quote]
Totta että ajatus puoli myös vaikuttaa, mutta en kyllä pysty ite laukeamaan jos ei tunnu hyvältä, sama miltä näyttää tai mitä ajattelee mutta tuntuma pitää olla. Enempi on niinpäin että tuntuu liianki hyvältä ja joutuu ajattelemaan välillä jotain ihan muuta ku seksiä että ei laukeais. Siihen että kestää monta kierrosta peräkkäin vaatii sekä hyvän näkymän että hyvän tuntuman, paljon muutakin aivotoimintaan... Mies 30v
[/quote]
Saanko kysyä, että millainen alapää ei tunnu hyvältä? Onko kyseessä enemmänkin lihasten käytön ongelmat vai se luontainen löysyys? Olen nyt kuullut ihan kasvokkain kahden miehen sanovan, että eivät pysty laukeamaan flesuun, koska niissä ei ole "liikettä ja eloa" vaikka vaimoja paljon tiukempia ovatkin. Tiedän, että molemmat vaimot jumppaa paljon. Onko sillä tuntumaan niin suuri merkitys?
N31
Molemmat puuttuu sekä lihakset että muuten löysä, toinen löysty synnyttäessä ja toisesta en tiedä, mutta uskon että sama homma. Jos et miehenä tunne koska oot sisällä on vaikea nauttia... jos naisella on tiukka kuten esim mun vaimolla niin ei niitä lihaksia tarvita puristamaan lisää. Mulla ei oo kokemusta flesusta, en omista sellaista, mutta uskon että jos se hyvältä tuntuis laukeaisin varmasti? Tarvii liikeen? Miten he panevat sitten jos on lahna nainen? Mies 30v
[/quote]
Miinus siitä, että yleistät perusteettomasti. Vaatiessasi pitkäkestoista yhdyntää ja yhdyntäorgasmia mutta ei klitoriksen kiihoittamista suulla tai käsin kuulut selkeästi vähemmistöön naisista. Esität vaatimuksesi kuitenkin yleistäen koskemaan kaikkia miehiä ja arvotat kaikki miehet tuon vaatimuksen perusteella. Kutsut minuuttimuniksi miehiä, joiden kesto yhdynnässä on aivan normaali. Samalla perusteellahan sinua voisi asiattomasti haukkua tuntipilluksi.
Muistutit viestissäsi siitä että kaikki naiset ovat erilaisia mutta kuitenkin kirjoitat ikäänkuin vain sinun halusi ja sinun tapasi saada seksistä tyydytystä olisi se ainoa oikea miehen mitta. Sinun kannaltasi näin varmaan onkin, mutta suurimman osan naisista kannalta kirjoittamasi ei pidä paikkaansa. Suurin osa nauttii klitoriksen käsittelystä seksin aikana ja suurin osa saa siitä orgasmin helpommin kuin pelkästä yhdynnästä.
Siitä yleistämisestä siis miinusta.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:36"]Molemmat puuttuu sekä lihakset että muuten löysä, toinen löysty synnyttäessä ja toisesta en tiedä, mutta uskon että sama homma. Jos et miehenä tunne koska oot sisällä on vaikea nauttia... jos naisella on tiukka kuten esim mun vaimolla niin ei niitä lihaksia tarvita puristamaan lisää. Mulla ei oo kokemusta flesusta, en omista sellaista, mutta uskon että jos se hyvältä tuntuis laukeaisin varmasti? Tarvii liikeen? Miten he panevat sitten jos on lahna nainen? Mies 30v
[/quote]
No, toinen on oma mieheni ja toinen hyvä ystäväni, joka muakin pääsiäisenä polkas:) Eikä todellakaan olla kumpikaan lahnoja:D Mutta siis, ollaan ystävättäreni kanssa kovia jumppaamaan ja muutenkin harjoittamaan pilkuja. Siitäkin puuhasta saa melkein harrastuksen:) Ja minä en tietoisesti puristele lihaksiani yhdynnässä, mutta molemmat ukot olivat sitä mieltä, että ne lihakset vain liikkuvat siitä huolimatta. Käyttivät sanaa "eläväinen pillu". Siis toosa supistelee naidessa alusta loppuun ihan itsekseen ja omaan tahtiinsa ja orgasmin aikaan sitten voimakkaammin ja rytmikkäämmin. En ollut sitä koskaan itse huomannut, mutta toki pinkaisin saunasta ulos ja huikkasin ystävättärelleni, että "hei, meillä on eläväiset vitut":D Kaikkea sitä kuulee ku vanhaks elää.
N31
Suurin osa naisista ei saa orgasmia pelkästä yhdynnästä.
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/orgasmihairiot
Orgasmin saaminen naisillla
Naisista vain pieni osa (20-25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena. Tällä ei ole mitään tekemistä orgasmihäiriön kanssa. Orgasmin saamiseen yhdynnän yhteydessä tarvitaan lähes aina lisästimulaatiota esim. käsin suoritetttuna klitoriksen kiihottamisena. Mikäli yhdyntään liitetään käsin suoritettu stimulaatio, orgasmin saa jo 70 % naisista. Orgasmin todennäköisyys kasvaa edelleen, jos yhdyntään liittyy suuseksiä. Kaikkein varmin tapa orgasmin saamiseen on yhdistetty käsi- ja suuseksi, joita käyttäen 90 % naisista saa orgasmin. Naisista noin 10 % pystyy saamaan yhdynnän aikana useamman kuin yhden orgasmin.Tällöin nainen pystyy stimuloitumaan uudelleen lähes välittömästi orgasmin jälkeen ja saamaan uuden orgasmin, usein helpommin kuin ensimmäisen.
http://www.kauneusjaterveys.fi/artikkeli/naisen-orgasmi-pitka-ja-mahtava-lue-faktat
4. NOIN 75 PROSENTTIA MIEHISTÄ laukeaa joka kerran harrastaessaan seksiä. Naisen orgasmi on satunnaisempi. 10–25 prosenttia saa sen yhdynnässä aina. Kolme neljästä naisesta ei saavuta sitä koskaan ilman klitoriksen stimulointia. Noin joka kymmenes ei koe orgasmia millään ilveellä, eli hän kärsii niin kutsutusta anorgasmiasta. Kaksostutkimukset vihjaavat, että naisen orgasmiherkkyys on ainakin jossain määrin geneettistä.Orgasmin puute ei tarkoita sitä, että nainen ei nauttisi seksistä: hyväily ja kiihottuminen voivat tuottaa syvää mielihyvää ilman laukeamistakin.
Juurihan tästä samasta äsken keskusteltiin:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4433195/ketju/kuinka_moni_nainen_taalla_ei_saa_orgasmia_yhdynnassa
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:41"]
Tutkimusten mukaan hyvin harva saa orgasmin pelkästä yhdynnästä. Olikohan kolme kymmenestä. Usein tarvitaan klitoris kontakti...
Teemalta tuli aikoinaan dokumentti aiheesta. Sen mukaan jakauma meni suurin piirtein näin.
1/10 ei saa koskaan, edes omin käsin
1-2/10 jos ovat yksin kotona (ei muita kotosalla)
4-5/10 kun sormet/pöristin apuna
3-4/10 normi tyylillä
Tutkivat myös emättimen ja virtsaputken väliin jäävän kudoksen määrää ultralla. Jos sitä oli alle 10 mm, tyyliin 7-8 mm ei orkkuja näkynyt eikä kuulunut. Ilmeisesti väliin ei mahdu tarpeeksi isoa hermokudos klönttiä (g-piste), mikäli putkien etäisyys on liian pieni.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:36"]Molemmat puuttuu sekä lihakset että muuten löysä, toinen löysty synnyttäessä ja toisesta en tiedä, mutta uskon että sama homma. Jos et miehenä tunne koska oot sisällä on vaikea nauttia... jos naisella on tiukka kuten esim mun vaimolla niin ei niitä lihaksia tarvita puristamaan lisää. Mulla ei oo kokemusta flesusta, en omista sellaista, mutta uskon että jos se hyvältä tuntuis laukeaisin varmasti? Tarvii liikeen? Miten he panevat sitten jos on lahna nainen? Mies 30v [/quote] No, toinen on oma mieheni ja toinen hyvä ystäväni, joka muakin pääsiäisenä polkas:) Eikä todellakaan olla kumpikaan lahnoja:D Mutta siis, ollaan ystävättäreni kanssa kovia jumppaamaan ja muutenkin harjoittamaan pilkuja. Siitäkin puuhasta saa melkein harrastuksen:) Ja minä