Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Mieheni erektiohäiriö selvisi! Uskomaton paljastus*

Vierailija
15.04.2010 |

Olimme kokeilleet jo lähes kaikkea. Hypnoosissa selvisi että tilanne oli käynnistynyt ravintolareissusta noin kaksi vuotta sitten (meillä ei ole ollut kahteen vuoteen seksiä).

Olimme iltaa viettämässä lievästi humalassa. Mieheni ottaa aina vain 3 olutta, minä olin ottanut enemmän ja tanssin humaltuneena.

Tanssi kuitenkin keskeytyi, kun eräs mies tarrasi takamuksestani. Kiivastuin ja nostin metakan. Ahdistelijan kaveritkin ilmestyivät ja kyselivät mistä kyse?

Tarraaja haukkui minua alentavilla nimityksillä, ansaitsin kuulemma sen. Hänen mielestään hinkkasin hänen reisiään vasten.. Hänen kaverinsa nauroivat. Yhdellä heistä ei ollut laisinkaan paitaa vain farkkuliivi.

Kutsuin miestäni paikalle. Mieheni raahautui hyvin vaivaantuneena paikalle.

Sitten miehet alkoivat kiusaamaan miestäni. Mieheni on hieman hintelö ja helppo kohde kiusalle.

He pilkkasivat miestäni ja kyselivät mitä hän aikoisi tehdä kun jokainen heistä puristaisi minua rinnoista. Sen he tekivätkin aivan mieheni silmien alla ja nauroivat kuin siat.

Heistä näki että olivat valmiita lyömään miestäni. Mieheni pyyteli anteeksi ja pahoitteli minun käytöstä. MINUN KÄYTÖSTÄ???? Minähän siinä olin tyrkyllä????

Sitten hän antoi rahaa ja tarjosi miehille juomat. 200e. Kun miehet lähtivät hakemaan juomia niin mieheni vei minut äkkiä pois ravintolasta ja taksilla kotiin.

Hän oli ollut siitä lähtien hyvin ahdistunut. Terapiassa kertoi monesti kuinka oli käynyt mielessä hyvinkin väkivaltaisia skenaarioita tapahtumasta. Tapahtumasta mitä olisi voinut käydä. Hän olisi voinut olla mies ja puolustaa minua voimakeinoin.

Mieheni tietää etten kaipaa sankaria rinnalleni, hän silti menetti suuren palan miehuuttaan sinä iltana, kun kohtasi ne öykkärit.

Onneksi saimme puhuttua. Hän ei edelleenkään tunne halukkuutta seksiin. Silti terapeutin mielestä tämä oli jo alku.

Kommentit (108)

1/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että selvisi!

Uskomaton selviämistarina.

Vierailija
2/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aik traaginen tarina. Mutta uskon, että pääsette asian yli, kun näinkin pitkälle on päästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kerrottu. Niin elävästi osattu mainita kaikki yksityiskohdat että tuntui kuin olisin ollut paikalla.

Muuten tosi ikävä juttu mutta tällä kirjoittajalla on kirjoittajan lahjoja.

Vierailija
4/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti ollut ahdistava kokemus. Mutta hyvä jos tuosta alkaa taas ylämäki ja mies selviää traumaattisesta kokemuksestaan!

Vierailija
5/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdellä ihan vaan pelkkä farkkuliivi! Hui!

Huippu juttu!

Vierailija
6/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen, etten enää kiihottuisi miehestä. Minusta törkeetä miehen mennä kiusaajien puolelle. Silläkin uhalla, et köniinsä saa.

Mikä mies se sellainen on joka ei perhettään suojele?

Vierailija
7/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelvolliseen hintaan vielä. Harmi että tuollaisia ääliöitä on ravintolat pullollaan.

Vierailija
8/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän olisi voinut hyvinkin lyödä pullolla tai iskeä arkaan paikkaan kesken naureskelun.

Mitä siitä olisi seurannut? Ehkä kosto, ainakin olisitte kaikki lentäneet pihalle ravintolasta ja sitten olisitte olleet täysin omillanne.

Ehkä teidät molemmat olisi häpäisty farkkuliivimiehen toimesta?

Sitten tilanteen puinti oikeudessa. Miehesi olisi joutunut maksamaan pitkät korvaukset. Hän olisi ehkä itsekin loukkaantunut.

Näen että hän pelasti sinut ja itsensä turvallisesti kotiin silkalla säikähdyksellä.

Kamala tapaus. Olen itsekin todistanut tuonkaltaista nuoruudessa.

Vierailija
9/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille hiirelle juustoa ja hanki oikea mies.

Mitä nämä öykkärit sitten olivat? Ovatko he miehiä sinusta?

Minusta heidän käytös oli todella lapsellista. Helppoahan se ylivoimalla on uhota.

Vierailija
10/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ollut järjen hiventä.

Oli itsestään selvää että mies ei tuossa tilanteessa jää voitolle, jos kimpussa on lauma hyökkäävästi käyttäytyviä köriläitä.

Itse olisin painellut saman tien portsarin puheille.

Vierailija
11/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille hiirelle juustoa ja hanki oikea mies.

Voimia ap:lle ja hänen MIEHELLEEN! Toivottavsti kaikki selviää.

Vierailija
12/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaava tilanne on viisainta hoitaa muulla kuin väkivaltaan vastaamalla. Tässä tapauksessa ajattelen että ap:n mies käytti fiksua taktiikkaa poistaakseen vaimonsa ja itsensä uhkaavasta tilanteesta.

Me ei eletä enää kivikautta. Nykyään mies voi myös käyttää älyään ja rahojaan tällaisissa tilanteissa. Harmi, ettei ap.n mies itse koe asiaa näin.

Vierailija
13/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He painivat suuremman ongelman kanssa. Levoton ilta. Oli juhannus.

Mitenhän saisin taottua mieheni kalloon ettei hän ole pelkuri vaan toimi järkevästi? Pahemminkin olisi voinut käydä.

No on jäänyt ravintolareissut vähemmälle.

Vierailija
14/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap käyttäytyi typerästi

ap:n mies pelasti tilanteen.

15/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

öykkärit käyttäityivät typerästi

ap käyttäytyi typerästi

ap:n mies pelasti tilanteen.

Vierailija
16/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin voi käydä jokaiselle. Aika herkkä mies ap:lla, kyllä tuollaisesta pitäisi päästä yli.

Vierailija
17/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mullekin selvisi miksi Borgåa pidetään palstalla idioottina...

Vierailija
18/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kopioitu jostain?

Vierailija
19/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen olo tuli miehesi puolesta. Tuollainen tilanne ei todellakaan ole naurun asia. Siinä olisitte voineet saada sekä sinä että miehesi todella pahasti turpaanne, vaikka aivovamma tai kuolema olisi voinut seurata. Tuollaiset apinat kuten nuo sinua ahdistelleet tyypit eivät todellakaan välitä seurauksista. Ehkä heillä olikin jo rikosrekisteriä, mistä sitä enää jälkikäteen tietää? Todellakin, minusta tuntuu että tuon asian myöntäminen on nyt alku miehesi elämänlaadun (ja tottakai sinunkin) paranemiselle. Kaikkea voi ihmiselämässä sattua, koskaan ei voi tietää mikä saa kenetkin pois "raiteiltaan". Kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi!

Vierailija
20/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siihen miestä kutsumaan? Jäädä kuuntelemaan haukkumista? Ja jäädä vielä puristeltavaksi.

Mä olisin saamari lyönyt, potkinut munille, tai mitä vaan, jos en muuten olisi tilanteesta pois päässyt.

Pakko olla provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme