Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Mieheni erektiohäiriö selvisi! Uskomaton paljastus*

Vierailija
15.04.2010 |

Olimme kokeilleet jo lähes kaikkea. Hypnoosissa selvisi että tilanne oli käynnistynyt ravintolareissusta noin kaksi vuotta sitten (meillä ei ole ollut kahteen vuoteen seksiä).

Olimme iltaa viettämässä lievästi humalassa. Mieheni ottaa aina vain 3 olutta, minä olin ottanut enemmän ja tanssin humaltuneena.

Tanssi kuitenkin keskeytyi, kun eräs mies tarrasi takamuksestani. Kiivastuin ja nostin metakan. Ahdistelijan kaveritkin ilmestyivät ja kyselivät mistä kyse?

Tarraaja haukkui minua alentavilla nimityksillä, ansaitsin kuulemma sen. Hänen mielestään hinkkasin hänen reisiään vasten.. Hänen kaverinsa nauroivat. Yhdellä heistä ei ollut laisinkaan paitaa vain farkkuliivi.

Kutsuin miestäni paikalle. Mieheni raahautui hyvin vaivaantuneena paikalle.

Sitten miehet alkoivat kiusaamaan miestäni. Mieheni on hieman hintelö ja helppo kohde kiusalle.

He pilkkasivat miestäni ja kyselivät mitä hän aikoisi tehdä kun jokainen heistä puristaisi minua rinnoista. Sen he tekivätkin aivan mieheni silmien alla ja nauroivat kuin siat.

Heistä näki että olivat valmiita lyömään miestäni. Mieheni pyyteli anteeksi ja pahoitteli minun käytöstä. MINUN KÄYTÖSTÄ???? Minähän siinä olin tyrkyllä????

Sitten hän antoi rahaa ja tarjosi miehille juomat. 200e. Kun miehet lähtivät hakemaan juomia niin mieheni vei minut äkkiä pois ravintolasta ja taksilla kotiin.

Hän oli ollut siitä lähtien hyvin ahdistunut. Terapiassa kertoi monesti kuinka oli käynyt mielessä hyvinkin väkivaltaisia skenaarioita tapahtumasta. Tapahtumasta mitä olisi voinut käydä. Hän olisi voinut olla mies ja puolustaa minua voimakeinoin.

Mieheni tietää etten kaipaa sankaria rinnalleni, hän silti menetti suuren palan miehuuttaan sinä iltana, kun kohtasi ne öykkärit.

Onneksi saimme puhuttua. Hän ei edelleenkään tunne halukkuutta seksiin. Silti terapeutin mielestä tämä oli jo alku.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellesi tapahtunut mitään tunnemielessä vastaavaa kahdeksantoista vuotta ennen tuota tapahtumaa (eli 20 vuotta sitten)?

Voimakas pelko, viha ja häpeähän tuohon liittyy ja ne on vielä kunnolla kohtaamatta, jos tuo tuli ilmi vain hypnoosissa. Ihminen ei muista hänelle voimakasta traumaa.

Suosittelen psykologista vyöhyketerapiaa miehellesi. Sillä voidaan kehon muistista saada esiin tapahtuneeseen liittyneet kiellytyt tunteet.

Vierailija
42/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos poikeessa elämässä oisin ap niin ukko ois kyllä saanu kenkää.

jestas mikä urpo! maksaa toisille urpoille sun seksuaalisesta häirinnästä???

varmaan maksas raiskaajallekin! idiootti!

onneksi mulla on Mies (isolla ja toimivalla M:lla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut seksiä ;) hän meni työhuoneeseen työstämään projektiaan.

Mieheni on nyt 36 vuotta. Tapaus sattui kaksi vuotta sitten.

Tavallaan olisin toivonut että mieheni olisi "hoidellut" öykkärit, mutta ei niin käy tosimaailmassa, elokuvat ovat erikseen.

Hän hoiti öykkärit tosimaailman tapaan. Elämä ei ole elokuvaa.

T: ap

Vierailija
44/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkitsemalla rahalla ja juomalla?

Et voi oikeesti olla noin tyhmä.

Vierailija
45/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kapakassa rähisee. Niillä ei ole mitään menetettävää, usein ne ovat myöskin väkivallan ammattilaisia. Eli sellaisia jotka oikeasti satuttavat. Pahasti.

Ap tuossa sanoikin totuuden. Elämä ei ole elokuvaa. Eli ei ihmistä noin vain lyödä ja se kaatuu, sitten käydään seuraavan kimppuun. Ei se mene noin. Ap:n mies toimi oikein.

T: N42

Vierailija
46/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö hän pääsäryistä? Rauhattomuudesta tai hermostuneisuudesta?