en tietoisesti puristele lihaksiani yhdynnässä, mutta molemmat ukot olivat sitä mieltä, että ne lihakset vain liikkuvat siitä huolimatta. Käyttivät sanaa "eläväinen pillu". Siis toosa supistelee naidessa alusta loppuun ihan itsekseen ja omaan tahtiinsa ja orgasmin aikaan sitten voimakkaammin ja rytmikkäämmin. En ollut sitä koskaan itse huomannut, mutta toki pinkaisin saunasta ulos ja huikkasin ystävättärelleni, että "hei, meillä on eläväiset vitut":D Kaikkea sitä kuulee ku vanhaks elää. N31
[/quote]
Sehän on hyvä että on eläväinen vittu:D Muutamalle olis sopinu hyvin jos olis sanonu että on kuolevainen vittu, haju oli ainakin niin kuoleman rajamailta:D Ei sulla sitten ihan horo ole jos miehet jotain tuntee, sana horo voi olla laaja käsite. Mutta jos tarpeeksi löysä on voi mieskin jäädä laukeamatta. Mies 30v
Mun mielestä sormet tai kieli ei koskaan voita yhdyntää. En antaisi miehelle pillua lainkaan, jos sormilla tuntuisi parhaalta. Voisin siinä tapauksessa hoitaa miehen suuseksillä joka kerralla.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:36"]Molemmat puuttuu sekä lihakset että muuten löysä, toinen löysty synnyttäessä ja toisesta en tiedä, mutta uskon että sama homma. Jos et miehenä tunne koska oot sisällä on vaikea nauttia... jos naisella on tiukka kuten esim mun vaimolla niin ei niitä lihaksia tarvita puristamaan lisää. Mulla ei oo kokemusta flesusta, en omista sellaista, mutta uskon että jos se hyvältä tuntuis laukeaisin varmasti? Tarvii liikeen? Miten he panevat sitten jos on lahna nainen? Mies 30v [/quote] No, toinen on oma mieheni ja toinen hyvä ystäväni, joka muakin pääsiäisenä polkas:) Eikä todellakaan olla kumpikaan lahnoja:D Mutta siis, ollaan ystävättäreni kanssa kovia jumppaamaan ja muutenkin harjoittamaan pilkuja. Siitäkin puuhasta saa melkein harrastuksen:) Ja minä en tietoisesti puristele lihaksiani yhdynnässä, mutta molemmat ukot olivat sitä mieltä, että ne lihakset vain liikkuvat siitä huolimatta. Käyttivät sanaa "eläväinen pillu". Siis toosa supistelee naidessa alusta loppuun ihan itsekseen ja omaan tahtiinsa ja orgasmin aikaan sitten voimakkaammin ja rytmikkäämmin. En ollut sitä koskaan itse huomannut, mutta toki pinkaisin saunasta ulos ja huikkasin ystävättärelleni, että "hei, meillä on eläväiset vitut":D Kaikkea sitä kuulee ku vanhaks elää. N31
[/quote]
Sehän on hyvä että on eläväinen vittu:D Muutamalle olis sopinu hyvin jos olis sanonu että on kuolevainen vittu, haju oli ainakin niin kuoleman rajamailta:D Ei sulla sitten ihan horo ole jos miehet jotain tuntee, sana horo voi olla laaja käsite. Mutta jos tarpeeksi löysä on voi mieskin jäädä laukeamatta. Mies 30v
[/quote]
No tietenkin tuntee:D Mutta tunne ei ehkä ole kovinkaan puristava. Paitsi tietenkin kunnon akantappajaa minunkin värkkini puristais ihan varmasti. Ja saan kyllä lihaksilla kovankin puristuksen, mutta se on sitten vain miestä varten. Itseäni sellainen tahallinen ja hallittu puristelu häiritsee. Mutta horahtanut mun toosani joka tapauksessa on:D Eihän horoperseellä muuta voi ollakaan:) On sitä varmasti paljon väljempiäkin olemassa. Mulla ei noita hajuhaittoja kyllä ole enkä oikeasti osaa/halua edes kuvitella, miltä kunnon kuollut tussu haisee. Otan osaa:) Naikko kuitenkin hajusta huolimatta?
