Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaksiovinen auto 2-lapsisessa perheessä?
15.04.2010 |
Onnistuuko 2-ovisen auton kanssa eläminen (jos se ainut auto) 2-lapsisessa perheessä jossa tarvitaan enää korokkeita ja auton omia vöitä kummallakin lapsella ja lapset saa vyöt pääsääntöisesti itse kiinni ja auki.
Mies kun haaveilee urheilullisesta autosta ja 2-oviseen ei tarvitsisi lainarahoja ottaa, nelioviseen samanmerkkiseen malliin tarvii ainakin 20 000 lisälainaa, jotta saa edes vastaavan tehokkuuksiltaan jne.
Aina on ollut 4-ovinen. (Takakontti olis mallissa tarpeeksi iso meille kuitenkin.)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa