Perheessä tyttö ja poika, kuinka kauan voisi asua kolmiossa?
Me olemme tässä asuntoa katselemassa. Valitettavasti tällä alueella on niin kallista, että ainakin tällä hetkellä kolmio olisi viisain ratkaisu.
Lapset on vielä pieniä, mutta kuinka kauan voisivat olla samassa huoneessa? Ja muutenkin haluaisin tietää, että miten nelihenkinen perhe on kolmioon mahtunut, kun lapset kasvaa..
Vai pitääkö muuttaa maalle.. =)
Kommentit (25)
Siis tinkiä niistä kodinhoitohuoneista ym. extroista ja sijoittaa se raha siihen ylimääräiseen huoneeseen. Vaikka ne makkarit olis nykyaikaisia pienenpieniä koppeja, niin enemmän siitä on hyötyä kun khh.
Kumpaa teet mielummin olohuoneessa: nukut vai kuivatat pyykin?
Siitähän ei ole tietenkään haittaa, jos pystyy antamaan omat huoneet kummallekin, mutta pakollistahan se ei missään nimessä ole.
Samassa huoneessa. Kavereiden kyläily ainoa asia joka aiheutata kiistaa mutta silloin vuorotellen saa omia huoneen itselleen (ja kavereille) ja toinen väistyy. Poika toistaiseksi onneksi niin paljon ulkona ettei tämäkään iso ongelma.
Luulenpa että tässä ollaan ainakin siihen asti että isompi siirtyy yläasteelle (vielä 3 vuotta siis ainakin). Voidaan jossain vaiheessa siirtää myös lapset isompaan makkariin (nyt pienemmässä) ja joku hylly erottamaan omat nurkat.
Asiasta on omaa kokemusta. Sain oman huoneen kun oli 10v, veljeni on mua pari vuotta vanhempi.
Siihenkin asti oli aika tuskaa koulun alkamisesta lähtien.
Mä itse en olisi voinut kuvitellakaan että olisin asunut 4v vanhemman isoveljeni kanssa samassa huoneessa koskaan. Mut siis totutettiin omaan huoneeseen jo 1v ja veljellä myös oma.
Ajatus että lähes murrosikään asti joutuisi asumaan veljensä/siskonsa kanssa tuntuu vähän erikoiselta siis, minusta.. Itse kyllä etsisin sen 4h +keittiön jos näin olisi. Vaikka sitten vähän kauempaa.