*Mieheni erektiohäiriö selvisi! Uskomaton paljastus*
Olimme kokeilleet jo lähes kaikkea. Hypnoosissa selvisi että tilanne oli käynnistynyt ravintolareissusta noin kaksi vuotta sitten (meillä ei ole ollut kahteen vuoteen seksiä).
Olimme iltaa viettämässä lievästi humalassa. Mieheni ottaa aina vain 3 olutta, minä olin ottanut enemmän ja tanssin humaltuneena.
Tanssi kuitenkin keskeytyi, kun eräs mies tarrasi takamuksestani. Kiivastuin ja nostin metakan. Ahdistelijan kaveritkin ilmestyivät ja kyselivät mistä kyse?
Tarraaja haukkui minua alentavilla nimityksillä, ansaitsin kuulemma sen. Hänen mielestään hinkkasin hänen reisiään vasten.. Hänen kaverinsa nauroivat. Yhdellä heistä ei ollut laisinkaan paitaa vain farkkuliivi.
Kutsuin miestäni paikalle. Mieheni raahautui hyvin vaivaantuneena paikalle.
Sitten miehet alkoivat kiusaamaan miestäni. Mieheni on hieman hintelö ja helppo kohde kiusalle.
He pilkkasivat miestäni ja kyselivät mitä hän aikoisi tehdä kun jokainen heistä puristaisi minua rinnoista. Sen he tekivätkin aivan mieheni silmien alla ja nauroivat kuin siat.
Heistä näki että olivat valmiita lyömään miestäni. Mieheni pyyteli anteeksi ja pahoitteli minun käytöstä. MINUN KÄYTÖSTÄ???? Minähän siinä olin tyrkyllä????
Sitten hän antoi rahaa ja tarjosi miehille juomat. 200e. Kun miehet lähtivät hakemaan juomia niin mieheni vei minut äkkiä pois ravintolasta ja taksilla kotiin.
Hän oli ollut siitä lähtien hyvin ahdistunut. Terapiassa kertoi monesti kuinka oli käynyt mielessä hyvinkin väkivaltaisia skenaarioita tapahtumasta. Tapahtumasta mitä olisi voinut käydä. Hän olisi voinut olla mies ja puolustaa minua voimakeinoin.
Mieheni tietää etten kaipaa sankaria rinnalleni, hän silti menetti suuren palan miehuuttaan sinä iltana, kun kohtasi ne öykkärit.
Onneksi saimme puhuttua. Hän ei edelleenkään tunne halukkuutta seksiin. Silti terapeutin mielestä tämä oli jo alku.
Kommentit (108)
palaan tänne joka päivä ihmettelemään samaa.
Kummallisen paljon ihan vakavaa palautetta näin ilmiselvä provo sai.
Minä ainakin vastasin ketjuun sillä mielellä että miten vastaavassa tilanteessa kannattaisi toimia riippumatta siitä oliko alkuperäinen tilanne oikea vai ei.
Itse jättäisin mokoman luuserin. Miehen pitäisi osata lyödä, kun oikea tilanne tulee vastaan.
joku laittoi tuon teinin kuvan (ilman päätä) tähän ketjuun?? Ei kai tässä ole jotain pervoilua?
Aika slimmin timmi vartalo.
palaan tänne joka päivä ihmettelemään samaa.
T: 11cm mies
Ilmoittiko kukaan ylläpidolle noista Pårgån kuvista?
Miksi pitäisi ilmoittaa? Tyyppi on ilman paitaa siinä kuvassa, big deal!
Tuosta ap:n tilanteesta sen verran, että tietenkään väkivalta ei ratkaise mitään, mutta kyllä minua olisi hävettänyt ne miehen anteeksipyyntelyt ja lahjomiset.. Aika hiiri todellakin mieheksi, tai sitten jostain muusta syystä meni tuossa tilanteessa ihan lukkoon. Moni mies nimittäin olisi nähnyt punaista, jos miesjoukko olisi puristellut tisseistä naista (ja vieläpä omaa vaimoa) joka on itse niin pellit seis, ettei pysty järkevään toimintaan..
oli pakko naureskella tälle uudestaan
Tämän ketjun luettuani tuntuisin menettäväni järkeni. Liikaa ajateltavaa, saatte yksinkertaisen baarireissun kuulostamaan vaikealta...
joku laittoi tuon teinin kuvan (ilman päätä) tähän ketjuun?? Ei kai tässä ole jotain pervoilua?
Eikös tää ole provo? Ei kai tommosia miesporukoita ookkaan. Puristelee ringissä jonkun tissejä!? Toi se elokuvalta kuulostaa.
No jos tää todella on totta, niin melko paha paikka ap:n miehelle. Ei varmaan ota eteen, kun on henkisesti totaalisen kuohittu!
Altistit ap kyllä ukkos tilanteeseen, jossa ei oo kun huonoja ja todella huonoja ratkaisumalleja. Ois kyllä tosiaan kannattanut päästä tilanteesta omin avuin ja antaa miehen pitää omanarvontuntonsa. Tässä mieheltä riistettiin jotain todella tärkeetä. Pasifisti tai ei, kukaan ei halua turpaansa. Ja vielä vähemmän, jos on päivänselvää, että on itse vaan ottavana osapuolena.
Näen niin, et ap:n mies toimi paskassa tilanteessa tavalla, jolla pyrki minimoimaan vahingot. Pyrkimys luonnollisesti meni pahasti metsään ja kaveri tulikin uhranneeksi paljon enemmän kun pari hammasta. Huonoa tilannetajua ap:lta, mutta ymmärrän et päissään tulee joskus tyrittyä.
Sitä rahan antamista en oikein tajua(ellei nää huligaanit siis kiristäny rahaa).
Koita nyt ap kattoo sen ukkos perään ja tukee eheytymistä. Moni ei toivu tommosista kolauksista ikinään.
M31
Kun toisia oli porukka. Miehesi hoiti sinut pois tilanteesta, se on tärkeintä. Kyllähän hän pelasti sinut vaikkei mitään ninjapotkuja käyttänytkään vaan sovittelua ja rauhoittelua.
Istui linnassa pari kuukautta pahoinpitelystä. Juuri noin oli käynyt. Mies murjoi jätkän todella pahaan kuntoon. Hän ei voinut hillitä hermojaan kuten ap:n mies.
Jännä miten miehissä on eroja. Olisin kyllä ymmärtänyt jos mieheni ei olisi murjonut. Oli hirveän yksinäistä odottaa 2kk yksin.
Onko tämä provo? En millään usko että miehesi MAKSOI niille miehille ja vieläpä 200 egeä. Toi on jo liian paksua.
Suuri määrä rahaa ja impotenssi viittaavat asiaan
Voin kuvitella miten hän "kaveerasi" kiusaajiensa kanssa ja pyyteli anteeksi käytöstäsi. Vaikket tehnyt mitään olit vain uhri. Miksi hengailet tuollaisen miehen kanssa?
Normaali mies olisi lyönyt.
Ihan tosissanne haluaisitte miehenne saavan mieluummin selkään (ja itsenne myös) ennemmin kuin että mies nielee ylpeytensä ja selvittää tilanteen epämiehekkäästi mutta siten että vaimo pääsi naarmutta kotiin.
Minusta ap:n mies teki todella hienosti kun hoiti naisensa turvaan oman ylpeytensä kustannuksellakin.
Istui linnassa pari kuukautta pahoinpitelystä. Juuri noin oli käynyt. Mies murjoi jätkän todella pahaan kuntoon. Hän ei voinut hillitä hermojaan kuten ap:n mies.
Jännä miten miehissä on eroja. Olisin kyllä ymmärtänyt jos mieheni ei olisi murjonut. Oli hirveän yksinäistä odottaa 2kk yksin.
Ap:n miehellä oli vastassa porukka eli mahdoton ylivoima. Ihan ihme vastauksia olet ap saanut...
Av-mammat luulee elävänsä Rambon kanssa. Ja tapellessa vastustajatkin käyvät kimppuun vuoronumeron kanssa... Eihän ap:n miehellä olisi ollut mitään mahdollisuuksia tapellssa!! Tappelemalla olisi vain asettanut naisensa väkivallalle alttiiksi kun humalaisena horjui siinä keskipisteenä.