N31
Ihan samasta syystä saa, kun kuollut saa jättäytyä pois töistä ilmoittamatta pomolle asiasta.
Saa nainenkin, mutta selkeästi ikäväähän tuollainen käytös olisi naisen osalta. Naiset ja miehet on erilaisia, ainakin sukuelinten anatomian ja fysiologian suhteen.
[quote author="Max Pp" time="05.05.2015 klo 13:49"]
[/quote]
Miinus siitä, että yleistät perusteettomasti. Vaatiessasi pitkäkestoista yhdyntää ja yhdyntäorgasmia mutta ei klitoriksen kiihoittamista suulla tai käsin kuulut selkeästi vähemmistöön naisista. Esität vaatimuksesi kuitenkin yleistäen koskemaan kaikkia miehiä ja arvotat kaikki miehet tuon vaatimuksen perusteella. Kutsut minuuttimuniksi miehiä, joiden kesto yhdynnässä on aivan normaali. Samalla perusteellahan sinua voisi asiattomasti haukkua tuntipilluksi.
Muistutit viestissäsi siitä että kaikki naiset ovat erilaisia mutta kuitenkin kirjoitat ikäänkuin vain sinun halusi ja sinun tapasi saada seksistä tyydytystä olisi se ainoa oikea miehen mitta. Sinun kannaltasi näin varmaan onkin, mutta suurimman osan naisista kannalta kirjoittamasi ei pidä paikkaansa. Suurin osa nauttii klitoriksen käsittelystä seksin aikana ja suurin osa saa siitä orgasmin helpommin kuin pelkästä yhdynnästä.
Siitä yleistämisestä siis miinusta.
[/quote]
Normaali yhdyntä ei todellakaan ole mikään minuutin kestävä räpellys. Useampi nainen saisi yhdynnästä nautintoa jos yhdyntä edes kestäisi säädyllisen ajan eli yli kymmenen minuuttia. Ja ei tuo yli kymmenen minuuttia edes ola kauhean kauaa, moni mies jaksaa kauemminkin. Enkä todellakaan ole vähemmistössä, moni nainen rakastaa yhdyntää.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:18"]
Mun mielestä sormet tai kieli ei koskaan voita yhdyntää. En antaisi miehelle pillua lainkaan, jos sormilla tuntuisi parhaalta. Voisin siinä tapauksessa hoitaa miehen suuseksillä joka kerralla.
[/quote]
Näinpä. Miksi edes harrastaa yhdyntää, jos se ei tunnu hyvältä?
Laittamalla useampia skordareita jorman päälle tuntoherkkyys pienenee radikaalisti ja voi jyystää vaikka tuntikaupalla kunnes nainen alkaa kypsyä. Sitten viimeistely paljaalla minuuttimunalla. Tässä minuuttimuna on todellista valttia.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:52"]
Laittamalla useampia skordareita jorman päälle tuntoherkkyys pienenee radikaalisti ja voi jyystää vaikka tuntikaupalla kunnes nainen alkaa kypsyä. Sitten viimeistely paljaalla minuuttimunalla. Tässä minuuttimuna on todellista valttia.
[/quote]
Tai sitten mies vain lopettaa itsekkään aseenteensa ja harjoittaa mieltään niin ettei laukea liian aikaisin.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:56"]
[/quote]
Tai sitten mies vain lopettaa itsekkään aseenteensa ja harjoittaa mieltään niin ettei laukea liian aikaisin.
[/quote]
Ja fyysistä puoltaan.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:36"]
Kyllä. Ja eiköhän luonto ole tarkoittanutkin, että yhdyntä tuo nautinnon naisellekin. Opetteluahan se vaatii sekä mieheltä, että naiselta, mutta se kannattaa. Täällä lukemieni viestien mukaan ihmettelen, miksi jotkut tyytyvät sormiin tai kieleen. Siksikö, ettei mies halua opetella kestävyyttä?
[/quote]
Vai siksi, ettei nainen halua opetella tulemaan nopeammin? Kysehän on vain siitä kummin päin asiaa katsoo.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:56"]
[/quote]
[/quote]
Tai sitten nainen lopettaa itsekkyytensä ja harjoittelee tulemaan nopeammin.