Ettekö naiset osaa yhtään puolustaa itseänne?
Mullakin hintelä mies, 170 cm 50 kg. Itse olen samanpituinen, painoa 75 kg, käyn kuntosalilla säännöllisesti, olen suht lihaksikas, joskin myös ylipainoinen.
Minä olen monissa tilanteissa itse hoitanut erilaiset ikävät tilanteet.
Yksi esimerkki: kolme nuorta narkkaria tuli vaatimaan meiltä lompakkoja. Yhdellä oli ruisku kädessä, uhkaili sillä. Sanoin vaan, että ei tipu, väistäkää. Kundit alkoivat tulla uhitellen kohti. Sanoin, että lyön jos ette siirry. Ja niinhän siinä kävi, että mottasin täysillä naamaan tätä ruiskukundia. Tuo kaatui maahan, suutuspäissäni potkasin vielä sitä. Toisen kaverin tönäisin myös kumoon, kolmas siinä vaiheessa siirtyi suosiolla kumoon. Kaikki tapahtui niin nopeasti, että miesystäväni vaan tuijotti vieressä edes ehtimättä reagoimaan mitenkään.
Pääkaupunkiseudulla sattuu jatkuvasti jotain vastaavaa. Mä en suostu pelkäämään normaalia ulkona liikkumista.
Varovainen tietty tulee olla ettei kohta ole itse syytettyjen penkillä, vaikka vain puolustaisi itseään.
Kommentit (4)
Pieni järjenkäyttö olisi sallittavaa.
Pieni järjenkäyttö olisi sallittavaa.
luuletko että narkkareiden kanssa keskustellaan? hah, oletpa vitsikäs!
Eikä keskustelu tai väkivalta ole ainoa keino selvitä tilanteesta.
joten vaikka yt vähän on lihastakin niin en taitaisi paljon tappelussa pärjätä...
Ei miehenikään ole iso, vain 170cm, mutta hän tekee fyysistä työtä ja lihasta löytyy sitten kyllä ihan kunnolla.
Mutta emme ole ajautuneet tuollaisiin tilanteisiin koska emme asu kaupungissa emmekä käy iltaisin kaupungilla tai muuallakaan.