*Mieheni erektiohäiriö selvisi! Uskomaton paljastus*
Olimme kokeilleet jo lähes kaikkea. Hypnoosissa selvisi että tilanne oli käynnistynyt ravintolareissusta noin kaksi vuotta sitten (meillä ei ole ollut kahteen vuoteen seksiä).
Olimme iltaa viettämässä lievästi humalassa. Mieheni ottaa aina vain 3 olutta, minä olin ottanut enemmän ja tanssin humaltuneena.
Tanssi kuitenkin keskeytyi, kun eräs mies tarrasi takamuksestani. Kiivastuin ja nostin metakan. Ahdistelijan kaveritkin ilmestyivät ja kyselivät mistä kyse?
Tarraaja haukkui minua alentavilla nimityksillä, ansaitsin kuulemma sen. Hänen mielestään hinkkasin hänen reisiään vasten.. Hänen kaverinsa nauroivat. Yhdellä heistä ei ollut laisinkaan paitaa vain farkkuliivi.
Kutsuin miestäni paikalle. Mieheni raahautui hyvin vaivaantuneena paikalle.
Sitten miehet alkoivat kiusaamaan miestäni. Mieheni on hieman hintelö ja helppo kohde kiusalle.
He pilkkasivat miestäni ja kyselivät mitä hän aikoisi tehdä kun jokainen heistä puristaisi minua rinnoista. Sen he tekivätkin aivan mieheni silmien alla ja nauroivat kuin siat.
Heistä näki että olivat valmiita lyömään miestäni. Mieheni pyyteli anteeksi ja pahoitteli minun käytöstä. MINUN KÄYTÖSTÄ???? Minähän siinä olin tyrkyllä????
Sitten hän antoi rahaa ja tarjosi miehille juomat. 200e. Kun miehet lähtivät hakemaan juomia niin mieheni vei minut äkkiä pois ravintolasta ja taksilla kotiin.
Hän oli ollut siitä lähtien hyvin ahdistunut. Terapiassa kertoi monesti kuinka oli käynyt mielessä hyvinkin väkivaltaisia skenaarioita tapahtumasta. Tapahtumasta mitä olisi voinut käydä. Hän olisi voinut olla mies ja puolustaa minua voimakeinoin.
Mieheni tietää etten kaipaa sankaria rinnalleni, hän silti menetti suuren palan miehuuttaan sinä iltana, kun kohtasi ne öykkärit.
Onneksi saimme puhuttua. Hän ei edelleenkään tunne halukkuutta seksiin. Silti terapeutin mielestä tämä oli jo alku.
Kommentit (108)
Ei kyllä ihme. Joskus levottomimpina iltoina ei yksinkertaisesti riitä järjestysmiehet.
Onko tämä provo? En millään usko että miehesi MAKSOI niille miehille ja vieläpä 200 egeä. Toi on jo liian paksua.
Nyt hyvin palkattuna kuluu helposti 500e yhden tai kahden illan aikana. Siis jos käy ystävien tai vaimon kanssa iltaa viettämässä.
Drinksut on kotomaassa kohtalaisen kalliita.
200e äijäporukalle on muutaman juoman arvoinen juttu. Kyllä sillä illan juopottelee.
Eihän tuossa ollut järjen hiventä. Oli itsestään selvää että mies ei tuossa tilanteessa jää voitolle, jos kimpussa on lauma hyökkäävästi käyttäytyviä köriläitä. Itse olisin painellut saman tien portsarin puheille.
En todellakaan olisi odottanut mieheltäni, että hän tulee pistämään apinalauman kuriin. Mun mielestä ap kyllä saa syyttää itseään tuosta miehelle aiheuttamasta traumasta. Ei muuten, mutta siksi, että laittoi miehensä tuohon tilanteeseen. Olisi mennyt portsarin puheille.
Eihän tuossa ollut järjen hiventä. Oli itsestään selvää että mies ei tuossa tilanteessa jää voitolle, jos kimpussa on lauma hyökkäävästi käyttäytyviä köriläitä. Itse olisin painellut saman tien portsarin puheille.
En todellakaan olisi odottanut mieheltäni, että hän tulee pistämään apinalauman kuriin. Mun mielestä ap kyllä saa syyttää itseään tuosta miehelle aiheuttamasta traumasta. Ei muuten, mutta siksi, että laittoi miehensä tuohon tilanteeseen. Olisi mennyt portsarin puheille.
Paha siis häntäkään syyttää. Jos on niin kännissä ettei jälikikäteen muista tapahtumia niin ymmärrän hyvin että sammalsi miestänsä apuun. Koska vaikkei olisi mikään potkunyrkkeilijä, niin ihminen jonka ap tietää huolehtivan itsestään ja jonka varmaan kokee turvallisena. Eli ihan luonnollinen reaktio ap:ltä. Ja mieheltä taas ainoa mahdollinen ratkaisu saada vaimo turvallisesti pois aggressiivisen miesporukan luota. Minusta hän toimi esimerkillisesti, vaimon etu ensin.
Ehkä miestäsi piristäisi edes vähän se, jos huomauttaisit että sinähän hait häneltä turvaa ja hän hän sai sinut turvaan. Mies piti huolen naisestaan.
Minun mieheni haknnii riitoja naapureiden kanssa kännipäissään ja sitten minä pelkään itseni ja lasten puolesta kun naapurit tulevat jo kotiovelle riitelemään mieheni kanssa. Kiva kukkoilla, mutta minusta se on äärimmäisen epämiehekästä käytöstä koska saattaa naisensa ja lapsensa vaaraan. Tosi Mies on sellainen (joka keinoja laskematta) huolehtii vaimonsa ja lapsensa turvaan.
ja lähdit niiden oikeiden miesten matkaan.
Mutta ei...tämän sijasta olet kaksi vuotta ihmetellyt miksei epämiehellä muna seiso.
Ja tämä minun mieheni (joka olisi ratkaissut tilanteen uhoamalla ja joutumalla tappeluun) käyttäytyy aggressiivisesti ja uhkaavasti myös minua kohtaan. Tosi sankari ja tosi Mies...
Aggressiivinen käytös vaimon läsnäollessa on aina huono ja minusta osoitus ettei todella välitä naisestaan. Känninen ap:hän olisi ollut täysin avuton jos porukasta kaksi miestä olisi ollut hänen miehensä kimpussa. Olisi mies menettänyt muutakin kuin ne omat hampaansa kun vaimo olisi joutunut tappelun keskelle ilman että mies pystyisi mitenkään puolustamaan. Tosi Mies on silloin kun toimii puhtaasti vaimonsa turvallisuuden mukaan.
Ja tämä minun mieheni (joka olisi ratkaissut tilanteen uhoamalla ja joutumalla tappeluun) käyttäytyy aggressiivisesti ja uhkaavasti myös minua kohtaan. Tosi sankari ja tosi Mies...
Aggressiivinen käytös vaimon läsnäollessa on aina huono ja minusta osoitus ettei todella välitä naisestaan. Känninen ap:hän olisi ollut täysin avuton jos porukasta kaksi miestä olisi ollut hänen miehensä kimpussa. Olisi mies menettänyt muutakin kuin ne omat hampaansa kun vaimo olisi joutunut tappelun keskelle ilman että mies pystyisi mitenkään puolustamaan. Tosi Mies on silloin kun toimii puhtaasti vaimonsa turvallisuuden mukaan.
Olisinko ollut siis 100? Siis nainen jonka mies tappelee naaupreidenkin kanssa.
Varmaan ne jotka ihmettelevät maksua ja lyömättömyyttä ovat myös sitä mieltä että jos pariskunta olisi yritetty ryöstää kotimatkalla (monta raavasta miestä) niin miehen pitäisi vaan panna fyysisesti vastaan. Minulle ainakin on aina opetettu (koskien miehiä ja naisia) että jos joku yrittää ryöstää annetaan rahat ja säilytetään terveys ja henki.
Olen varsin varma että oma mieheni välttäisi viimeiseen asti toisen kimppuun käymistä. Mielummin juoksee pakoon tai antaa rahansa. Enkä muunlaista miestä haluaisikaan.