Onnksi Jumbossa on kaikki kaupat auki
En ymmärrä näitä lakkoilijoita. Voivat olla minun puolestani lakossa vaikka lopun ikäänsä. Onneksi elämä pyörii muutoinkin.
Kommentit (8)
Mä oon jääny ihan uutispimentoon?
onks nyt joku kauppojen lakko menos?
ja meidän piti lähtee ruokaostoksille.. :(
Kyllä se näyttää ottavan myyjien itsetunnon päälle, kun joutuu myöntämään ettei olekaan korvaamaton, eikä kukaan kaipaa.
Juu sellaseltajoka ei nenäänsä pidemmälle osaa katsoa voi odottaakkin jotain tälläistä kommenttia "voi minun puolestani (olla) lakossa vaikka lopun ikäänsä"
Mitä elämää sulla muka on kun tarvii niin iloita että kaupat on auki. onko sun elämä jossain vitun jumbon kauppareisussa:) En yhtään ihmettele!
Kyllä se näyttää ottavan myyjien itsetunnon päälle, kun joutuu myöntämään ettei olekaan korvaamaton, eikä kukaan kaipaa.
Ainakin kovasti näyttää useaa ihmistä vituttavan tämä YHDEN päivän lakko! Miksi helkkarissa nostaa järjetön meteli yhden päivän takia???
Ps. naurattaa toi sun älyvapaa kommenttis "joutuu myöntämään ettei olekkaan korvaamaton" SINÄKÖ LUULET OLEVASI??? Voi tsiisus mikä dorka ämmä!
Ei voi kuin sääliä sellaisia ihmisiä.....
Huomaa kyllä että et ole tietoinen koko asiasta, miksi ylipäätään ollaan lakossa.
Täh? Tuskin Prisma ja Cittari on auki, vai onko muka tosiaan?