Vierailija
47/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti nro 29 paljastaa avauksen provoksi.

Viestin nro 47 linkki Nikolai-nimiseen nyrkkeilijään on kovasti hauska.

Vierailija
48/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te naiset odotatte miehiltänne tälläisessä tilanteessa? Mennäänkö elokuvan kaavaa (ammutaan kaikki tohjoksi) vai hoidetaanko asiat sivistyneesti?

Kovinkaan moni ei tietääkseni toivo mieheltään väkivaltaista käytöstä ja melkovarmasti jättäisi väkivaltaisen miehen, mutta nyt sitä väkivaltaista käytöstä toivottiin.

Naisia on niin vaikea miellyttää. Ensin ei saa hakata ja sitten pitää hakata.

Ap olisit voinut ehkä itse hoidella miehet ilman miestäsi.

Vierailija
49/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu on leikkinyt minua. En tiedä mitä se palvelee. Minusta mieheni olisi voinut tarjota drinksut, se 200e oli liikaa. Ilmeisesti teki niin hädissään. Kyydillä sieltä lähdettiinkin. Nappasi minut syliinsä ja vei taksiin. Olin melko huppelissa ja horjuin.

T: Ap

Vierailija
50/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes anto joillekki äijille 200e ku ne haukku sua ja sen jälkeen sillä ei oo seisonu:DD

MITÄÄÄ

Vierailija
51/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan pelkuruudesta ja raukkamaisuudesta on monikin puhunut tarkoittaen miestäsi.

On täysin eri asia poistua tilanteesta käyttämättä väkivaltaa, kuin maksaa rahaa ja syyttää uhria kun itse on niin raukka ettei muuta keksi OMAN nahkansa pelastamiseksi. Kas kun ei myynyt sinua miehille vapaaseen käyttöön.

Kuvitellaanpa että teillä olisi lapsia ja joku lyö ja potkii lapsenne katuojaan. Miehesi varmasti syytteiden sijaan maksaa ruhtinaallisen palkkion lapsenne kiusaajalle.

En yhtään ihmettele ettei miehelläsi seiso ap. Käyppä tarkistamassa onko sillä edes palleja.

Vierailija
52/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei joudu koskaan samaan tilanteeseen. Yrittäkääpä pinnistää nupillanne itsenne miehiksi samassa tilanteessa.

Itse olisin ottanut hatkat. Yksikään nainen ei ole taistelun arvoinen.

T: 11cm mies

Vierailija
53/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tarkkaan viestit. Joku toinen kirjoitti siitä. Mieheni on kuitenkin kuin kuka tahansa mies. Häntä ei erota massasta. Hän ei näytä tai käyttäydy muulloin mitenkään pelkurimaisesti.

t: Ap

Vierailija
54/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkeä ja terveyttä. Sehän oli viisaasti ja älykkäästi tehty.

Vierailija
55/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkeä ja terveyttä. Sehän oli viisaasti ja älykkäästi tehty.

Vierailija
56/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hymähti tyytyväisenä sekunnin ajan. Sitten lähti kettiöön.

Ihanaa että täälä ollaan toistakin mieltä. Mieheni on pasifisti.

Vierailija
57/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti luulin että tarinan lopussa paljastuu että mies on homo=)

Vierailija
58/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap toimi huonosti, kun kutsui miehensä siihen myös. Olisi vaan lähtenyt pois miehen luo ja molemmat olisivat menneet järkkärien luo. Jos ei olisi auttanut ,niin olisi soitettu poliisi paikalle.

Selvä se, että yksi mies ei voi mitään suurelle öykkärisakille. Ap oikein kerjäsi ikävyyksiä kutsumalla miehensä taistelemaan öykkärilaumaa vastaan. Sehän asetelma siinä tuli ap:n toimesta.

Vierailija
59/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos olivat niin kuvottavia että olis pitänyt sylkäistä päälle... :D Jos niin olisi ollut, olisin osannut ite potkaista munille, what ever is needed, ja siirtyä toisaalle jäämättä ite siihen puristeltavaks!

Ja mieheäni en olis paikalle edes tarvinnut. Jos olis tarjonnut vielä rahaa, härre gyyd!!! Tää on provo...

Vierailija
60/108 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai keksitty tarina. Tuo skandaalilehtimäinen "uskomaton paljastus" -otsikointi ja öykkäreiden pukeutumista kuvailevat kohdat tekstissä viittasivat kaunokirjalliseen tai Valitut Palat-tyyppiseen "human interest" -tarinointiin. Mutta ehkä tämä sitten tosiaan on totta, kun AP vaivautuu vastailemaan täällä ihan asiallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme